Jim Posted August 21, 2018 Share Posted August 21, 2018 (edited) Iedereen die al een tijdje dampt en hardware volgt zal de naam Vicious Ant wel kennen. Eerste waar ik aan denk bij deze naam is dat het waarschijnlijk te duur gaat zijn voor mij. Dat had ik ook bij deze mod, heel mooi en wou ik onmiddelijk hebben maar nieuwprijs te hoog wat mij betreft. Nu verkocht Mark Todd zijn toestel voor nog niet de helft van de nieuwprijs en dat bedrag had ik er wel voor over. Was via een randomizer zoals de giveaways die ik soms doe, en ik had het geluk dat mijn naam als eerste uit de randomizer kwam. Had mezelf voorgenomen om geen single 18650 mod meer te kopen, maar deze mod aan deze prijs kon ik niet afslaan. Mijn ervaring over het bestellen bij Vicious Ant kan ik dus niet delen, weet enkel dat als je deze mod bij hun zou bestellen er +-400$ zou voor moeten neerleggen verzending inbegrepen. Beginnen zoals gewoonlijk met een klein presentatie filmpje. Altijd leuk als je dat even zou willen aanklikken, elke subscribe☑️/view?️/like?/comment?️ doet me plezier en kan me helpen om meer producten te laten zien. Hoe meer ik kan laten zien hoe meer ik in de nabije toekomst kan weggeven. Dit is de verpakking die ik ontvangen heb, geen idee of die is zoals je die van VA zou krijgen maar ik veronderstel van wel. Een mooi (namaak) leder doosje met hun logo op. En dit is dan de mod. Vanwaar de naam spade komt lijkt me wel duidelijk als je de opening van het squonkflesje bekijkt. De donkergrijze afwerking van het frame is perfect en er zit een heel fijne structuur in waardoor je toch voldoende grip hebt. Het deurtje is volledig in resin gemaakt en zal bij elke toestel uniek zijn op gebied van kleuren en motief. Deze donkere kleuren zijn wel iets wat ik graag zie, als de mod nu flashy kleuren zou hebben dan had ik het toestel ook nooit gekocht. De afwerking is perfect, het deurtje sluit naadloos overal aan. Het front met het scherm en knoppen heeft zo een blinkende rand, of je dat graag ziet of niet is puur persoonlijk. Zelf had ik het ook nog iets mooier gevonden moest dit zwart of grijs geweest zijn. Degelijke 510 connectie die je zelf nog kan regelen moest de 510 pin van je RDA iets te kort of lang zijn. Onderaan heb je een draaidop zitten, deze heeft als nut om de batterij vast te klemmen. Gewoon even een draai aan geven is al voldoende en dan kun je zo je batterij droppen in het toestel, geen klemmen of geveerde connectors dus waar je eventueel de wraps van je batterij mee kan beschadigen. Ook geen lintje of stukje tape rond de batterij nodig om deze uit de mod te halen. Het deurtje is langs binnen voorzien van magneten die tegen je batterij plakken, maar die magneten hebben eigenlijk weinig nut want het deurtje zit zo al heel stevig in het frame zonder magneten. Ook binnenin is alles netjes afgewerkt, ik zou natuurlijk ook niks anders verwachten van VA. Het flesje is bij VA altijd een uniek flesje dat je enkel in hun mods kan gebruiken. Ben hier geen grote liefhebber van maar je krijgt wel twee flesjes, kan er extra aankopen en de kwaliteit is perfect. Flesje is ook voorzien van VA branding. Om een extra flesje mee op verplaatsing te nemen hebben ze wel iets mooi ontworpen. Een leuke en heel stevige koker die je ergens kan aanhangen en waar je flesje netjes in afgesloten zit. Zoals ik al schreef om de de batterij te plaatsen even een draai geven aan de dop onderaan, batterij droppen in de mod en dan aanschroeven. De chip is gewoon een DNA75C chip, ga hier niet in detail over gaan want iedereen weet ondertussen al wel dat deze chip heel goed is. Ga enkel het thema laten zien dat VA gemaakt heeft voor deze mod. Mijn RDA op deze foto is 22mm, maar de beauty ring is 24mm en dus geen probleem voor 24mm RDA's. 25mm zal wel de limiet zijn zonder overhang. En het formaat kan ik best tonen naast twee wel bekende gereguleerde squonkers, de Hotcig RSQ en Pulse BF. Nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Als je dit budget wil spenderen aan een single 18650 mod met DNA chip zou ik zeker niet twijfelen. Persoonlijk had ik de nieuwprijs niet gegeven en als ik die niet tweedehands had kunnen kopen zou ik deze mod nooit gehad hebben. - Afwerking is perfect op alle gebied. - Voelt ook als kwaliteit aan. - DNA chip is altijd een heel goede chip, dus hier geen probleem mee. - Heel erg goed flesje en leuke container voor het reserve flesje. Meer kan ik er niet over zeggen. Dit is mijn eerste Vicious Ant mod en misschien ook wel mijn laatste tenzij ik ergens een zak met geld zou vinden. Wel heel tevreden dat ik deze voor een mooie prijs heb kunnen scoren, en zal denk ik ook wel een blijver zijn in de collectie. Heb nu ook gezien dat ze dezelfde mod ook uitgebracht hebben met een Yihi chip. Edited August 21, 2018 by Jim 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 (edited) Mooie mod Jim en goede review natuurlijk ? Edited August 22, 2018 by K&H 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Een mooie manier hoe het flesje aansluit in de mod zonder slangetje. mooie squonker 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damas Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Duur maar wel erg mooi vind ik persoonlijk, vooral hoe de 'spade' is gedaan. Bottle systeem is ook gewoon erg mooi en netjes. Mocht je hem ooit weg doen dan houd ik me aanbevolen ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyDiamond Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Man man wat een schoonheid. Ik heb een paae VA mods en nergens valt veel op aan te merken en ook met deze maken ze hun reputatie wederom waar! Bedankt voor de review!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damas Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 (edited) Voor de liefhebbers van deze mod: Vicious Ant heeft het thema in meerdere kleuren beschikbaar en het thema is replay enabled. https://drive.google.com/drive/folders/1qtqU8iB0kzxXZ7vBa4-l4PdyufjpRgxE Edited September 6, 2018 by Damas 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts