TheVapingRaven Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Ik kan geen imgur url (directe links naar bestand) meer plaatsen in de comments. Is al een tijdje "hit and miss", sommige url's pakten meteen, sommige pakten bij een tweede of derde poging. Sinds iets van een week pakken url's helemaal niet meer. Heb het geprobeerd met de url direct in het tekst veld plakken en via de button "insert other media". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Vrijdagochtend een redelijke software update gedaan en sindsdien (b)lijkt het inderdaad niet goed meer te functioneren. Ik moet er nog ff induiken hoe en waarom. Problemen van voor vrijdag waren mij onbekend, als dat inderdaad aan de orde is, dan heeft de update er wellicht weinig mee te maken en zoek ik in de verkeerde hoek. Kortom, dat is wel relevant om te weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRich Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 `Niet alleen Imgur, ook Flickr lukt niet.. Tijdens het schrijven van een bericht wel, totdat hij geplaatst wordt, dan zie je alleen nog maar de links. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 6, 2018 Author Share Posted May 6, 2018 8 minutes ago, TheRich said: `Niet alleen Imgur, ook Flickr lukt niet.. Tijdens het schrijven van een bericht wel, totdat hij geplaatst wordt, dan zie je alleen nog maar de links. Kan ik conformeren. Foto is te zien bij het schrijven van de post, niet meer na het publiceren. Voor de update van vrijdag (had al het gevoel dat er dingen waren veranderd) had ik soms (dus niet altijd) hetzelfde met imgur. Plaatje was te zien bij het schrijven, niet meer na publicatie. Maar als ik dan de post na publiceren aanpaste (gebroken link weghalen, en opnieuw link in de post plakken via tekstveld) kwam het vaak wel goed. Dat trucje werkt dus nu niet meer. Hoop dat je er iets mee kunt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 (edited) Same here... Links naar plaatjes (.jpg) op mijn serverruimte bij Ziggo werken ook niet meer. Met .gif bestandjes zijn er blijkbaar geen problemen. (zie hieronder). Hmm, met sommige .jpg's op dezelfde server lukt het wel om ze hier te plaatsen, vreemd... Edited May 6, 2018 by SanSiro 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Ik had t ook afgelopen weekend, tijdens schrijven niks aan de hand, tijdens publiceren is de foto kapot. Misschien een idee, om die plug-in om foto's op eigen server op te slaan, even uit te zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dnns84 Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 (edited) Zowel via imgur of postimg lukt t me niet op een foto te plaatsen, zowel op t forum als in een prive bericht. Gisteren lukte het wel gewoon. edit: na hetzelfde bericht een paar x te plaatsen pakt ie opeens wel de foto Edited May 8, 2018 by Dnns84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 (edited) Even checken... Is gelukt met postimg..... Haha, NIET DUS! Nu als bijlage: Edited May 8, 2018 by Marianna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Foto's plaatsen werkt weer als vanouds, Thnx to @Sledge en IPS service ??? Test externe upload, directe link. Test OK 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Ja t werkt Ook die werkt 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 (edited) Ik zou haast een traan kunnen laten van geluk ? Dan ga ik deze avond veel foto's posten, jippie. Thanks @Sledge en IPS Edited May 9, 2018 by Jim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 4 minutes ago, Jim said: Ik zou haast een traan kunnen laten van geluk ? Dan ga ik deze avond veel foto's posten, jippie. Thanks @Sledge en IPS Voor jou hebben we wel een persoonlijk limiet ingesteld, maximaal 100 foto's per minuut ??? 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 (edited) Ik had vanmiddag ook nog steeds dat probleem in de onderstaande topic; In het bewerkingsscherm wel de afbeelding zichtbaar, terug op het forum alleen maar "mr6bg6.jpg". Ging ik dan weer naar 'bewerken' dan was de afb. weer wél zichtbaar. Nu wordt die overigens wel weer goed weergegeven. (Om foto's te plaatsen gebruik ik altijd Tinypic...) Edit: Oeps, zie nu dat het pas is opgelost en dat de afb. daarom nu wel weer zichtbaar is... Edited May 9, 2018 by Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 (edited) Ahhh. Ook maar even een foto van vandaag proberen. update: Yep doet het weer. Top Edited May 9, 2018 by TheVapingRaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 16 minutes ago, TheVapingRaven said: Ahhh. Ook maar even een foto van vandaag proberen. update: Yep doet het weer. Top Ben jij dat ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 1 minute ago, Sub-Ωhm said: Ben jij dat ? Weet ook niet wat er gebeurd is. Was maar een Duveltje .... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Dikke BMW-vrouwtje toch? ? *edit.....Deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 2 minutes ago, TheVapingRaven said: Weet ook niet wat er gebeurd is. Was maar een Duveltje .... Links in de hoek hofnar, volgende x een Heineken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 8 minutes ago, Sub-Ωhm said: volgende x een Heineken Maar er is niet genoeg heineken in de wereld om te vergeten dat je heineken gedronken hebt ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts