SCi Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 De week is weer door het midden ! ? Tijd om weer een probeersel te gaan testen Sentimentally cracker Voor 20ml is nodig : 0,4ml Capella greek yoghurt 0,4ml TFA DX graham cracker 0,4ml Real flavors white chocolate Gemixed met een 65/35 vg/ph base met 6mg nic , heeft iets meer dan een maand kunnen steepen. De geur van dit gele sapje is nogal raar ; de cracker valt me nog het meest op maar ik vang ook wat zurigs op.. Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1,2 ohm op 21 watt. De smaak is even schrikken ; een vrij constant zuurtje waar iets romigs / vettigs aan vast hangt. Hierna komt er een zoetje bij die het geheel nog wat lekkerder maakt. Met wat zoeken is er in de achtergrond wel iets cracker achtigs uit te halen maar dit zit wel vrij ver weg... Bij 23 watt lijkt de smaak wat af te vlakken voor m'n gevoel. De cracker is nu absoluut beter te herkennen maar dit gaat ten koste van de choco yoghurt achtige smaak. Het zoete element blijft wel vrij goed overeind maar het geheel komt nu wel erg 'droog' over. Een hele lastige voor mijn gevoel. Ondanks dat er geen afwijkingen in de verhoudingen van de aroma's zit lijkt het toch alsof er iets niet lekker zit. Misschien dat dit sapje op hogere vermogens wat beter tot z'n recht komt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts