Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds gisteren in het bezit van een Nautilus Mini na een tijd lang aan een Justfog Q16 gelurkt te hebben. Ik ben zeker een DL fan en heb dan ook genoeg DL mods en tankjes maar een mtl damper gebruik ik voor in de auto en voor bezoekjes aan m'n 90 jarige moedertje. Zij is geen rookster en vindt die dikke pluimen maar niets in haar woonkamer, dat snap ik wel....

Is de Nautilus nou zo veel beter dan de Justfog? Beter niet, wel anders... De Justfog Q16 is een prima dampertje maar de Nautilus "trekt" net even wat lekkerder. De 1.6 coils geven een prima smaak en ook de damp productie is voor mij prima. Hij lust wel wat vloeistof maar niet zo erg als een Cloud Beast King! Verder is hij gemakkelijk in gebruik te nemen, een kind kan de was doen!

Ik heb dit tankje op een Smok Treebox zitten en voor mij een prima combi. Zo kan hij tussen de 12 en 18 watt gedampt worden en dat gaat heel goed. Of het een esthetisch setje is weet ik niet maar voor nu is het voor mij helemaal prima. 

Smok2.jpg

• Like 7
  • Thanks 1
  • 3 weeks later...
Posted
On 17-4-2018 at 14:41, Bob61 said:

Of het een esthetisch setje is weet ik niet 

Leuk setje om te zien, de grote drip tip maakt het helemaal compleet :ja

• Like 1
Posted

De Nautilus mini (2ml versie) en de Nautilus (5 ml versie) zijn door mij tot voor kort, vanaf het begin van mijn dampavontuur, dagelijks gebruikt. Ik heb ze nu, vanwege mijn aanschaf van de sxk prime (2ml)  en de Siren2 (4,5ml),   met pensioen gestuurd. Dus het heeft even mogen duren voordat ik er in die zin afstand van heb kunnen doen, want het zijn hele goede tankjes. Dus gefeliciteerd met je aankoop. :duim

• Like 2