SCi Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Tijd om de week te starten met een nieuw crazy eliquid machine sapje ? Noble blackcurrant Voor 20ml is nodig: 0,2ml flavour art caramel 0,7ml flavour art blackcurrant 0,5ml capella greek yoghurt Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft een maand kunnen steepen. De geur van dit vuil gele sapje is vooral zwarte bes maar ik haal er ook een hintje caramel uit , ook meen ik een yoghurt achtig zuurtje op te merken. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton van 1,1 ohm op 21 watt. De smaak verbaast me nogal ; vooral de yoghurt komt vlot op. Ik krijg meteen het idee van een vruchtentoetje uit de supermarkt. De yoghurtlaag is duidelijk maar niet te sterk met wisselingen tussen romig en zurig. Daar loopt een mooie en aanwezige zweem van zwarte bes doorheen. In de nasmaak vang ik een caramel achtig zoetje op maar dit zit vrij ver weg. Het geheel is al meteen erg verslavend en smaakt naar meer ! ? Bij 23 watt veranderd het geheel niet echt , vooral details slaan om. Het geheel is nu merkbaar voller van smaak en voor m'n gevoel doet de zwarte bes nu echt meer m'n best. De caramel lijkt nu een ligt bittertje in de nasmaak te geven , jammer ! Ik heb het vermoedden dat dit sapje op een andere setup wel eens compleet anders zou kunnen uitvallen qua smaak. In de basis is het echter een erg lekker sapje waar ik nog opties zie om een soort "crumble" effect toe te voegen voor een extra smaaklaagje ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts