SCi Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Wederom een probeersel uit de crazy eliquid machine. Flaming cereal Voor 20 ml is nodig : 0,6ml Capella blueberry 1,2ml TFA capt'n cereal Gemixed met een 60/40 vg/pg base met 6mg nic , heeft ca 7 weken kunnen steepen. De lucht van dit gele sapje is weinig verassend ; de bosbes is goed herkenbaar en ik haal er een "granige" ondertoon uit. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van ca. 0,9 ohm op 23 watt. Ik kan maar weinig uit de smaak halen ; het geheel is nogal zwak / vaag. Er zit bosbes in maar stukken minder duidelijk herkenbaar dan de geur. Ook de cereal zit ver in de achtergrond maar is amper herkenbaar. Bij 25 watt komt er wat meer leven in te zitten. Het geheel word wat zwaarder en voller van smaak. De bosbes heeft echt een boost gekregen en komt mooi uit zonder super overdreven te zijn. De cereal blijft opmerkelijk genoeg nog altijd ver achter ; het is er wel maar zeker niet zo duidelijk als dat ik had gehoopt. Een twijfelgeval. Aan de ene kant zit er wel degelijk smaak aan dit sapje maar de cereal is veels te vaag terwijl er 2 keer zoveel in zit dan de bosbes. Ik had juist m'n coil setup veranderd om er wat meer uit te halen maar het komt er helaas niet echt uit. Kan met een andere setup of een ander cereal aroma misschien beter uitvallen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts