Jump to content

Joyetech Espion Tour kit review.

Jim

Recommended Posts

Ik snap er echt geen bal van. JT heeft zulke echt prachtige dingen gemaakt en dan komen ze weer met zo'n

gedrocht anders kan ik het echt niet noemen. Scherm op een rare plaats (met een scherm op een grote

zijde kom je mijns inziens alleen weg als het een groot scherm is en gecentreerd Zelfs de USB moest over de lengte

terwijl er een zee aan ruimte is. Nee de tank mag dan enigzinds innovatief zijn de mod is mega lelijk en

crap mijn inziens. Beauty is in the eye of the beholder zullen we dan maar zeggen maar diegene die dit ontworpen heeft

verdient wat mij betreft 10 stokslagen.

Edited by Caved
  • Like 3

Ik vind het ontwerp eigenlijk best te doen. Vleugje art-deco, eigenwijs. Goed plastic is niet verkeerd. En als de prijs een echte budget prijs is zou ik hem zelfs overwegen als ADV in mijn zak om mijn duurdere en/of fragielere mods thuis te kunnen laten. Scherm is voor mij een dikke plus. Meeste moderne mods heb ik helemaal niets mee, ik hoef alleen de ohm af te kunnen lezen en het volt/watt in te kunnen stellen. Grote kleuren schermen vind ik daardoor nutteloos. 

Tank, heb toch liever een traditionele coil met watten atty.

Waar blijven toch de mods gericht op de oldskool dampers die hun manier van dampen jaren geleden al gevonden hebben.

• Like 3

8 minutes ago, L33ntje said:

Deze vind ik dus wel weer superleuk. Sowieso alles wat groen is is goed ;-). Ik ben vooral heel erg benieuwd naar die tank, hoe dat functioneert en smaakt en wat hij met aankoekerige Liquids doet.

Ik heb het vandaag getest toen ik de tank ging reinigen en opbergen.

Je kan die coil/heater uit de tank halen en met een doekje aan beide zijden reinigen, zo kan je toch zeker al 75% van al het aangekoekte vuil verwijderen.

Een oude tandenborstel ofzo zou ook gaan maar daar dacht ik pas op toen het te laat was.

Ik ben vandaag terug begonnen met de andere Joyetech kit te testen en die heeft dezelfde tank, de coil van die tank ga ik na een paar dagen eens in de ultrasoonreiniger gooien om te kijken wat dat geeft.

Hoeveel keer je dat kan doen weet ik niet maar zal toch wel een keer of 3-4 zijn.

Het zou helemaal top geweest zijn als die coil op de base geplaatst was, dan kon je die dry-burnen zoals zelfgedraaide coils.

• Like 2
  • Thanks 1

Guest UGL181130

Nice ??. Scheelt weer een beetje afval met zo’n tank en “coil”. En je kunt effectief de hele tank leeg dampen met deze setup. 5ml is echt 5ml en dat is met andere tanks vaak stukken minder met de coil setup. Plastics tegenwoordig kunnen erg duurzaam zijn in gebruik, maar dat kan alleen de praktijk uitwijzen. Overall, een heel aardig ding, innovatief tankje en best een leuke voor de heb. Groen is leuk ☺️

Weer een goede review. Top dat je ook de zaken die je wat minder interesseren toch altijd een net zo uitgebreide review geeft als de rest.

De mod vind ik echt helemaal niks. Mij veel te veel plastic fantastic. Maar het tankje vind ik wel heel interessant. Goed om te zien dat Joyetech toch altijd blijft innoveren. Volgens mij was de Notch coil destijds ook een vinding van JT? Ik ben wel benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen in de toekomst. Lijkt me ook wel een uitkomst voor veel mensen. Geen gepriegel met coils draaien, maar toch lekker goedkoop door een klein beetje zelf te doen. Een van de weinige bedrijven die niet klakkeloos de rest volgt, maar ook eens met wat anders komt.

• Like 1

Leuke review,
Ik heb momenteel de cuboid van joytech en die ligt heel zwaar in de hand en zelf als hij in men broek zit om even de handen vrij te hebben zakt men broek wel een paar cm [emoji23][emoji23]
Ben dus al even opzoek achter een lichtere mod. Mss koop ik deze wel want ben wel tevreden van joytech.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Like 1

Nu ik net opzoek ben voor een dual batterij mod welke degelijk mee te nemen is voor onderweg kom jij weer met deze goede review!

Het ziet er uit als een degelijke mod juist door zijn eenvoud, daar hou ik wel van.

Betreft de tank vind ik het ideaal dat je toch het katoen kan vervangen en de coil kan reinigen, jammere is dat je alleen geen dry burn kan geven, maar dat nemen wij voor lief.

Is er toevallig al een prijsindicatie bekend? ik ga hem zeker in de gaten houden.

Thanks voor de review.

• Like 1

Alleen al voor die gifgroene kleur vinnik 'm leuk. Mijn probleem met dual bat mods is het gewicht, maar nu ik twee nagenoeg volledig metalen single bat mods heb, zal deze even zwaar zijn.. Tankje lijkt me leuk om mee te spelen, al verwacht ik daar weinig van..

• Like 1

Vind hem wel tof eigenlijk, maf dat de cover op die ene foto net wit is,, lekker simpel display, ik ben voor,hij zal een stuk lichter zijn dan mijn Alien, en die vind ik al meevallen qua gewicht.

Die atty is wel een interessante twist op de standaard, heb eerder een review gezien en vraag me af of het nu echt zo gebruiksvriendelijk is. Nadeel lijkt dat je van hun meshes afhankelijk bent, een normale zal er niet zomaar ingezet zijn.

Bedankt voor de review jim.

Verstuurd vanaf mijn balkon met rooksignalen.

• Like 1

Wat ik me afvraag, kan je het verhittingselement gewoon zonder gedoe losschroeven zodat je die fatsoenlijk kan reinigen (met alcohol of een gasbrandertje bijv)? De mod zelf is lekker basic, misschien iets voor mn zusje, die zocht een lichtgewicht 2x18650 mod, ik houd em in mn achterhoofd, thnx voor de review :duim

21 minutes ago, Dnns84 said:

Wat ik me afvraag, kan je het verhittingselement gewoon zonder gedoe losschroeven zodat je die fatsoenlijk kan reinigen (met alcohol of een gasbrandertje bijv)? De mod zelf is lekker basic, misschien iets voor mn zusje, die zocht een lichtgewicht 2x18650 mod, ik houd em in mn achterhoofd, thnx voor de review :duim

Ja die twee schroefjes aan het element losmaken en je kan het reinigen, je tank kan vol liquid blijven tijdens het proces wat ook wel handig is en je niet kan bij de meeste andere subtanks.

• Like 2

27 minutes ago, phtvs said:

Dank voor de mooie review @Jim

Ik ben wel benieuwd naar deze set. Vooral het tankje lijkt mij erg interessant.

Wat ik me alleen afvraag, kun je de coil en het katoen verwisselen als er nog liquid in het tankje zit, of moet het tankje leeg zijn?

Yep, in de post boven die van u had ik het geschreven.

Je kan zonder probleem met een volle tank aan de coil en katoen.

• Thanks 1