Jump to content

Wotofo Warrior RDA review

Jim

Recommended Posts

De Warrior RDA is een samenwerking tussen een groepje Instagram builders met de naam JMT Elite en Wotofo.

Ze wilden een RDA ontwerpen waarmee je mooie Instagram build foto's kan maken, de Goon en enkele andere klassiekers zijn nog altijd de populaire builder RDA's op Instagram.

Links plaatsen mag niet dus gelieve Google te raadplegen voor meer info en waar te krijgen.

Voor deze RDA heb ik een filmpje gemaakt, niet enkel een unboxing maar ook een build en wicken.

IK vind het altijd leuk moest je het filmpje even willen aanklikken, je moet het zelfs niet uitkijken maar elke view/like/comment doet me enorm plezier.

Dit is de verpakking van de RDA:

vT2b6bQ.jpg?1

En dit krijg je dan allemaal, bij Wotofo krijg je altijd een heleboel extra's:

- Warrior RDA

- Extra 810 driptip en ook een 510 adapter

- Katoen

- 3 juggernaut coils

- Reserve o-ringen en vier build deck schroeven

- Squonkpin

- Single coil blok 

- Schroevendraaier

- Handleiding

DfBqmWz.jpg?1

De looks van de RDA zijn vrij sober en daar ben ik wel blij om, buiten het warrior logo staat er verder niks op.

rMs6kYb.jpg?1

viYdkZs.jpg?1

Voor de airflow heb je 24 van die kleine gaten, dit zal je altijd een rustige airflow bezorgen.

Natuurlijk is de airflow ook af te sluiten door aan de topcap te draaien.

zcTAqk3.jpg?1

Onderaan heb je de gebruikelijke info staan en standaard zit de squonkpin al gemonteerd.

kHdsmG5.jpg?2

Op gebied van driptips heb je zoals je ziet twee 810 driptips en een 510 adapter.

JmX6eSM.jpg?1

Binnenin de topcap is mooi afgewerkt en afgerond.

pBsH8x6.jpg?1

Hier zie je de airflow regeling.

EynZytp.jpg?1

En ook in de topcap heb je deze uitsparing en zo zit je airflow altijd recht voor de coil.

7XxsayG.jpg?2

En dan het build deck, daar draait het bij deze RDA om.

Het deck is een klem stijl deck, maar in plaats van dat de klemmen naar boven getrokken worden door de schroeven zoals bij de meeste andere RDA's het geval is worden deze klemmen naar beneden geduwd door de schroeven.

Heeft dit voordelen ten opzichte van het andere, nee helemaal niet want het werkt hetzelfde.

aHuXMA1.jpg?1

O5OB8BW.jpg?1

AzDR3O7.jpg?1

Zoals je zit zijn de schroeven heel degelijk.

Het juice well is wel niet zo diep, maar een vier millimeter.

4uZp9DH.jpg?1

Q29Si6w.jpg?1

Voor de foto's heb ik de bijgeleverde coils gebruikt, dat zijn juggernaut coils en vanwaar die keuze weet ik niet.

Zijn geen populaire coils, vragen veel power om goed warm te worden omdat er zoveel draad gebruikt is en bij iets te los wicken krijg je veel spitback.

Ik denk dat ze deze voorzien hebben omdat ze er wel leuk uitzien.

XoKeUYK.jpg?1

2UdinrW.jpg?1

OLAeJYp.jpg?1

S0xeqa2.jpg?1

Om te wicken voorzien ze katoen, en dat katoen lijkt gewoon op een stukje afgeknipte schoenveter.

Is natuurlijk gewoon katoen maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Dit is voorzien voor 3mm coils, in een 2.5mm coil past het niet en voor meer dan 3mm coils zal het niet genoeg katoen zijn.

Is wel heel handig in gebruik, wel handig voor iemand die pas begint met zelfbouw omdat je direct de juiste hoeveelheid katoen hebt.

HlVLfGp.jpg?1

jldehB8.jpg?1

En met deze build heb ik deze RDA dan twee dagen gebruikt omdat de squonkpin standaard al geplaatst is.

Op de Wotofo Recurve squonker.

llY2uzg.jpg?1

En dit is de framed staple alien build die ik in de in de video geplaatst heb, dit is natuurlijk helemaal mijn ding en ik wou deze RDA toch zo goed als enkel gaan gebruiken op een tube mech.

DOB1Kq6.jpg?1

7ySEvVw.jpg?1

Voor mij persoonlijk past deze RDA perfect bij mijn Negus mod & son Asura mech.

N31CYFF.jpg?1

ZnuG4Xn.jpg?1

Mijn bevindingen:

- Voor mij persoonlijk een mooie RDA.

- Build deck is zeer simpel en met de klemmen werkt heel goed.

- Smaak is goed

- Airflow is heel erg "smooth" door al die kleine gaten, heel rustig en stil.

- Extra driptips en al de extra extra's die Wotofo altijd voorziet is mooi meegenomen.

- De single coil adapter heb ik niet gebruikt en zal ik ook niet gebruiken, ik gebruik geen single coils meer in een dual coil RDA want ik heb genoeg single coil RDA's.

Wat voor mij iets anders kon:

- Iets dieper juice well, al zal dat dan wel ten koste gaan met de hoogte van de RDA.

De RDA is nu korter dan de meeste andere die ik heb en met een dieper juice well zal de RDA hoger worden.

- Ik had graag een andere manier van airflow regeling gezien.

Zoals het nu is sluit je de airflow af door van links of rechts telkens twee gaten af te sluiten, en omdat je de topcap niet kan draaien door de vergrendeling moet je de build aanpassen naargelang je airflow.

Als je de coils zoals mij in het midden van het deck plaatst en je sluit de airflow half af dan heeft maar één helft van je coil de volle airflow.

Dit kan je natuurlijk oplossen door je coil meer naar de zijkant te plaatsen.

Ondanks deze twee puntjes zal deze RDA toch in rotatie blijven want ziet er erg leuk uit en de smaak en rustige airflow is heel goed.

Edited by Jim
  • Like 5
  • Thanks 2

Ik had graag in deze review ook de single build gezien met de single coil blok, ben wel benieuwd welke invloed het heeft op de airflow, het is wel een toevoeging van deze RDA. Geen verwijt, slechts een opmerking.

ik wil ook opmerken dat je reviews steeds beter worden, hoe je het nu doet met o.a. het intro filmpje is geweldig.

Ik blijf je volgen Jim, helemaal Top!

• Like 2

5 minutes ago, qwebbel said:

Ik had graag in deze review ook de single build gezien met de single coil blok, ben wel benieuwd welke invloed het heeft op de airflow, het is wel een toevoeging van deze RDA. Geen verwijt, slechts een opmerking.

ik wil ook opmerken dat je reviews steeds beter worden, hoe je het nu doet met o.a. het intro filmpje is geweldig.

Ik blijf je volgen Jim, helemaal Top!

Ik heb er aan gedacht om een single coil build te maken voor de review, maar dat is mijn ding niet en dan laat ik het beter voor wat het is.

De airflow is maar gedeeltelijk afgeblokt tot gelijke hoogte met het build deck en daarboven is het gewoon open tot aan de driptip

Ook zit er altijd nog iets meer dan een dikke millimeter spatie tussen het blokje en de topcap met airflow erachter, dus als je de airflow half afsluit bij je single coil trek je nog lucht naar binnen tussen het blokje en de topcap.

Het is moeilijk te verwoorden maar denk wel dat het duidelijk is.

Nee ben geen fan van single coils in een dual coil RDA.

Dit is een wolkenblazer RDA, voor single coil heb je meer gerichte airflow nodig.

• Thanks 1