Jump to content

Geekvape Blade kit review

Jim

Recommended Posts

Idd niet handig gemaakt zo met die 510 'uit het lood'. (Zeker ook vanwege mijn voorkeur voor symmetrie.)

Met zijn 93mm is de mod zelf idd behoorlijk hoog, ten opzichte van de Aegis die 'slechts' 88mm is (en die vind ik al tamelijk hoog zeker omdat ik over het algemeen alleen maar Sub en Toptanks gebruik), maar.... het kan nog nét.

Buiten dat, mooie review weer ! :duim

Edited by Tony
  • Like 1

Een mod die omvalt bij de minste aanraking.... Dat klinkt echt als iets waarvan ik er tien in de vitrine wil hebben . Het is bij mij sowieso al elke dag Domino D-Day bij mij :lol:. 

En inderdaad jammer dat die pin niet in het midden zit; kan er alsnog geen Titan op. Zelfs in jouw knuisten lijkt het een flinke mod. Maar deze Chinese variant op matzwart vind ik dan wel weer heel erg mooi.

Wel mooi trouwens om te zien dat hij ook weer Coils heeft die uitwisselbaar zijn met andere merken. Dat begint een leuk rijtje te worden. Ello/Smok/Procore/nrg en nu de aero. Ideaal. Voor de handel dan, want mijn ding is het ook niet.

Schitterende review trouwens weer. Je hebt inmiddels wel een standaard gezet waardoor ik me nauwelijks nog aan een review durf te wagen ;-)

Edited by L33ntje
  • Like 1
  • Haha 1

9 minutes ago, germanaaizer said:

Weer een klaar en duidelijke review! :duimOndanks de minpunten vind ik dit toch wel een erg mooie mod! :wub ik dacht dat ie enkel in van die flashy kleuren te koop was, tot ik dit exemplaar zag. 

Oh wow.... Dat had je mee niet moeten laten zien...... Nou ben ik verliefd. 

• Haha 1

Mooie nette review, zat van de week te kijken naar de aegis als nieuwe mod maar wachten even af misschien heb ik wel een keertje geluk is een mooie nette mod waar verschillende batterijen in kunnen wat wel een voordeel is.

Leentje schreef :

Wel mooi trouwens om te zien dat hij ook weer Coils heeft die uitwisselbaar zijn met andere merken. Dat begint een leuk rijtje te worden. Ello/Smok/Procore/nrg en nu de aero. Ideaal. Voor de handel dan, want mijn ding is het ook niet.

Heb de zusterset (aegis met tankje) gekocht voor zoonlief gezien zijn werk/hobbys etc.

Zelf coils fabriceren zit er niet in voor hem.

Drom zoek ik nu coils die spott on zijn kwa smaak/levensduur etc ..... en presteren van/tussen 5 en max +/_ 60 watt (gezien beperking aegis maar 1 batterij)

Wie kan me dan ook raad en advies geven over welke coils hier uit die bende het beste uitkomen : ello/smok/procure/nrg/die van geekvape zelf/ ........ kwa smaakproduktie/levensduur ......... voor de aegis set. Danks. ( En ook voor de hier door Jim beschreven set)

Vind t toch wel een mooie mod. De kleur is meer metallic dan mat, maar die chinezen zijn niet zo goed met beschrijvingen en namen geven, dus vooruit maar weer :)

Tnx voor de review en duidelijke foto's in ieder geval.

Prima strakke review!

al een tijdje opzoek naar zoiets, voor mijn vrouwelijke wederhelft!

jammer van dat stabiliteitsprobleempje, probeer toch altijd zo zuinig mogelijk te doen met mijn mods, krasjes doen mij altijd extreem veel pijn!

On 07/04/2018 at 03:59, Jim said:

Geekvape geeft als kleur voor de mod en zo staat het ook op de doos "matte black"

Nu ik draag een bril om alles al duidelijk te kunnen zien, maar als dit voor hun mat zwart is dan heeft die Chinees goeie drugs genomen

Dat is deurmatzwart ?

On 07/04/2018 at 03:59, Jim said:

Volgens mij gooi je hem toch echt zelf om hoor ?

Al met al een goede unboxing,al hebben we net het daadwerkelijke uitpakken gemist blijkbaar.Toch vijf sterren want de plaatjes waren mooi en veelvuldig,de tekst informatief en duidelijk,en het filmpje heel erg spannend en onderhoudend  ?

On 8-4-2018 at 14:58, patje said:

Leentje schreef :

Heb de zusterset (aegis met tankje) gekocht voor zoonlief gezien zijn werk/hobbys etc.

Zelf coils fabriceren zit er niet in voor hem.

Drom zoek ik nu coils die spott on zijn kwa smaak/levensduur etc ..... en presteren van/tussen 5 en max +/_ 60 watt (gezien beperking aegis maar 1 batterij)

Wie kan me dan ook raad en advies geven over welke coils hier uit die bende het beste uitkomen : ello/smok/procure/nrg/die van geekvape zelf/ ........ kwa smaakproduktie/levensduur ......... voor de aegis set. Danks. ( En ook voor de hier door Jim beschreven set)

Tussen de 5  en de 60 watt is je marge bij dit type Coils erg klein ; de Coils voor al deze soorten beginnen zo ongeveer pas bij 45-50 Watt. 

Dan zijn er voor elke soort ook nog minstens drie, vier soorten Coils. Jij bent op zoek naar een smaakcoil met (relatief) minder damp. Dan kies je voor een coil van  ca  0,4 ohm , met één, maximaal twee ' gaatjes'. 

Welke maakt aan zich niet zo veel uit, al hebben de nrg Coils (vaporesso) een goede naam. Om de voor jou perfecte coil te vinden, zul je toch wat moeten uitproberen. 

• Like 1