DennisL Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Hoi ik heb vandaag 2 nieuwe ijoy 26650 batterijen binnen gekregen en wilde deze opladen in mijn xtar. 1 batterij begint met laden en de 2e lijkt dood. Gebeurd helemaal niks mee. Wat kan er aan de hand zijn ?. Groeten Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisL Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 als toevoeging ... in mijn Aegis doet hij het wel en geeft hij halfvol aan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sflmaniac Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Wazig maar kan het zijn dat toevallig dan je xstar naar de knoppen is?Heb je geprobeerd de batterijen in de lader een keer om te wisselen of anders als je mod ook kan laden om te kijken wat het daar doet?Nieuwe batterijen zijn nooit helemaal leeg als je ze koopt namelijk maar kan je zo wel uitsluiten of het de batterij of lader is Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisL Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 Lader is ook nieuw. Vandaag binnen gekomen. Andere batterij laad perfect in beide slots. Ook even getest met andere batterijen 21700 's en die laden ook prima. Denk dus een slechte batterij. Of slecht contact. Als naar die batterij kijk lijkt de topcap een beetje scheef te zitten. ( kan ook verbeelding zijn ). Beetje vaag dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sflmaniac Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Het kan zomaar zijn hoor dat je een slechte batterij te pakken heb maar kan je checken met laden via je aegis? Als die ut daar ook niet in doet kwa laden is het zeker te weten een slechteMaar zou ook wel dan contact opnemen met waar je hem gekocht heb want je heb toch betaald voor iets wat niet goed werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisL Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 Ja inderdaad zo ff checken met laden via de aegis. Gekocht bij Nkon.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sflmaniac Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Zou sowieso wel contact met ze opnemen om te kijken of ze er wat meedoen want hoe dan ook je lader is het niet Ergste geval heb je pech maar als tie wel in je mod laad heb je tenminste er nog iets aan als ze hem niet vervangen of vergoeden Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisL Posted August 28, 2018 Author Share Posted August 28, 2018 Ik heb hem aan de praat. Toch het contact van de plus. Met een dubbel gevouwen kaartje van zwoofs haha maakt hij wel contact en laad hij op. Niet helemaal de bedoeling maar hij doet het voorlopig. Bestel wel een nieuwe bij. En deze als reserve. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts