junkiexl Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Ik had 2 justfog's q16 laten we zeggen paar maand oud,,, ging over op wat anders, en gaf dat setje weer weg.. 1 batterij wou niet meer laden, deed het een maand daarvoor nog prima. Hoe zit dat met batterijen, ik las ergens dat als die dingen binnenkomen dat ze dan voor 40% gevuld zijn.. Lopen die dingen leeg als je er een maand niks meer mee doet en is het dan afgelopen met ze? Of is dat toeval??? Zo ja, hoe bewaar je die dingen dan? bvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 geniaal, ik weet amper wat van e smoking, maar vanaf vandaag advanced ? 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 28 minutes ago, junkiexl said: Of is dat toeval??? Gevalletje van advanced pech hebben. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 @junkiexl bij het bereiken van het Advanced Membership worden automatisch alle startersets onklaar gemaakt 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 Das op zich ook wel weer logisch ? ff voor de duidelijkheid, ik damp nu een pico 100 watt... die dikke jongens die daar ingaan, gewoon in het doosje bewaren, niks aan de hand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Unknown Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 1 minute ago, junkiexl said: ik damp nu een pico 100 watt Mag je ook een beste grote muil voor hebben om die te dampen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 Ok dit topic word niks dat weet ik nu al ? sind ik advanced ben gaat het mis ? 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Daxken Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 25 minutes ago, junkiexl said: Das op zich ook wel weer logisch ? ff voor de duidelijkheid, ik damp nu een pico 100 watt... die dikke jongens die daar ingaan, gewoon in het doosje bewaren, niks aan de hand? Ik bewaar mijn batterijen die niet in gebruik zijn ook gewoon in hun doosje, ik denk niet dat dit slecht is zolang het doosje natuurlijk in goede staat is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 dus die dingen lopen niet leeg, dat je ze na een tijdlang niet gebruik niet meer kan laden??? want dat was dus het geval bnij die ene batterij van die just fog... Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Daxken Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Was de batterij leeg als je deze uit gebruik haalde? Een geladen batterij houdt normaal erg lang een lading. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 28 minutes ago, junkiexl said: sind ik advanced ben gaat het mis ? Wen dr maar aan. Het is mij ook overkomen. Maar na 5000 post werd het pas echt k*t 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 geen idee eigenlijk ik wisselde die dingen steeds af om en om... paar maand oud... weggelegd... maand later was eentje overleden... 1 minute ago, Moppersmurf said: Wen dr maar aan. Het is mij ook overkomen. Maar na 5000 post werd het pas echt k*t ja maar jij bent mopper, dus dat is normaal ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 2 minutes ago, junkiexl said: geen idee eigenlijk ik wisselde die dingen steeds af om en om... paar maand oud... weggelegd... maand later was eentje overleden... ja maar jij bent mopper, dus dat is normaal ? Ik begon als Aimabelesmurf hoor.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
junkiexl Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 das war einmall? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts