Jim Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Deze kit heb ik niet gekregen ofzo maar zelfs een beetje overbetaald, waarom dan zou je denken? Het was een charity auction die Mark Todd hield, de opbrengst ging dus naar het goede doel. Maar goed snel over naar de mod en dit is dus een mod die ik anders zelf nooit zou aankopen, niet omdat het slecht ofzo is maar het is helemaal geen product dat ik zelf zou gebruiken omdat ik een gans andere smaak heb. Om niet alle specs en parameters te moeten afkijken van de Joyetech website, plaats ik gewoon een link naar hun website: http://www.joyetech.com/product/espion-infinite-procore-conquer/ Zoals steeds bij mod reviews maak ik een klein Youtube clipje, dus bij deze clipje waar ik snel het product en menu eens laat zien. Dit is de verpakking waar de kit in komt. En dit zit er dan allemaal in: - De mod uiteraard - USB kabel - 18650 adapters - Procore conquer subtank - Extra coil en spare glas en o-ringen - Handleiding en andere kaartjes die waarschijnlijk geen mens ooit bekijkt. Het is een grote, zware mod met een flashy kleurtje en het front lijkt op het eerste zicht wel een smartphone. Aan de zijkant een grote clicky vuurknop. Achteraan zit de USB poort. Bovenaan de 510 die er op het eerste zicht degelijk uitziet. Maar iets wat je niet vaak meer ziet bij mods is dat de + en - knoppen ook bovenaan het toestel zitten. Het batterij compartiment, deze mod kan 21700/20700/18650 batterijen hebben. Voor 18650 te gebruiken moet je de siliconen sleeves gebruiken die bij de kit zitten, voor 21700/20700 niet. Enkel met 20700 batterijen merk ik een beetje gerammel tijdens gebruik van de mod. Alles is wel netjes aangeduid hoe je de batterijen moet plaatsen, het deurtje zelf is standaard zoals bij vele andere mods. En dan kom ik direct bij een grote ontgoocheling en een perfect voorbeeld van enorme "wasted space". Je zou denken dat deze mod een geweldig groot scherm heeft als je dat front bekijkt, zet je de mod aan door 5x te klikken dan krijg je dit miniatuur menuscherm ? De reden waarom het kleine scherm is de ledshow, maar zelfs met de ledshow aan is er nog veel verloren ruimte. Over de leds krijg je later in de review nog veel meer te zien. Eerste keer dat ik een Joyetech high wattage subtank test, en ik ben al geen grote fan van dit soort tanks. Het is dus de procore conquer tank, een tank die wel een mooie 5.5ml inhoud heeft. Je krijgt een doorzichtig glas moest je het blauw niet graag zien. De tank is net zo flashy als de mod, speciale vormen. 810 driptip, het model met o-ringen. Een bekende manier om een subtank te vullen, door de topcap te schuiven. De airflow, en dat is veel airflow. Alles uit mekaar. En dit zijn de twee coils die je krijgt, een mesh coil en een gewone draad coil. Het main feature aan deze mod is natuurlijk de led verlichting. Die is erg aanwezig en kan je niet naast kijken. Je kan het wel helemaal uitschakelen als je wil, maar om eerlijk te zijn koop je deze mod toch niet met deze feature en die uit te schakelen. Ik heb er alvast een Youtube clipje van gemaakt in het donker. Enkele foto's: In gewoon daglicht zie je wel nog amper iets van de leds en het scherm: Een handcheck: Een hele brok gewicht deze mod: Mijn bevindingen: - Het is wel een degelijk gemaakte mod. - Groot en zwaar. - Klein menuscherm, had wat mij betreft veel groter kunnen zijn. - Een klein scherm maar een heel grote lichtshow. Ook al is het niet mijn smaak moet ik wel echt toegeven dat het mooi gedaan en gemaakt is. Het is niet zomaar een paar ledjes die ergens oplichten, maar een enorme keuze aan kleuren en stijlen van oplichten. - Het menu is wel makkelijk in gebruik. - De subtank is een standaard subtank, niets speciaal of vernieuwend. - Ik heb de mesh coil getest en die was wel vrij degelijk van smaak. Niet RTA of RDA goed, maar één van de betere subtanks die ik al getest heb. - Veel airflow en ook al heb je 5.5ml inhoud die is zo leeg als je op 60-70w dampt. Enkele punten die ik iets minder vind: - 20700 batterijen gebruiken geeft wat gerammel. - Het scherm is in daglicht buiten niet goed zichtbaar. - Ben er ook 100% zeker van als er iets tegen het scherm stoot of valt is het stuk, het is maar een dun plastic front. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Wauw dat is inderdaad een vette show in het donker ! En ja smaken verschillen ik vind het een prachtig apparaat ? Zit mooi in elkaar en ook die kleur vind ik erg fraai, lijkt wel metallic blauw. schermpje alleen aan zag er inderdaad wel lullig uit maar met die lasershow eromheen is t al heel ander gezicht ! Alweer een mooie review jim je laat mooi compleet plaatje zien van alles. Keep it up ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borowitz Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Misschien ben ik wel een tikje ouderwets maar ik vind met zo'n kermis op zak lopen net iets teveel van 't goede. Ik gebruik liever de energie die je nodig hebt om die lichtshow op te starten voor het verwarmen van coils of voor de gebruiksduur van de accu? Functie boven design zeg maar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwebbel Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 Deze mod al eerder gezien, ziet er leuk uit maar zoals je beschrijft is het frontje van zeer goedkoop dun plastic, ik denk dat de jongere generatie het super vind al die lichtjes, staat natuurlijk super vet op een dance festival..... ? bedankt voor je bijdrage Jim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
phtvs Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 Dank voor de mooie review. Ik had zelf ook al naar deze mod zitten kijken en twijfelde of ik hem zou aanschaffen. Maar ook ik vind die led lichtshow iets te veel van het goede, dus besloten om hem niet te kopen. Het is tenslotte best een hoop geld om in de kast te zetten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 7 hours ago, phtvs said: Het is tenslotte best een hoop geld om in de kast te zetten. Dat vond ik ook, maar aangezien Jim hem weg deed voor een prijs waar ik geen nee tegen kon zeggen, heb ik m toch maar van m overgenomen. Ik hoop dat het gaat bevallen, maar zo niet, stoot ik m weer door naar mijn nichtje en haar vriendje, die pas begonnen zijn met roken(!!) ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts