Popular Post Jim Posted April 7, 2018 Popular Post Share Posted April 7, 2018 (edited) Ik heb deze kit gewonnen bij een giveaway van Todds reviews, de meeste zullen hem wel kennen van Youtube. Echt 100% gratis was het natuurlijk niet, net zoals ik doe bij een weggeefactie geef ik een product gratis weg maar de verzendkosten zijn voor de ontvanger. Dus voor 7.5€ heb ik deze kit kunnen hebben. Ik neem zelf ook deel aan elke giveaway die ik ergens zie, en ongeveer 1 op 100 ofzo win ik eens iets. De mensen die me hier wat kennen of volgen weten dat dit soort mod/kit niet echt mijn ding zijn omdat ik een andere stijl van dampen heb (mechs en RDA's bv). Daarom maak ik er geen echte review van, want dan test ik altijd producten minstens gedurende vijf dagen. Van deze kit is het meer een unboxing/first impressions, en omdat ik de chip die ze gebruiken al in de Aegis mod getest heb is deze ook niks nieuw voor me. Heb de foto's op mijn werk genomen dus niet de gebruikelijke setting die ik thuis gebruik. Wat krijg je: - Blade mod - Aero subtank - Spare o-ringen en glas - Twee coils - 510 driptip adapter - USB kabel - User manual en garantie kaartje Zo zit het in de doos: Enkele pics van de mod: Geekvape geeft als kleur voor de mod en zo staat het ook op de doos "matte black" Nu ik draag een bril om alles al duidelijk te kunnen zien, maar als dit voor hun mat zwart is dan heeft die Chinees goeie drugs genomen. Faceplate en scherm is net zoals de bij de Aegis blinkend en krasgevoelig. Batterijcover zit er goed op met vier magneten en binnenin heb je een halve meter lint zitten. Deze mod is dus 18650/20700/21700. En in plaats van de gebruikelijke tubes die ze geven als 18650 adapter hebben ze voor dat type batterijen een hele insert gemaakt, die zit dus standaard in de mod. Maar die insert kan je er gewoon uitklikken en dan kan je 20700/21700 batterijen gebruiken. Wat mij dan ook logisch lijkt gebruik ik 20700 batterijen (Sanyo), want 18650 gebruiken in een 20700 mod vind ik persoonlijk nogal dom. Elke keer je op de vuurknop drukt zie je een groene ring rond die knop oplichten, voor het toestel aan/uit te zetten is het vijf maal klikken. De chip is identiek als de chip in de Aegis mod, die had ik dan ook al gezien en getest. Niks mis mee en werkt goed. Hier enkele voorbeelden van de functies: Dan de subtank, dit is gewoon een subtank die Smok baby beast coils gebruikt en veel airflow. Omdat ik dit soort tanks geen review kan geven omwille van dat ze me geen niks doen ga ik gewoon laten zien hoe de tank in elkaar zit en wat je krijgt. Testen doe ik ze zelfs niet, voor mij zijn al die subtanks rommel door teveel airflow en high wattage coils die liquids zuipen. En dus kan ik ze ook niet beoordelen. Het is gewoon een subtank zoals Smok elke dag wel een nieuwe baby/prince/whatever tank op de markt brengt, de meeste van deze tanks zijn dan ook compatibel met smok coils. Zoals ik dus al schreef kan je gewoon Smok baby beast coils gebruiken in deze tank. En hier de tank op de mod: Mijn bevindingen: - Toestel is gemaakt uit plastic met een coating over die wel goed aanvoelt. - Het is wel een groot toestel, wat mij betreft te groot. - Goede 510 connectie. - Goede batterijcover, zit geen beweging in en je batterijen zitten stevig in de mod. - 18650/20700/21700 mogelijkheid, dus keuze zat op gebied van batterijen. - Chip is goed, werkt goed en goede reactie. - Scherm is duidelijk genoeg wat mij betreft. - De tank is gewoon een subtank die Smok baby coils gebruikt, verder is er ook geen verschil met zowat elke andere smok tank op de markt. Niet mijn ding dit soort tanks en kan er dan ook niks positief over zeggen buiten dat het werkt. En dan komen we bij mijn grootste minpunt bij deze mod, en wat mij betreft wel een belangrijk minpunt en daarom heb ik er ook een heel kleine video van gemaakt om mijn probleem uit te leggen. De 510 is niet centraal maar zit aan de kant van het scherm, en net aan die kant is onderaan de mod een afgeronde hoek... Zelfs met twee batterijen in de mod is de mod nog top heavy aan de kant waar het scherm zit, en omdat daar een afgeronde hoek is onderaan valt de mod gewoon bij de minste aanraking gewoon om. Valt dus ook telkens met het scherm en de subtank op de oppervlakte waar de mod op staat, dus je kan maar alvast beter een vapeband rond de tank voorzien of je glas zal snel breken. En ook zal je snel krassen enz hebben op je scherm. Ook al denk je zelf erg voorzichtig te zijn en raak je de mod niet aan, even tegen je tafel/bureau of wat dat ook duwen en je mod zal omvallen. Hier een kort filmpje: Edited April 7, 2018 by Jim 30 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 (edited) Idd niet handig gemaakt zo met die 510 'uit het lood'. (Zeker ook vanwege mijn voorkeur voor symmetrie.) Met zijn 93mm is de mod zelf idd behoorlijk hoog, ten opzichte van de Aegis die 'slechts' 88mm is (en die vind ik al tamelijk hoog zeker omdat ik over het algemeen alleen maar Sub en Toptanks gebruik), maar.... het kan nog nét. Buiten dat, mooie review weer ! Edited April 7, 2018 by Tony 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 (edited) Een mod die omvalt bij de minste aanraking.... Dat klinkt echt als iets waarvan ik er tien in de vitrine wil hebben . Het is bij mij sowieso al elke dag Domino D-Day bij mij :lol:. En inderdaad jammer dat die pin niet in het midden zit; kan er alsnog geen Titan op. Zelfs in jouw knuisten lijkt het een flinke mod. Maar deze Chinese variant op matzwart vind ik dan wel weer heel erg mooi. Wel mooi trouwens om te zien dat hij ook weer Coils heeft die uitwisselbaar zijn met andere merken. Dat begint een leuk rijtje te worden. Ello/Smok/Procore/nrg en nu de aero. Ideaal. Voor de handel dan, want mijn ding is het ook niet. Schitterende review trouwens weer. Je hebt inmiddels wel een standaard gezet waardoor ik me nauwelijks nog aan een review durf te wagen ;-) Edited April 7, 2018 by L33ntje 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 goede review weer :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emm_88 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Mooie en duidelijke review.. zoals altijd! en een mooie kit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommylue Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Leuke review en duidelijke foto's! Ik vind de mod wel wat hebben, wel onhandig dat hij omvalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patje1992 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 (edited) Mooie review, vindt het zelf een mooie simpele mod. Ook handig dat er verschillende batterijen inkunnen Edited April 7, 2018 by Patje1992 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Mooie review. Ik ben al paar weekjes opzoek naar een mod setje voor me vriendin, wie weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Weer een klaar en duidelijke review! Ondanks de minpunten vind ik dit toch wel een erg mooie mod! ik dacht dat ie enkel in van die flashy kleuren te koop was, tot ik dit exemplaar zag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 9 minutes ago, germanaaizer said: Weer een klaar en duidelijke review! Ondanks de minpunten vind ik dit toch wel een erg mooie mod! ik dacht dat ie enkel in van die flashy kleuren te koop was, tot ik dit exemplaar zag. Oh wow.... Dat had je mee niet moeten laten zien...... Nou ben ik verliefd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 @L33ntje Zelf vind ik het wat te druk en te vrouwelijk, maar hey, ieder z'n meug! Dat te vrouwelijk gaat voor jou natuurlijk niet op :) en er zijn blijkbaar verschillende flashy mogelijkheden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Alweer een mooie review. en pics. leuk setje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibiza Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 mooie review ik denk ook moesten ze 510 in center geplaast hebben hij minder vlug zou vallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jopie Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Mooie nette review, zat van de week te kijken naar de aegis als nieuwe mod maar wachten even af misschien heb ik wel een keertje geluk is een mooie nette mod waar verschillende batterijen in kunnen wat wel een voordeel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetty007 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Fijne objectieve review weer, jij bezit de gave om een mod met minpuntjes toch heel aanlokkelijk te laten zijn, @Jim Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 (edited) Lijkt me toch een interessante mod om eens mee te spelen en de aegis interface spreekt mij wel erg aan Edited April 7, 2018 by DutchMrD Link to comment Share on other sites More sharing options...
patje Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Leentje schreef : Wel mooi trouwens om te zien dat hij ook weer Coils heeft die uitwisselbaar zijn met andere merken. Dat begint een leuk rijtje te worden. Ello/Smok/Procore/nrg en nu de aero. Ideaal. Voor de handel dan, want mijn ding is het ook niet. Heb de zusterset (aegis met tankje) gekocht voor zoonlief gezien zijn werk/hobbys etc. Zelf coils fabriceren zit er niet in voor hem. Drom zoek ik nu coils die spott on zijn kwa smaak/levensduur etc ..... en presteren van/tussen 5 en max +/_ 60 watt (gezien beperking aegis maar 1 batterij) Wie kan me dan ook raad en advies geven over welke coils hier uit die bende het beste uitkomen : ello/smok/procure/nrg/die van geekvape zelf/ ........ kwa smaakproduktie/levensduur ......... voor de aegis set. Danks. ( En ook voor de hier door Jim beschreven set) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Vind t toch wel een mooie mod. De kleur is meer metallic dan mat, maar die chinezen zijn niet zo goed met beschrijvingen en namen geven, dus vooruit maar weer :) Tnx voor de review en duidelijke foto's in ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acrobat Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Zag ‘m gisteren in ‘t groen in een foto, idd. metallic want had de zelfde ‘glans’. Apart, niet lelijk ofzo maar ook niet gelijk love on first sight imo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbedoeske_007 Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 mooie mod, maar wel stom van het stabiliteitsprobleempje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin59 Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Duidelijke review, zoals steeds ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiemer Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Fijne review en mooie mod. Zekker een mod die ik aan me te kleine collectie toe zou willen voegen. Zodat me enigste mod ook even op vakantie kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecareQ Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Prima strakke review! al een tijdje opzoek naar zoiets, voor mijn vrouwelijke wederhelft! jammer van dat stabiliteitsprobleempje, probeer toch altijd zo zuinig mogelijk te doen met mijn mods, krasjes doen mij altijd extreem veel pijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brouwke Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 On 07/04/2018 at 03:59, Jim said: Geekvape geeft als kleur voor de mod en zo staat het ook op de doos "matte black" Nu ik draag een bril om alles al duidelijk te kunnen zien, maar als dit voor hun mat zwart is dan heeft die Chinees goeie drugs genomen Dat is deurmatzwart ? On 07/04/2018 at 03:59, Jim said: Volgens mij gooi je hem toch echt zelf om hoor ? Al met al een goede unboxing,al hebben we net het daadwerkelijke uitpakken gemist blijkbaar.Toch vijf sterren want de plaatjes waren mooi en veelvuldig,de tekst informatief en duidelijk,en het filmpje heel erg spannend en onderhoudend ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted April 10, 2018 Share Posted April 10, 2018 On 8-4-2018 at 14:58, patje said: Leentje schreef : Wel mooi trouwens om te zien dat hij ook weer Coils heeft die uitwisselbaar zijn met andere merken. Dat begint een leuk rijtje te worden. Ello/Smok/Procore/nrg en nu de aero. Ideaal. Voor de handel dan, want mijn ding is het ook niet. Heb de zusterset (aegis met tankje) gekocht voor zoonlief gezien zijn werk/hobbys etc. Zelf coils fabriceren zit er niet in voor hem. Drom zoek ik nu coils die spott on zijn kwa smaak/levensduur etc ..... en presteren van/tussen 5 en max +/_ 60 watt (gezien beperking aegis maar 1 batterij) Wie kan me dan ook raad en advies geven over welke coils hier uit die bende het beste uitkomen : ello/smok/procure/nrg/die van geekvape zelf/ ........ kwa smaakproduktie/levensduur ......... voor de aegis set. Danks. ( En ook voor de hier door Jim beschreven set) Tussen de 5 en de 60 watt is je marge bij dit type Coils erg klein ; de Coils voor al deze soorten beginnen zo ongeveer pas bij 45-50 Watt. Dan zijn er voor elke soort ook nog minstens drie, vier soorten Coils. Jij bent op zoek naar een smaakcoil met (relatief) minder damp. Dan kies je voor een coil van ca 0,4 ohm , met één, maximaal twee ' gaatjes'. Welke maakt aan zich niet zo veel uit, al hebben de nrg Coils (vaporesso) een goede naam. Om de voor jou perfecte coil te vinden, zul je toch wat moeten uitproberen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts