Jump to content

Reaper 18mm MTL RDA.

Jim

Recommended Posts

Goede review weer Jim, en handig, de combi met een filmpje. Behalve het kleurverschil tussen de ring en de driptip snap ik eerlijk gezegd ook niet dat ze er toch een soort van DL driptip op zetten (vierkant en breed). MTL DT's zijn toch beter lang en smal. Maar lijkt me wel een lekker drippertje. Dat oldskool dek vind ik in principe niet verkeerd, want het zal fijner bouwen als de meeste van de laatste tijd.

27 minutes ago, Vaper69 said:

Behalve het kleurverschil tussen de ring en de driptip snap ik eerlijk gezegd ook niet dat ze er toch een soort van DL driptip op zetten (vierkant en breed). MTL DT's zijn toch beter lang en smal.

Eens. Maar ik denk dat dat komt omdat het toch een dripper is. Door de MTL-driptips die ik zelf gebruik, zou je onmogelijk kunnen druppelen maar moet je steeds het mondstuk er af trekken (zoals bij het oer-drippen dat ik deed met de allereerste generatie e-sigaretten). Te doen maar onhandig. Het is natuurlijk best praktisch als je een driptip kunt gebruiken om te drippen ? .

Ik denk Jim  het meest optimale compromis heeft gevonden ; is net te doen voor MTL, en ook nog goed te drippen met een beetje vaste hand. Voor een squonk-dripper / bottom feeder is dat echter natuurlijk niet noodzakelijk. 

Soms krijg ik ook wel een beetje het idee dat bij onze Chinese dealers mtl een soort marketing term ana het worden is (omdat mtl ineens weer meer gevraagd lijkt te zijn), en ze maar alles met een enkele coil mtl gaan noemen ? . En dat er zeg maar niet altijd even goed ver genoeg over doorgedacht is. 

Edited by L33ntje
  • Like 1

12 hours ago, L33ntje said:

Eens. Maar ik denk dat dat komt omdat het toch een dripper is. Door de MTL-driptips die ik zelf gebruik, zou je onmogelijk kunnen druppelen maar moet je steeds het mondstuk er af trekken (zoals bij het oer-drippen dat ik deed met de allereerste generatie e-sigaretten). Te doen maar onhandig. Het is natuurlijk best praktisch als je een driptip kunt gebruiken om te drippen ? .

Ik denk Jim  het meest optimale compromis heeft gevonden ; is net te doen voor MTL, en ook nog goed te drippen met een beetje vaste hand. Voor een squonk-dripper / bottom feeder is dat echter natuurlijk niet noodzakelijk. 

Soms krijg ik ook wel een beetje het idee dat bij onze Chinese dealers mtl een soort marketing term ana het worden is (omdat mtl ineens weer meer gevraagd lijkt te zijn), en ze maar alles met een enkele coil mtl gaan noemen ? . En dat er zeg maar niet altijd even goed ver genoeg over doorgedacht is. 

Je bedoelt om door de driptip heen te druppelen? Dat heb ik nog nooit gedaan eerlijk gezegd, ook niet bij DL drippers. Ljikt me bij deze driptip ook lastig gaan hoor want zo breed is ie nou ook weer niet. Maar als je dat gewent bent, ja dan wordt dat lastig met bijvoorbeeld een Berserker DT ?

Ja de MTL drippers en RTA's zijn niet aan te slepen lijkt het wel. Maar dat vind ik een goede zaak hoor. Ik ben nooit verder gekomen als een restricted DL rond de 30W of max 50W en had het daarmee na een 1,5 jaar wel gezien. Sinds er zoveel goede MTL dampers zijn damp ik alleen daar nog maar mee. 

Ik denk dat daar ook de kneep zit. Denk dat ontzettend veel mensen het maar met een restricted tanje deden omdat er gewoon niet veel beters was te krijgen, tenzij je hield van een torenflat op je mod haha. Nu begint er genoeg keuze te komen voor iedereen. En ja, sommige haken er op in en maken een soort van restricted DL tankje en noemen dat dan MTL, maar toch gaan de zaken goed vooruit. Ook dat er steeds meer systemen komen waar echt goed over is nagedacht zoals de Berserker RDA of de Galaxies RTA en RDTA laat wel zien dat de fabrikanten beseffen dat daar nog een hoop te halen/winnen is.

• Like 1

1 hour ago, Damas said:

Goeie weer Jim, thanks! Had je hier ook die nic salt in die je in de simple EX gebruikte?

Ja zelfde liquid, is het makkelijkste om smaak te vergelijken. 

Goed omschreven Review, Jim...

zit te twijfelen of ik mee zal doen aan de verloting ervan....

Mag ik anders meedoen voor iemand anders ?? -dwdz - dat als ik em win dat ik er iemand anders blij mee maak zonder dat het eerst naar mij gestuurd wordt...

betaal uiteraard wel de verplichte kosten ervoor...

1 hour ago, Camikease said:

Goed omschreven Review, Jim...

zit te twijfelen of ik mee zal doen aan de verloting ervan....

Mag ik anders meedoen voor iemand anders ?? -dwdz - dat als ik em win dat ik er iemand anders blij mee maak zonder dat het eerst naar mij gestuurd wordt...

betaal uiteraard wel de verplichte kosten ervoor...

Tuurlijk.

Iedereen mag meedoen, kan je het zelf niet gebruiken maak er dan iemand anders blij mee.

Enige wat ik niet wil zien is dat de winnaar het erna zelf te koop aanbied, dat zou niet respectvol zijn naar mij toe.

• Like 4