Steve Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Zat even te zoeken, maar kon het niet vinden. Wanneer is een batterij klaar met zijn diensten? Mijne laadt op tot maximaal 4.18v. Zit hier een ondergrens aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matung Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 Volgens mij laadt een Li-Ion altijd vol tot 4.1v tot 4.3v, hoe oud ze ook zijn. Maar bij een oude, veel gebruikte batterij zal je merken dat de capaciteit (mAh) enorm terugloopt. Maw: een oude batterij is sneller leeg dan een nieuwe. Over het algemeen staat voor onze batterijen een levensduur van zo'n 2-3 jaar of 300-500 laad cycles. Ze kunnen zeker langer mee hoor; ik heb hier nog een paar Panasonics van 5 jaar oud en die laden gewoon vol, maar als ik ze gebruik dan lopen ze retesnel leeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Unknown Posted September 6, 2018 Share Posted September 6, 2018 En als ze echt op zijn dan staat de meter op de mod halverwege met de melding low battery. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steve Posted September 6, 2018 Author Share Posted September 6, 2018 Mooi zo. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts