Marianna Posted October 9, 2019 Posted October 9, 2019 On 8-10-2019 at 14:28, Raycoupe said: He, wat jammer, die wegwerp rotzooi ben ik niet voor. Ik ook niet, maar gelukkig heb ik een Justfog Minifit gekozen, en dat ding kan makkelijk hervuld en/of herbouwd worden. Genoeg filmpjes daarover op YouTube https://www.youtube.com/results?search_query=Justfog+Minifit+rebuild
Guest Niiels Posted March 3, 2020 Posted March 3, 2020 Ik zie heel veel mensen haten op de Juul zonder er een echte mening over te kunnen hebben omdat ze het nooit hebben gebruikt. Is de juul overpriced vergeleken met ander pod systems? Nee Zijn de pods overpriced? Ja, 100% daarom koop ik ook niet die van Juul zelf maar van compatible pods makers, oa. Mr Fog, Eonpods & gempods. Ik betaal voor 4 pods tussen de 2,50 en 4 euro afhankelijk van welk merk. Ik heb het uitgerekend, en als je nicotine salt gebruikt in je pod system is de Juul op deze manier goedkoper dan elke ander, gebruik je freebase is het idd wel duurder om een juul te hebben. Maar ik heb nu 2 maanden mijn Juul & heb geen enkel andere van m'n vapes nog gebruikt en ik ben van 35mg nic per dag naar ong 25mg gegaan omdat een paar puffs al genoeg is voor een goede buzz met de 6% nicotine die erin zit. En mijn eerlijke mening over de Juul is dat ik het vroeger haatte gewoon om het slechte imago dat het merk heeft, maar dit hebben ze onterecht want het is niet de schuld van juul zelf maar van de minderjarige die er misbruik van maken. Review Juul: Het is mijn favoriete vape! Pod systeem of mod dit is mijn favoriet. De compatible pods die ik gebruik gaan me 1-3 dagen mee, verschilt per dag maar de smaak erin is perfect, ik heb nog nooit een ander pod systeem gehad waar ik de smaak zo duidelijk kon proeven en de meeste smaken zijn nog super lekker ook. Als je nou een Juul hebt zou ik zeker Mr Fog pods aanraden, mijn favoriet veruit. Op aliexpress verkopen ze ze voor 3,75 per pakje (en ja het zijn echte Mr Fog pods geen shit kwaliteit dus) en ik raad de smaken; Mango, Lush Ice, Watermelon, Pineapple, mint & tabak sowieso aan, hangt natuurlijk van jou eigen persoonlijke voorkeur af en wat je lekker vindt. Als je 1 pod per dag zou vapen kost het je maar 30 euro per maand, zo duur is het dus helemaal niet en nog steeds vele malen goedkoper dan aan de sigaretten zitten. De echte juul starterkit kun je overigens kopen in elk land in Europa behalve Nederland dus elke vapeshop heeft hem en de meeste bezorgen hem wel naar Nederland, ik heb die van mij besteld bij vapstore.de & kwam na 2 dagen aan.
Recommended Posts