Jim Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 (edited) Ben een beetje laat met deze review maar het is nu zo, heb deze tank gewonnen met een giveaway. Eerst was er een single coil versie van deze RTA en nu deze dual coil versie. Blijkbaar was er eerst een versie uitgebracht zonder bubble glas en nu is er een versie met bubble glas, ik heb de eerste versie. Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen. De verpakking is de traditionele verpakking die Geekvape gebruikt bij al hun atomizers. En dit zit er allemaal in het doosje: - Zeus RTA - Reserve glas - Reserve schroefjes en o-ringen - Twee extra driptips en 510 adapter - Twee coils zonder specs - Geekvape tool De looks van de tank is wel vrij mooi en strak. Onderaan steekt de 510 pin wel genoeg uit om te gebruiken op een hybrid connectie. Om de topfill te gebruiken moet je gewoon de topcap een kwartje draaien en dan komt het los. Inhoud is 4ml met gewone glas. De kamer langs binnen, alles netjes afgewerkt. En dan het build deck, dit is een postless build deck. Voor de build heb ik gekozen voor twee alien coils van Coilology, dit zijn 2.5mm coils en dat leek me ook erg geschikt voor dit build deck. Ook om te wicken is deze 2.5mm coils veel makkelijker omdat de wickgaten vrij klein zijn en bij 3mm coils zou ik het katoen heel erg moeten uitkammen om het in de gaten te krijgen. Om af te sluiten nog een foto van de tank op een mod, ik heb geen mod met iets blauw dus geen matching setup. Mijn bevindingen: - Een degelijk tankje. - Afwerking is zoals altijd bij Geekvape wel netjes. - Vrij makkelijk te builden en wicken - Smaak is goed, weinig op aan te merken - Veel airflow bij deze RTA, ik moet zelfs meer dan de helft afsluiten omdat het anders teveel is. Wat voor mij persoonlijk beter kan: - De airflow kan wat mij betreft beter, voor mij is de airflow niet echt gericht op de coils en zit er iets te ver vanaf. Door dat de airflow niet echt gericht is dan heb ik de indruk dat het wat turbulent is en een beetje alle kanten opgaat in de kamer. Voor mij persoonlijk is deze RTA erg middelmatig, niet slecht maar ik heb al veel betere dual coil RTA's getest. Natuurlijk is deze RTA wel erg geschikt voor mensen die twijfelen aan hun wick kunsten want door de top airflow zal deze RTA niet snel gaan lekken. Maar top airflow of niet, als je wicks niet goed zitten zal de boel ook vol met liquid lopen hoor en het zal enkel iets langer duren voor de liquid uit de airflow gaten loopt. Edited September 13, 2018 by Jim 13 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 Welke review? Ik denk dat er wat fout gegaan is, want er staat helemaal niks hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted July 3, 2018 Author Share Posted July 3, 2018 5 minutes ago, Madman said: Welke review? Ik denk dat er wat fout gegaan is, want er staat helemaal niks hier Is opgelost, soms laat mijn touchpad me in de steek en gaat er eens iets fout. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwebbel Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 Ik heb nu zelf de OBS Engine 2, ik twijfelde eerst om de Zeus te kopen, de Zeus met single coil heb ik al en was daar best tevreden over, jouw review heeft voor mij bevestigd dat ik een goede keus heb gemaakt om de OBS aan te schaffen. Ik verwacht binnenkort de Augvape Intake RTA, benieuwd hoe die is. Bedankt Jim, ik blijf je volgen met je reviews. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ76 Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 (edited) Goeie review Jim, deel de mening wat betreft de airflow, zeker geen slechte tank maar de engine V2 is een betere keuze als je opzoek bent naar een dual coil met topairflow. Edited July 3, 2018 by JJ76 Typo Link to comment Share on other sites More sharing options...
phtvs Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Mooie review! En wat een mooi builddeck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johannes Koning Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 al is het wat laat jim leuke revieuw ben ook bezig met nic zalts werkt prfect deze tank ziet er goed uit heb nog een van de eerste uitvoering werkt nog goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hies Posted August 21, 2018 Share Posted August 21, 2018 Thanks voor deze review Jim. Ik heb de single coil versie en het enige probleem wat ik daarmee had was soms dry hits. Licht aan de redelijk minutieuze manier waarop je die moet wicken. Tegenwoordig gebruikt (Gaping with) Voc vaak de "dam" methode die in de single coil versie ook gebruikt dient te worden.Jammer dat de dual coil in jouw beleving een goede airflow mist.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted August 21, 2018 Share Posted August 21, 2018 Heb deze review blijkbaar eerder gemist maar een mooie 25mm tank en top airflow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barry55 Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Goed review, en zoals je zegt geekvape heeft altijd wel degelijke tankjes. Ik heb de single coil versie die ik met veel plezier gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbedoeske_007 Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 mooi gewicked ? leuk kleurtje altijd leuk om 15 min van men tijd te gebruiken om jouw reviews te lezen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiis Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 4 hours ago, robbedoeske_007 said: altijd leuk om 15 min van men tijd te gebruiken om jouw reviews te lezen Leuk een devote fan van Jim, hebben we je al eens welkom geheten? Bij deze: Welkom op het forum @robbedoeske_007! Je kunt je in het Stel jezelf voor-topic nog even voorstellen, altijd leuk om te weten hoe een forumlid aan het dampen is geraakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melsaco Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 Weer een nette review jim, regards. Verstuurd vanaf mijn balkon met rooksignalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NecareQ Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Keruig overzichtelijke review weer!, Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin59 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Mooie review, Jim ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts