Guest hendrik77 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 heel erg mooi en wat een damp en smaak! hij was wel duur maar deze heb je voor je leven, ik ben er echt blij mee nu wachten op de provari mini. ik wou een foto erbij doen maar lukt me niet, formaat te groot?! ow toch wel gelukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul66 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Proficiat ! Het is echt een fijne damper, de smaak is echt net als limonade drinken. Zou bijna mijn genesis ato's weer de deur uit doen (grapje) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hendrik77 Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 tja zoals je ziet heb ik er ook een, een nautilus van vapor-freak, oddy-cloon. maar ik moet zeggen in de verste verte niet gelijkwaardig aan de kayfun. en dat ding kostte toch ook 70,- euro. nu weet ik niet of die verglijkbaar is aan de jouwe jij hebt een echte natuurlijk. maar alleen al die laag over het staal,fijn. geen vingerafdrukken,tja en een stuk makkelijker te wikkelen. dat lukte me maar niet met de nautilus. maar ieder zijn favoriet, :jahsmke ik heb ook veel uitgeprobeerd,en met veel plezier ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts