SCi Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 We trappen de nieuwe week maar meteen weer af met een nieuw crazy eliquid machine probeersel ? Fairy blueberry quiet Voor 20ml is nodig : 0,8ml Capella blueberry extra 0,3ml TFA pie crust 0,4ml Flavor west white chocolate 0,4ml TFA mango Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft 5 weken kunnen steepen. De geur van dit citroengele sapje is vooral fruitig ; de bosbes en mango haal ik hier goed uit. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele twisted coil van 0,6 ohm op 29 watt. De smaak is vooral zoet , voor m'n gevoel net iets té zoet. Ik haal er vooral mango en witte chocolade uit maar de bosbes kom hier mooi doorheen. De pie crust kan ik er niet uit halen al kan dat komen door het zeer zoete karakter van het geheel. Op 32 watt word het geheel merkbaar voller van smaak en lijkt de zoete nadruk net even wat verder te zijn weggedrukt , erg prettig imho. De pie crust is nog altijd afwezig helaas en ook de bosbes heeft het 'moeilijk' om door de "deken" van mango en chocolade heen te komen. Ik ben geen fan van erg zoete liquids en heb het idee dat het percentage aroma net even te hoog ligt. Het fruit en witte chocolade zouden gerust wat minder mogen. Duidelijk is wel dat hier veel meer pie crust voor nodig is om deze smaak naar voren te halen. Voor wie zoet en fruitig kan waarderen zou hier zeker eens mee aan de slag moeten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts