SCi Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 (edited) Lekker lang weekend , mooie gelegenheid om weer eens iets uit de crazy elqiuid machine te gaan testen. Seared strawberry Voor 20ml is nodig : 0,9ml TFA Apricot 0,9ml TFA organic strawberry Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft 2 maanden kunnen steepen. De lucht van dit gele sapje is in eerste instantie zoet , daarna zit er absoluut iets fruitigs in , de aardbei is herkenbaar. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 23 watt. Ik ben verrast als een echte fruit bom in m'n mond ontploft bij m'n 1e smaaktest. De smaak is zeker niet overdreven zoet maar het fruit knalt er echt uit. Zowel de aardbei als de abrikoos lopen dwars door elkaar heen. Ik krijg het idee alsof ik een verse smoothie drink. Bij 25 watt krijg ik het idee dat de abrikoos wat meer de overhand krijgt. De smaak is in elk geval duidelijker aanwezig. Het geheel word echter ook wat minder soepel voor m'n gevoel , ietsje wranger / meer bitter. Een heel simpel receptje maar met 2 fruit soorten die je niet zo snel zou mengen met elkaar. Toch is het best een leuke combinatie al is het lastig om echt duidelijke laagjes te ontdekken. Het zet me wel meteen aan het denken voor een aanvulling ; iets met room misschien ? Leuk om eens te proberen ! Edited April 28, 2018 by SCi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissFog Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Ik hou van recepten met weinig ingrediënten! (En sowieso leuk dat je steeds iets uit de CEM tovert en dat hier deelt ). Ik denk dat ik eens een aardbei met abrikoos ga mengen en dan cheesecake erbij, lijkt me best lekker. En ik denk dat het ook wel goed kan combineren met iets als kokos, dat kan best eens een lekker tropisch- fruitig mixje worden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Ik durf wel eens een klein beetje cuberdon bij mijn mix doen. Ook met veel te mengen,enkel niet overdrijven want het kan snel overheersen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted April 28, 2018 Author Share Posted April 28, 2018 12 hours ago, Luc rafc said: Ik durf wel eens een klein beetje cuberdon bij mijn mix doen. Ook met veel te mengen,enkel niet overdrijven want het kan snel overheersen. Ik heb dat aroma al vaker voorbij zien komen. Op zich een hele leuke maar wel heel erg zoet als ik het goed heb. Voor de zoetekauw natuurlijk geen issue ;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Uiteraard is dat een zoete aroma daarom dat ik het ook maar heel beperkt toevoeg aan een liquid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts