Jim Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 (edited) De podsystems blijven komen, ik heb al geen idee meer hoeveel ik er getest en in mijn handen gehad heb. Je hebt ze nu in alle maten en gewichten, en deze die ik nu ga laten zien valt in de klasse van de grote pods. Maar goed er zijn mensen die graag grote mods hebben en ook grote podsystems. Dit toestel had ik ook nog nooit eerder gezien of van gehoord, waar het overal te krijgen is weet ik niet juist. Beginnen doe ik met het gebruikelijke Youtube presentatie filmpje. Elke subscribe☑️/view?️/like?/comment? is meer dan welkom. Dit is de grote verpakking voor dit toestel. En dit krijg je dan allemaal, lijkt me wel duidelijk zo op de foto. Een landkaart, euhm handleiding... En dit is dan het toestel, speciale vorm en ook veel groter dan andere podsystems. Tja of je het nu mooi vind of niet, er is in het verzadigde vapewereldje voor ieder wat wils. De afwerking is heel mooi en het toestel voelt wel heel goed aan en niet zomaar wat als een plastic doosje. Wat dit toestel nog speciaal maakt is dat je het kan instellen in drie modes, en om een andere setting te selecteren moet je via de touch sensor die onder de nummers staat drie maal drukken. Na drie maar de touch sensor aan te raken kan je dus kiezen tussen de drie opties. 1 = heel erg MTL, echt waar heel heel strak en ik moet echt sleuren om er iets uit te krijgen. 2 = is nog echt MTL, ik vergelijk het met een +1ohm coil in een RTA op ongeveer 12w. 3 = is een losse MTL maar nog geen restricted DL ofzo. Je ziet ook nog een vrij groot venster om je liquid te kunnen zien. Het mondstukje is gemaakt uit zachte siliconen. Je moet aan het mondstuk trekken om de pod uit het toestel te halen, zit er wel stevig in. Onderaan in het toestel zie je het contact zitten. Ook de pods zien er goed uit, hebben dus een 2ml inhoud en een ceramic coil. Om te vullen moet je het siliconen mondstuk verwijderen en daar heb je dan twee vulgaten waarvan één om te vullen en één om lucht te laten ontsnappen tijdens het vullen. Er is dus een usb onderaan om de batterij te laden, ik had nog niet vermeld wat die batterij van inhoud heeft maar dat is dus een 1150mAh. Dat is toch het minimum dat ik mag verwachten bij een toestel van dit formaat. Nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Tja de looks zijn persoonlijk, het zou niet mijn eerste keuze zijn maar er zullen mensen zijn die hier anders over denken. - Voelt wel goed aan en is kwalitatief afgewerkt. - Werkt ook goed, het is een auto draw dus geen knopje nodig om te vuren. - De touch sensor is er enkel om te kiezen tussen de drie instellingen, voor de rest heb je die niet nodig en je zal die niet zomaar activeren want je moet telkens drie keer heel snel klikken om iets te veranderen. - Zoals ik al schreef is dit toestel echt MTL, voor mensen die houden van heel strak. - En door dat heel strakke gaat die 1150mAh batterij lang mee. - De ceramic coil smaakt heel goed maar heeft zeker een halve ML nodig om in te breken. Dit zelfde had ik vroeger ook in de begintijd toen ik dampte met Vaporesso subtanks en de ceramic coils, die hadden ook een tijdje nodig om op smaak te komen. - Wel zuinig podje. Wat voor mij beter kon: - Mijn enige minpunt is dat er maar één pod bij het toestel zit, een reserve pod is toch wel een minimum standaard wat mij betreft. Stel je voor dat nu net dat ééne podje dat je krijgt een fout heeft en niet werkt of slecht smaakt vanaf het begin, ja dan ben je gekl**t natuurlijk als je geen reserve gekocht hebt. Voor de rest heb ik niks te klagen van dit toestel. Het is niet mijn stijl en niet iets wat ik dagelijks zou gebruiken, het is te groot en de vorm is niks voor mij. Maar dat is een persoonlijk punt en dat mag ik niet betrekken in mijn review. Zoals ik al schreef zullen er wel mensen zijn die dit voor hun geschikt gaan vinden. Edited September 25, 2018 by Jim 14 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L33ntje Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Chique apparaatje. Ziet er goed uit, en die strakke MTL is dan juist weer wel mijn ding, hoewel ik inmiddels heel veel DL damp, blijft voor pods MTL wel het prettigst. Vooral ook leuk dat je de trek een beetje kunt instellen zonder coils/pods te moeten wisselen. Zal wel iets met de luchttoevoer zijn. Jammer dat de mondstukjes daar dan naar mijn smaak niet prettig zijn voor MTL bij dit soort toestellen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poohtjes Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Ik vind hem dus wel heel mooi en ik hou van strakke MTL ? als je hem wilt verkopen houd ik me aanbevolen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 6 minutes ago, Poohtjes said: Ik vind hem dus wel heel mooi en ik hou van strakke MTL ? als je hem wilt verkopen houd ik me aanbevolen Ik doe één dezer wel een weggeefactie van dit toestel in combinatie met nog een ander toestel. Door deze comment te plaatsen neem je alvast deel! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordie Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Ik vind het ook een leuk ding. Hopelijk komt het nog op andere plekken te koop.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avalon65 Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Echt een vrouwendamper? Ik vind hem dus heel leuk, en lijkt mij ideaal voor onderweg als ik geen mega wolken wil dampen. En top je weggeef aktie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts