Jump to content

Meeting in Vianen (Utrecht) 17 juni

Recommended Posts

Ik wil op een zondagmiddag in juni een meeting organiseren bij mij thuis. Laat even weten als je interesse hebt en op welke zondagen je kan. Ik heb plek voor maximaal 6 mensen dus wie het eerst komt ...

Ik loop nu een jaartje mee maar ik pretendeer niet dat ik veel weet over dampen dus ik zou het zeer waarderen als er ook iemand met meer ervaring aanschuift.

Ik zorg voor koffie, thee en fris en ga er vanuit dat een van jullie wel zo attent is om iets voor bij de koffie te halen.

Tot nu toe komen:

@L33ntje 

@Dr.Smoke 

@PetraO 

@TheRich 

@Marina 

Reservelijst:

@SCi

@dirodi

En we zijn compleet! Nieuwe aanmeldingen kunnen op de reservelijst

Edited by Tamara
  • Like 3

Voor een zondagmiddag hou ik me aanbevolen. Utrecht is nog mooi binnen bereik.

Pas op dat er geen zes mensen iets voor bij de koffie meenemen; ik mag al niks, dus voor je het weet moet iedereen zeven, acht gebakjes wegkluiven :lol:

37 minutes ago, Tamara said:

Ik wil op een zondagmiddag in juni een meeting organiseren bij mij thuis. Laat even weten als je interesse hebt en op welke zondagen je kan. Ik heb plek voor maximaal 6 mensen dus wie het eerst komt ...

Ik loop nu een jaartje mee maar ik pretendeer niet dat ik veel weet over dampen dus ik zou het zeer waarderen als er ook iemand met meer ervaring aanschuift.

Ik zorg voor koffie, thee en fris en ga er vanuit dat een van jullie wel zo attent is om iets voor bij de koffie te halen.

Geinteresseerden:

@L33ntje (3?, 10,17 of 24 juni)

De Dr. biedt zich vrijwillig aan :zwaai

Is er nog behoefte aan Nicollet en/of Castle Long? Die moet ik binnenkort toch weer maken, dus als iemand daar wat van wil (en hoeveel), dan hoor ik dat graag.

Oh en @L33ntje, op welke PG/VG met hoeveel nic damp jij? Krijg je sowieso van allebei 10 ml.

Edited by Marina
  • Like 1

37 minutes ago, Marina said:

Is er nog behoefte aan Nicollet en/of Castle Long? Die moet ik binnenkort toch weer maken, dus als iemand daar wat van wil (en hoeveel), dan hoor ik dat graag.

Oh en @L33ntje, op welke PG/VG met hoeveel nic damp jij? Krijg je sowieso van allebei 10 ml.

Ik damp alles van 100%pg tot 80%vg, en nicotine van 18 tot 1,5mg ?

Hangt een beetje van de damper af. Beide 'ranges' op een schaal van stealth mtl tot dikke wolken dl zeg maar.

Dus hoog pg is ook hoog nicotine (6+,) hoog vg laag nicotine (6-)

De smaak Castle long zegt me niks. Als dat tabak is, hoog pg/Nic, als het zoet is, hoog vg laag nic

Edited by L33ntje