buum jansma Posted November 11, 2018 Share Posted November 11, 2018 Nu heb ik ergens gelezen dat The Yummy range - Jessie (€5/30ml in UK) een goedkopere variant zou zijn van Vampire vape Pinkman (€12/30ml in NL) Gelukkig heb ik eerst 1 flesje besteld van de "Jessie" variant, want er is een aanzienlijk verschil. Pinkman is veel fruitiger van smaak, ofwel ik hou het toch maar bij Pinkman (ben nog wel op zoek naar een goede Clone) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
christophe1982 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 laat maar weten als je het gevonden hebt want damp deze ook minder omwille van de prijs.. hier is een clone, of toch een poging tot, van iemand maar heb die inawera nog niet getest http://e-liquid-recipes.com/recipe/1134425/Pinkman clone de meesten zijn het erover eens dat het met grapefruit is. zelf zou ik met momenten kunnen zweren dat ik iets superlicht van drop proef.. anyway, heel benieuwd wat je zoektocht gaat opleveren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts