SCi Posted October 18, 2018 Share Posted October 18, 2018 Na een lange werkdag even relaxen met een nieuw crazy eliquid machine probeersel. Unbalanced Voor 20ml is nodig ; 0,6ml TFA passion fruit 0,6ml Flavormonks devine custard 0,6ml TFA honey circles cereal Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft een maand kunnen steepen. De geur van dit licht gele sapje is even schrikken ; wat is dit nu weer ? Ik herken een aanzetje van de cereal maar die slaat ineens om naar iets onherkenbaars... Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1,1 ohm op 21 watt De smaak is gelukkig stukken rustiger dan de geur. De basis is een fraaie warme deken van custard , het bekende super soepele mondgevoel hiervan is echter niet merkbaar. Dat zal met name komen door een fris-zuur laagje wat er aan vast zit. Ik kan er niet overduidelijk passievrucht van maken maar opmerkelijk is het wel. In de achtergrond zit een 'granig' laagje wat ik niet echt duidelijk als cereal kan plaatsen maar het geheel nét dat beetje extra 'body' geeft. Het geheel is zeker niet overdadig zoet ! Bij 23 watt word het fruit absoluut beter herkenbaar maar ook net even wat scherper. Ik krijg het idee alsof er een hintje citrus in zit. De custard is nu wat mooier op smaak en nog voller zonder overdreven over te komen. In de achtergrond zit nu absoluut meer dan alleen maar 'iets granigs' maar goed herkenbaar is het nog niet. Ik was zeer nieuwsgierig naar deze aroma combinatie. Passievrucht lijkt toch net iets "too much" te zijn voor dit geheel ; iets als banaan of perzik zou wellicht een betere keuze zijn. Opmerkelijk genoeg kan de honey circles cereal hier niet overtuigen al kan dat ook door de custard komen. Heeft werk nodig ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts