Jump to content

Voopoo Uforce T1 subtank review


Recommended Posts

Deze tank heb ik thuis al weken liggen maar gewoon omdat ik weinig heb met dit soort subtanks heb ik de review zitten uitstellen, maar hier gaan we...

Iedere subtank die nu op de markt komt moet voorzien zijn van mesh coils, dit lijkt een verplichting geworden.

En dat is niet slecht want subtanks met mesh coils zijn naar mening veel beter dan de round wire.

Deze Voopoo Uforce T1 komt met beide types coils.

 

Voor alle specs tot in detail link ik naar de Voopoo website omdat ik niet alles wil overtypen.

http://en.voopootech.com/t1

 

Dit is de verpakking en alles wat in het doosje zit:

0XlCCzK.jpg?1

iJxmK3r.jpg?1

 

De looks zijn wel mooi, dat brons is wel geslaagd.

Maar wie dat brons in combinatie met een blauwe driptip gekozen heeft? nee geen mooie combinatie wat mij betreft.

7UhXFXH.jpg?1

8kQQhtH.jpg?1

 

810 driptip, wel de versie met o-ringen.

XBRYje0.jpg?1

 

Vullen gewoon zoals bijna elke subtank topcap schuiven en je ziet de vulpoort.

N26GPkK.jpg?1

 

Van deze airflow gaten heb je er drie, en op het zicht kan je al zeggen dat de openingen minder groot zijn dan de meeste andere subtanks.

Dus een iets meer restricted DL airflow dan andere tanks en dat is zeker niet slecht.

pDpCune.jpg

 

Alles uit elkaar:

U6bx6u8.jpg?1

 

Dit zijn de coils die je krijgt, links een gewone round wire en rechts een mesh coil.

Je kan zien dat bij de mech coil lekker veel katoen zit dus kans op een dry hit bij deze mesh coil is heel erg klein.

ejKiCCX.jpg?1

6yIjfBn.jpg?1

 

De tank op een mod:

1uXD34k.jpg?1

 

Mijn bevindingen:

- Een vrij grote tank, maar omdat de tank zo groot is krijg je met het bubble glas er wel maar liefst 8ml inhoud voor terug.

- Dat brons is een mooie kleur.

- De airflow is iets meer restricted dan de meeste andere subtanks en dat is voor mij wel beter.

- Smaak van deze mesh coil is wel één van de betere mesh subtank coils die ik al getest heb.

- Maar na vijf dagen dampen met deze coil op 60w en dus minder dan wat ze voorschrijven als "best" was de coil wel op.

De smaak was weg en je zag ook dat het katoen niet meer te redden was, en dit met geen coilkiller liquid.

En dan damp ik tussendoor nog andere mods en tanks dus niet enkel constant deze mesh coil.

- Voor de rest werkt deze tanks net zoals andere tanks.

 

Ik blijf nog steeds geen fan van subtanks maar dit is één van de betere die ik al getest heb, denk grotendeels door betere airflow dan andere tanks.

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Fijne review weer Jim!!

 

15 hours ago, Jim said:

Maar wie dat brons in combinatie met een blauwe driptip gekozen heeft? nee geen mooie combinatie wat mij betreft.

 

 

Smaken verschillen gelukkig. Ik vind dit wel een mooie kleurstelling, beetje noordafrikaanse marakech look ofzo ?

tga044dt-11.jpg?width=860&height=568Marrakech-Visite-BotaniqueMajorelle.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik vind het ook geen verkeerde look en gelukkig ook makkelijk te veranderen met die standaard 810 aansluiting als het je smaak niét is.

Vind de tank wel leuke industriële look hebben die bij juiste mod zeker niet zal misstaan. 

Thanks voor de review weer jim. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...