Jump to content

Augvape Intake RTA review

Recommended Posts

Posted

@Autivaper In filmpjes zie je vaak dat ze bouwen op een ohm meter (weerstand meter). Bedoel je dat?

Zelf gebruik ik liever m'n oude RX200S mod daarvoor, die kan ook de weerstand meten, dry burnen en met drie batterijen is dat stabiel genoeg op tafel.

Posted

@Autivaperbij alie kun je iniedergeval gewoon bestellen. Daar betaal je netjes de btw die europa wil hebben waardoor je geen bijkomende kosten hebt.  Bij fasttech is het allemaal een beetje wazig of er wel of geen kosten bij komen

Posted

In België helaas niet. Elk pakket van buiten de EU komt 15 euro douane kosten bij. Dan is het nog steeds goedkoper dan in een erkende vape shop maar ik heb me altijd laten vertellen dat aliexpress enkel of heel veel fake verkoopt? Heb er nog nooit iets van elektronica gekocht om die reden. 

Posted

@Autivaper bij een geregistreerde webshop zoals alie kun je gewoon kopen. 
https://www.bpost.be/nl/shoppen-buiten-eu

er wordt daar wel wat namaak verkocht maar dit soort dingen zijn over het algemeen orgineel. 
namaakproducten kun je melden door een ticket te openen en dan krijg je in 99,9% je geld terug.

alieexpress heeft zelf ook een hekel aan verkopers die namaak verkopen. 
80% van de mensen hier koopt bij alixpress, ook vape artikelen. 

Posted (edited)

@Maurice1974, heb mijn tooltje ooit bij FT gekocht, wist de benaming niet maar ging mij meer om de plaatjes in de link.

Moet toegeven dat ik ook niets meer bij FT koop omdat het inderdaad onduidelijk is, bij Alie zit ik wel eens rond te snuffelen maar heb daar tot op heden ook niets gehaald.

Jou (Belgische) link hierboven geeft wat meer duidelijkheid.

@KeesB, dankje Coilmaster dus 

Edited by Adeo
Posted

ik geloof dat coilmaster het merk is maar als je daarnaar zoekt bij Ali dan kom je het wel tegen. Dan heet het mini tab of zoiets.

Posted

Heb het gelezen. 

Vat included, is dat waarover ze spreken? 

Ik heb op filmpjes op YouTube een ohm meter met vuurknop zien voorbij komen maar weet niet meer van welk merk. Het was een grote zoals de tab plus van coil master, maar er brande in een circel rond de plaats waar je de rta inzet een rood licht bij het vuren. Wat ik wel nice vond. Weet iemand welke ik bedoel?