Jump to content

Liquid;welke vinden jullie lekker in de ochtend

Recommended Posts

Guest FUTURE 75
Posted

Goedemorgen, 

Dag 1 verloopt soepel ( 3 uur wakker nu haha) ik ben absoluut niet chagrijnig ,  geen behoefte aan een stink A. en damp er op los jippie!!  Zeker nu ik me niet meer kapot hoest en ML rook dankzij briljante tip van Dampforum en gevecht met m'n Eleaf basic. 

Gisteren alles asbakken deur uit gedaan en huis vrij gemaakt van aanstekers. 

Zodadelijk lekker grote schoonmaak houden,  nieuwe gordijnen zijn gisteren door buurman opgehangen en dat scheelt een wasje want met m'n neus in die oude gordijnen zitten snuiven....  iel iel bah 

Echter passen mijn smaakjes liquid niet bij m'n ochtend en niet lekker in combinatie met koffie en ben ik op zoek naar de liquid waarmee ik lekker kan wakker worden ; gisteren besteld iets met koffie en caramel smaakje ben erg benieuwd ernaar en past hopelijk beter dan m'n Bubble Gum en Heisenberg als eerste damp smaak 

Wat zijn jullie 'wakker word' liquids en hoeveel smaakjes wisselen jullie op de dag?

Groetjes 

Posted

Ik begin altijd eerst met mijn q16 en dan gewoon een tabaks smaak bij de koffie
De wolkenmachine komt later pas tevoorschijn[emoji275][emoji275]
Maar uiteindelijk over de hele dag gezien wissel ik iets van 6 tankjes op de DL met evenveel verschillende smaken

Posted

Die behoefte aan ochtend/koffiematch-smaakjes is herkenbaar! Zeker omdat het ‘eerste sigaret bij de koffie-moment’ voor veel rokers cruciaal is/was. Ik heb die match een hele tijd juist daarom in tabaksmaken gezocht, maar inmiddels damp ik al maanden uitsluitend Calipitter Chow bij de koffie ‘s ochtends. Het is een aroma met een smaak van vanille, caramel, geroosterde pinda/hazelnoot.. niet helemaal definieerbaar. Voor mij smaakt het naar een mix van Snickers, crème brulee en tiramisu.

Qua kant en klaar liquids heb ik voor ik begon met zelf mixen een tijd Nutty Buddy Cookie bij de koffie gedampt van Flavourtec (American Stars-lijn). Voor €3,50 een heel fijne ochtendsmaak!

Ik damp elke dag tussen de 3 en 7 verschillende smaken. Ik heb 7 mods+tanks in de dagelijkse roulatie; de ene keer gebruik ik ze allemaal die dag en de andere keer slechts 3 of 4 daarvan. Daarnaast vul ik nooit een tankje 2 keer achterelkaar met dezelfde smaak -behalve de Merlin Mini met de Chow dus elke ochtend ? 

Heel goed dat je nu fijn dampt in ieder geval! Hopelijk vind je ook gauw je koffiematch!

Posted (edited)

Voor de ochtend bij de koffie grijp ik toch echt nog altijd naar mijn tabak / ry4 , en ik denk dat dat ook wel altijd zo zal blijven. Over het algemeen ben ik een menthol/koolada-damper, maar in de ochtend is dat vaak wat te straf. Radler, ook lekker mild,  mag van mij pas na tien uur :lol: 

Over de hele dag wissel ik zo'n drie, vier (vaak ook weer verschillende ) apparaten, en gemiddeld zo'n zes smaken. Maar dus beiden uit een assortiment van veel meer. 

Edited by L33ntje
Guest FUTURE 75
Posted

Nou heb een aantal namen genoteerd en als ik weer ga bestellen ga ik deze mee bestellen. 

Bedankt! 

Wel vind ik de batterij van Q16 snel leeg.. Gisteren rond 16 uur geladen en zojuist was batterij weer leeg.

Misschien omdat ik hem veel gebruikte heb moet nog beetje wennen haha 

Het Middag uur komt er weer aan en ben serieus erg trots op mezelf.

Ben niet chagrijnig,  spring niet uit m'n vel dus wauw het werkt zoo goed 

Als ik een maand niet heb gerookt trakteer ik mezelf op een nieuw apparaatje erbij.

Guest FUTURE 75
Posted

Nou m'n dark delight van dragon vape is gearriveerd,  snel een tank leeg dampen zodat ik hem kan testen. 

Helaas past de keycord niet om de q16,  is bedoeld voor q14 maar m'n Evod past ook is ook een licht stickie en eerlijk gezegd vind ik het kwaliteit van keycord niet super goed... Dun koortje en slap ringetje waardoor ik hem niet vertouw. 

Posted
4 hours ago, FUTURE 75 said:

Wel vind ik de batterij van Q16 snel leeg.. Gisteren rond 16 uur geladen en zojuist was batterij weer leeg.

Misschien omdat ik hem veel gebruikte heb moet nog beetje wennen haha 

Als ik een maand niet heb gerookt trakteer ik mezelf op een nieuw apparaatje erbij.

Waarom je zelf nu alvast niet trakteren op een nieuw apparaatje? 1 apparaat is gewoon niet genoeg om de dag door te komen en uiteindelijk komt het er toch wel van dat je meerdere apparaten hebt. 

Sowieso is het altijd verstandig om een backup te hebben en als je 4 dagen niet gerookt hebt, heb je m al terugverdiend. Kijk nu alvast voor iets soortgelijks en bestel die. 

En kijk dan morgen op chinese sites voor een opvolger ? (dat duurt sowieso meestal 2 weken voor je die binnen hebt) 

• Like 2
Guest FUTURE 75
Posted
3 minutes ago, Madman said:

Waarom je zelf nu alvast niet trakteren op een nieuw apparaatje? 1 apparaat is gewoon niet genoeg om de dag door te komen en uiteindelijk komt het er toch wel van dat je meerdere apparaten hebt. 

Sowieso is het altijd verstandig om een backup te hebben en als je 4 dagen niet gerookt hebt, heb je m al terugverdiend. Kijk nu alvast voor iets soortgelijks en bestel die. 

En kijk dan morgen op chinese sites voor een opvolger ? (dat duurt sowieso meestal 2 weken voor je die binnen hebt) 

Nou omdat je zo aandringt zal ik vanavond kijken voor een extra hahaha 

Nu alleen nog de Q16 en Eleaf in mijn bezit dus extra dinkie erbij een must. 

De Evod en Aspire pockex zojuist aan mn moeder gegeven,  die was gestopt met dampen ivm hoesten en kortademigheid en terug gegaan naar de sigaretten. 

Ze was net op visite en raakte toch weer gecharmeerd van het vapen en moest dit keer ook niet hoesten, dus zij kan weer even kijken of ze het dampen door zet of toch blijft roken. 

Dark delight is trouwens erg goed te doen en dit wordt mijn ochtend smaak.

Wauw bijna dag erop zitten zonder sigaret '!! M'n buren roken op balkon en ik vond het stinken,  nu al '! 

Guest FUTURE 75
Posted

Hahaha 

Wat zijn kinderen toch ontzettend onbewust grappig 

kind Future is aan het wisselen boven en onder is leeg. Daardoor praat kind onduidelijk of komen woorden vervormd mond uit. 

' mama je bent blij hé met je erectie sigaret '

:-)) 

Posted

In de ochtend pak ik vaak een bakery smaakje bij de koffie zoals cookie da bomb of pancakes etc.

Ook hier paar keer per dag andere smaak al kan ik 1 smaak rustig hele dag door dampen.

Op t werk nagenoeg alleen maar red astaire die is ook goed te doen met bakkie erbij.

Fijn dat t dampen goed bevalt en je van die stink stokken af kunt blijven !

Zou idd gewoon een goed setje erbij nemen dat heb je er zo uit en om niet te roken is alles geoorloofd toch !!

Hou trouwens je dampgear en vooral die kleine interessante flesjes goed weg van kind future !

Die geurtjes en kleurtjes vinden ze rete interessant  ?

succes gewenst met stoppen iig future,  gaat je lukken !!

Guest FUTURE 75
Posted
5 hours ago, Kurmit said:

In de ochtend pak ik vaak een bakery smaakje bij de koffie zoals cookie da bomb of pancakes etc.

Ook hier paar keer per dag andere smaak al kan ik 1 smaak rustig hele dag door dampen.

Op t werk nagenoeg alleen maar red astaire die is ook goed te doen met bakkie erbij.

Fijn dat t dampen goed bevalt en je van die stink stokken af kunt blijven !

Zou idd gewoon een goed setje erbij nemen dat heb je er zo uit en om niet te roken is alles geoorloofd toch !!

Hou trouwens je dampgear en vooral die kleine interessante flesjes goed weg van kind future !

Die geurtjes en kleurtjes vinden ze rete interessant  ?

succes gewenst met stoppen iig future,  gaat je lukken !!

Ik heb een pico baby besteld!! 

En meteen maar een liquidje erbij, 

Moest meteen rekening houden dat ik geen 70/30 ga dampen want dat blijkt ie niet te trekken. 

Gelukkig zijn al mn vampire vapes op 50-50 dus zal geen probleem moeten zijn. 

Jippie spannend een pakketje onderweg 

Posted

In de ochtend pak ik altijd heerlijk Red Astaire , op het werk aangekomen koffie met Red Astaire wederom weer thuis aangekomen is het Red Astaire en Red Astaire s,avonds na het tanden poetsen wordt het ook weer Red Astaire ?  (damp de laatste tijd niks anders zowat)

• Like 5
  • Haha 1
Guest FUTURE 75
Posted
1 hour ago, DutchMrD said:

In de ochtend pak ik altijd heerlijk Red Astaire , op het werk aangekomen koffie met Red Astaire wederom weer thuis aangekomen is het Red Astaire en Red Astaire s,avonds na het tanden poetsen wordt het ook weer Red Astaire ?  (damp de laatste tijd niks anders zowat)

Ooh red astaire dat was mijn aller aller eerste smaakje die ik ooit proefde van m'n zwager zo'n 3 jaar terug Zooo lekker die smaak maar hij DIY alles. Net even gegoogled en ik denk dat ik hem ga bestellen als liquid 

Lijkt me ook wat om deze zelf te fixen. 

Jij gebruikt kant en klaar liquids of zelf gemaakt? 

Posted
On 14-8-2018 at 09:53, FUTURE 75 said:

Wat zijn jullie 'wakker word' liquids en hoeveel smaakjes wisselen jullie op de dag?

No12 , van 'Fuck the Rules' ...

Licht fruitig, lichte menthol ... tevens m'n ADV .

Daarnaast pak ik regelmateloos een andere damper met oa: Red Astair , Aardbei Menthol (Twisted Vaping) , T-Juice - Quintessence (Soort snoepjesketting smaak) & Fantasy Dream (Detonation Drip, romige tropische fruitmix smaak-achtig )

Posted
16 hours ago, FUTURE 75 said:

Ooh red astaire dat was mijn aller aller eerste smaakje die ik ooit proefde van m'n zwager zo'n 3 jaar terug Zooo lekker die smaak maar hij DIY alles. Net even gegoogled en ik denk dat ik hem ga bestellen als liquid 

Lijkt me ook wat om deze zelf te fixen. 

Jij gebruikt kant en klaar liquids of zelf gemaakt? 

Ik mix hem zelf op 85%vg/15%pg 3mg nico en 15% aroma ?