Jump to content

Soulful mush

SCi

Recommended Posts

Enige tijd geleden had ik weer eens een nieuwe lichting aroma's besteld.

De komende tijd enkele crazy eliquid machine probeersels uit deze nieuwe lichting ?

Soulful mush

Voor 20 ml is nodig :

0,8ml TFA capt'n cereal

0,8ml TFA orange cream

Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft ongeveer 6 weken kunnen steepen.

De lucht van dit licht gele sapje is even schrikken ; jeetje wat een sterke geur !

Dit doet mij meteen denken aan triple sec , iets anders kan ik er niet uit halen.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van ca 0,8 ohm op 27 watt.

De smaak is gelukkig niet zo 'ruig' als de geur.

Het geheel komt vrij langzaam op gang.

Met wat concentratie lukt het vrij goed om hier een split ijsje van te maken qua smaak.

De sinaasappel is niet echt fris / zuur maar toch herkenbaar , ook haal ik er een romige ondertoon uit.

Toch heb ik in de smaak echt het idee alsof er een scheut triple sec door het geheel heen zit.

In de nasmaak is kort een hintje granen te proeven maar dit is zit ver weg en is ook snel weer verdwenen.

Bij 29 watt is er nogal wat veranderd.

De smaak is echt merkbaar voller.

De sinaasappel is nu nog nadrukkelijker aanwezig en het hintje granen in de nasmaak is nu een constante ondertoon.

Het romige karakter is nu echter een heel stuk verder 'weggedrukt' , opmerkelijk !

Na wat zoeken haal ik rond de 28 watt m'n sweet spot.

De balans is best mooi en ook de room en granen doen nu mee in het geheel.

Ik was vreselijk nieuwsgierig of het orange cream aroma echt iets met de split ijsjes van doen zou hebben.

Dat klopt eigenlijk niet ; de sinaasappel heeft echt een ander karakter en smaak.

Toch is dit best een leuk sapje geworden al zou een cookie of pie crust achtige het hier beter in doen dan

een cereal denk ik.

• Like 2