Jump to content

Vinegary fruit

SCi

Recommended Posts

Tijd om de week af te trappen met een nieuws sapje uit de crazy eliquid machine ?

Vinegary fruit

Voor 20ml is nodig :

0,4ml real flavors cream

0,9ml TFA passion fruit

0,5ml TFA oatmeal cookie

Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft iets meer dan een maand kunnen steepen.

De geur van dit donker gele sapje is nogal schrikken ; erg zwaar en met werkelijk van alles en nog wat door elkaar.

Geen herkenning.

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1,1 ohm op 20 watt.

Ook de smaak is erg vol al slaat het niet als een baksteen in.

De 'bodem' herken ik meteen als de havermout koekjes ; een vrij zware smaak zonder al te nadrukkelijk te zijn.

Hier doorheen loopt een mooie "golf" van passievrucht , het fris zurige fruit gaat fraai samen met de zware koek basis.

In de achtergrond en nasmaak zit een cremig / vettig tintje die met wat goede wil zeker als cream te bestempelen is.

Op 22 watt is er weinig verandering te bemerken.

De smaak blijft nagenoeg gelijk al heb ik het idee dat er net iets meer diepte in het geheel zit.

Ik haal net wat meer detail uit de verschillende smaaklaagjes die ik op een lager wattage moeilijker er uit kan halen.

De opmerkelijke combinatie van havermout koekjes en passievrucht maakte me meteen al nieuwsgierig.

Die nieuwsgierigheid was een goed teken want de combinatie is erg leuk !

Verwacht geen smaakbom hier maar een subtiel samenspel tussen 2 erg vreemde smaken.

Leuk om eens mee te testen !

• Like 1