SCi Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Tijd om weer eens iets nieuws te gaan doen uit de crazy eliquid machine ? Qeasy coconut joy Voor 20ml is nodig : 0,9ml jo-la cocos aroma 0,9ml rebranded range cookie dough Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft iets meer dan een maand kunnen steepen. De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is absoluut cocos , geen echte verassing hier ? Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 0,55 ohm op 29 watt. De smaak is eenvoudig maar toch vrij vol. Aanvankelijk lijkt het alsof ik een kokosmakron aan het eten ben maar zo nu en dan komt er een tintje chocolade doorheen. Ook heb ik het idee alsof er af en toe een licht hintje citrus (?) voorbij komt. Erg smakelijk ! Bij 32 watt lijkt er aanvankelijk niet veel te veranderen maar ik krijg wel het idee dat de kleine details nu wegvallen in een warme deken van cocos. In de nasmaak meen ik ver weg nog ietsje chocolade op te vangen maar het 'mooie' is er nu wel vanaf. Een heel simpel receptje maar wel eentje die toch een leuk resultaat geeft. De invloed van de cookie dough is niet zo groot als ik had verwacht. Mogelijk dat iets meer van dit aroma de zaak nog interessanter kan maken.. ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts