M.R.30T Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 (edited) Ik zelf heb deze 4 maal en ik vraag mij nu toch echt af of er onder deze dubbele wrap toch echt een Samsung 30T schuil gaat of niet. ? Verder kan ik alleen maar er aan toevoegen dat deze 21700 een uiterst prima performance heeft. Ik vraag mij dan ook echt af wat ik tegen ga komen als ik de Enercig wrap verwijder , het is alleen dat ik geen 21700 wraps op voorraad heb om hem te rewrappen als het fout gaat. ? https://shop.squape.ch/en/all-products/434/enercig-21700-ec-2173hc-3050mah-35a-battery-samsung-30t Edited October 21, 2018 by M.R.T. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 13 minutes ago, M.R.T. said: Ik zelf heb deze 4 maal en ik vraag mij nu toch echt af of er onder deze dubbele wrap toch echt een Samsung 30T schuil gaat of niet. ? Maak eens een duidelijke close up van de + pool, ik heb originele 30T's en Vapcell rewraps, bij deze komen de +polen ook echt overeen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 (edited) 5 minutes ago, Sub-Ωhm said: Maak eens een duidelijke close up van de + pool, ik heb originele 30T's en Vapcell rewraps, bij deze komen de +polen ook echt overeen. Done, flits werkt niet. Word dan overbelicht ? Edited October 21, 2018 by M.R.T. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katmi Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Enercig EC 2173HC is gewoon een rewrapped Samsung 30T, toch zeker die van Nkon dus ik ga ervan uit dat ze allemaal een rewrapped 30T zijn. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 30T Vapcell rewrap 30T Enercig EC 2173HC Je kan het nooit voor 100% zeggen, maar het lijkt er behoorlijk op ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 (edited) 7 minutes ago, Katmi said: toch zeker die van Nkon dus ik ga ervan uit dat ze allemaal een rewrapped 30T zijn. Ja , daar heb ik die van mij ook gehaald. Maar het gaat mij er gewoon om wat je aantreft onder de enercig wrap. ? Want als daar gewoon de 30T wrap onder verstopt zit dan ga ik proberen deze er vanaf te pulken zodat ik deze kan gaan gebruiken in mijn Ghostship mech. Daar is hij nu simpelweg te dik voor. ? Wat denk jij @Sub-Ωhm ? Edited October 21, 2018 by M.R.T. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 14 minutes ago, M.R.T. said: Wat denk jij @Sub-Ωhm ? Aan de kop te zien zou ik zeggen van wel, lijkt wel erg veel op elkaar. De winkel link zegt ja, voordeel van de twijfel 21 minutes ago, Katmi said: Enercig EC 2173HC is gewoon een rewrapped Samsung 30T, toch zeker die van Nkon Katmi, waar baseer jij je stellige mening m.b.t. NKON op. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 (edited) 9 minutes ago, Sub-Ωhm said: Aan de kop te zien zou ik zeggen van wel, lijkt wel erg veel op elkaar. De winkel link zegt ja, voordeel van de twijfel Ik kon het niet laten en dus meteen de oudste van de stel gepakt en de wrap los gepulkt en zie hier de Samsung 30T! ???? Ik ga er meteen 2 bij bestellen @Sub-Ωhm . ? Edited October 21, 2018 by M.R.T. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katmi Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 9 minutes ago, Sub-Ωhm said: Aan de kop te zien zou ik zeggen van wel, lijkt wel erg veel op elkaar. De winkel link zegt ja, voordeel van de twijfel Katmi, waar baseer jij je stellige mening m.b.t. NKON op. Een review op NKON van de ec2173hc waar iemand een 30T wrap onder de Enercig wrap heeft gevonden. De Vapcells zijn ook gewoon Samsung rewraps en ik zou niet weten welke andere 21700 cell er momenteel valt te rewrappen, de specs van de Efest of IJOY cellen komt niet overeen met de specs van de Enercig cellen, terwijl die specs wel overeen komen met de Samsung cellen en ook hetzelfde uit de tests komen. Dus afgaande op logisch denken zou het nogal vreemd zijn dat NKON dan non-Samsung Enercig cellen heeft terwijl elke andere shop beweerd dat het 30T cellen zijn + dat er duidelijke foto's bestaan van een gewone Enercig wrap rond de 30T wrap. Ik heb helaas geen mod die 21700 neemt dus kon het niet zelf testen, maar het feit dat het zo is maakt de Enercig cellen de beste qua prijs/performance aangezien ze minder dan 10 euro kosten en de Vapcell of Samsung cellen bijna 15 euro per stuk kosten. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 7 minutes ago, M.R.T. said: Ik kon het niet laten en dus meteen de oudste van de stel gepakt en de wrap los gepulkt en zie hier de Samsung 30T! ???? Ik had precies hetzelfde gedaan, lospeuteren, congrats M.R.30T. ?? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 (edited) Klopt, ze zijn bij NKON 9 euro per stuk daarom mooi dat ze gewoon 30T's zijn. Ik heb er dadelijk 6 hier en dat is voorlopig genoeg, ik pulk er dan van nog 1 van de oudere de wrap er af zodat ik een paar heb die ik mooi kan gebruiken in de Ghostship. ? Edited October 21, 2018 by M.R.T. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 2 minutes ago, M.R.T. said: Klopt, ze zijn bij NKON 9 euro per stuk daarom mooi dat gewoon 30T's zijn. Ik heb er dadelijk 6 hier en dat is voorlopig genoeg, ik pulk er dan van nog 1 van de oudere de wrap er af zodat ik een paar heb die ik mooi kan gebruiken in de Ghostship. ? Zijn ze daarmee de krachtigste en meest voordelige 21700's te koop uit betrouwbare bron momenteel. 't Gaat snel, die ontwikkelingen, de eerste 21700 die ik kocht was meteen dikke twintig euro en de laatste paarse Efest's 10 euro de stuk, ook bij nkon. Nog steeds zijn die 21700 vrij duur vergeleken met hun capaciteit, 133% dat van een 18650. Wel bijzonder handig in mods met een enkele batterij, ook vanwege het max amperage. 't Lastige blijft dat ik met twee 18650's (6000mAh) wel gegarandeerd de dag doorkom, hoelang 'ie ook duurt maar met een enkele 21700 (4000mAh) haal ik dat vaak niet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Lol die originele wrap onder de enercig!Voor wie nou denkt dat ook te kunnen doen met de Vapcells, heb ik reeds voor je gedaan, daar zit alleen koud metaal onder dus als je geen nieuwe 21700 wrapjes heb, niet aan pulken 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 6 minutes ago, Oomkobus said: Lol die originele wrap onder de enercig! Voor wie nou denkt dat ook te kunnen doen met de Vapcells, heb ik reeds voor je gedaan, daar zit alleen koud metaal onder dus als je geen nieuwe 21700 wrapjes heb, niet aan pulken Nope, dat was ook precies de reden dat ik in eerste instantie twijfelde maar als je goed kijkt met goed licht zie je een 2de wrap zitten onder bij de -pool. Tenminste dat was bij deze Enercig dus wel en bij de andere die ik heb ook. Anders had ik het niet gedaan, tenminste niet zonder de 21700 wraps als back up. ?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 49 minutes ago, Sub-Ωhm said: congrats M.R.30T. ?? Ik zie het nu pas, heb ik zojuist stiekem een promotie gemaakt? ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 6 minutes ago, M.R.T. said: Ik zie het nu pas, heb ik zojuist stiekem een promotie gemaakt? ? Ja, je bent vandaag net als je batterij herboren, wanneer je wilt kan ik je naam officieel veranderen in M.R.30T. ? 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 Consider me reborn! ? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 1 minute ago, M.R.T. said: Consider me reborn! ? Mr. Furyan MR30T it will always be for me. ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Ja, je bent vandaag net als je batterij herboren, wanneer je wilt kan ik je naam officieel veranderen in M.R.30T. [emoji1787] Ja moetEn daar hoort ook een plaatje bij natuurlijk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 Maar natuurlijk @Oomkobus , dat is nu eenmaal traditie hier. ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 5 minutes ago, Oomkobus said: Ja moet En daar hoort ook een plaatje bij natuurlijk Onderwerp "fool", een persoon, dat maakt who's (still smoking and not vaping). Nah ja, fuck it, ik doe ook maar wat in 't leven.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johannes Koning Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 1 hour ago, Katmi said: Enercig EC 2173HC is gewoon een rewrapped Samsung 30T, toch zeker die van Nkon dus ik ga ervan uit dat ze allemaal een rewrapped 30T zijn. dit zijn ook de zelfde 30T nog een euro goedkoper Enercig EC-27HC 20700 2950mAh - 35A trouwens niet op voorraad heb er zelf 2 van 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Nou daar gaat ie dan.... Welkom M.R.30T., je lijkt er nog op ook ? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 It has been done! Ik ben nu M.R.30T. met bijhorende profielfoto. ??? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 2 minutes ago, Johannes Koning said: dit zijn ook de zelfde 30T nog een euro goedkoper Enercig EC-27HC 20700 2950mAh - 35A trouwens niet op voorraad heb er zelf 2 van De 30T is een 21700 batterij 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts