Jump to content

cacciatore vanilla build

SCi

Recommended Posts

Het weekend zit er bijna op , nog even wat tijd om een nieuw sapje uit de crazy eliquid machine te proberen.

Cacciatore vanilla build

Voor 20ml is nodig :

0,6ml Flavormonks vanille

0,4ml Singha cocos aroma

0,4ml TFA graham cracker

0,6ml TFA Juicy pineapple

Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft zo'n 5 weken kunnen steepen.

De geur van dit gele sapje is vrij complex.

Ik ruik iets granigs , ook vang ik een zweem cocos op en wat verder weg zit een zurig idee van ananas.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele twisted coil van 0,6 ohm op 29 watt.

De smaak is vrij vol.

Als eerste haal ik er een granige / koek achtige basis uit waar een mooie laag cocos achter zit.

Ik krijg een beetje het idee van de zaanse kermis koekjes.

In de achtergrond zit een laagje ananas die af en toe erg zure uitschieters heeft.

In de nasmaak vang ik een hintje van de vanille op maar die kan maar moeilijk door de ananas heen komen.

Het geheel is nogal complex maar wel erg smakelijk !

Bij 32 watt lopen de smaken wat meer door elkaar maar toch heb ik het gevoel dat de balans nu beter is.

Nog altijd kan ik de afzonderlijke smaakjes goed herkennen.

Het zure karakter van de ananas is nu iets minder duidelijk en ook de nasmaak blijft minder lang hangen.

Een heel interessant sapje.

Vooral de ( voor mij nieuwe )  ananas heeft me echt verrast.

Dit geheel is helemaal niet zoet maar juist zuur en dat geeft het geheel net die twist die het nodig lijkt te hebben.

Wat meer vanille zou zeker kunnen al word het lastig om door de behoorlijk sterke ananas heen te komen.

Leuk ! ?

• Like 1