Jim Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 (edited) Mike Vapes heeft terug een RDA gemaakt, deze keer samen met Hellvape. Ben wel een fan geweest van de meeste RDA's die hij ontworpen heeft, de Icon en Recurve waren top. De Iconic was ik geen grote fan van omdat de manier waarop die bottom airflow gedaan was niet mijn ding is, had regelmatig lekkage met die RDA. Nu heeft hij dus terug een bottom airflow RDA ontworpen en deze is wat mij betreft wel goed gedaan. Beginnen doe ik zoals gewoonlijk met een filmpje, hier zie je me builden en geef ik ook veel extra info zoals afmetingen en dingen die ik in de foto review niet zeg. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of bekijken, elke subscribe☑️/view?️/like?/comment?️ op mijn Youtube kanaal weet ik erg te appreciëren. Sorry voor het taalgebruik aan het einde van het filmpje, ik moest even Hellvape zeggen wat ik van ze vond. Dit is de verpakking. De spares en extra's: - Handleiding en sticker - Frosted clear 810 driptip en een 510 adapter - Extra o-ringen, schroefjes en een squonkpin - Schroevendraaier en inbussleutel - Coil trim tool Ik heb dus de SS versie en die is vrij blinkend, had het graag in brushed stainless gezien want dat blinkend is altijd gevoelig voor vingerafdrukken enz. Een rebirth logo vooraan en niks achteraan. Dit zijn de driptips en adapter die je krijgt. De topcap langs binnen, hier zie je dat er een locking systeem voorzien is zodat de topcap geen rondjes kan draaien. 16 airflow gaten aan elke kant van ongeveer 1.2mm elk. En dan het deck, dat is wel een mooi deck wat mij betreft. De media blasted finish die je tegenwoordig erg vaak ziet. Een simpele two post met vrij grote openingen en ook voldoende grote schroeven. De airflow begint erg breed maar is smaller bovenaan. Deze coils/draad en katoen heb ik gebruikt. Eerst twee coils gemaakt van staple draad, dat heb ik een paar dagen gedampt en dan toen ik het filmpje ging maken heb ik de alien coils van Coilology gebruikt. De tool die je krijgt om de beentjes van je coil op maat te knippen is erg handig. Gewoon je coil in de gaten stoppen en aan de andere kant de overschot afknippen. Wat mij betreft mag die een standaard item worden bij elke nieuwe atomizer met postless deck dat op de markt komt. Coils plaatsen in dit deck gaat vrij vlot, je moet juist wat prutsen om je coil netjes voor de airflow te krijgen. Wicken stelt weinig voor, heel simpel te wicken. En dit zijn de alien coils die ik in het filmpje gebruikt heb. Nog enkele random pics om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Eindelijk een bottom airflow RDA waar je niet snel lekkage mee zal hebben! Je kan gewoon je liquid door de driptip drippen tussen de coils in, ook squonken gaat goed omdat de airflow hoog zit. - Diep juice well en er kan best wat liquid in voor het aan de airflow komt. - Smaak is top, niks op aan te merken. - Airflow volledig open is teveel voor mij, halfweg is meer dan voldoende voor mij persoonlijk. - Makkelijk deck waar je als je wil grote en brede coils kan plaatsen. - Nette driptips. - Handige coil trim tool! - Degelijke build deck schroefjes. Slechts één puntje van kritiek: - Ben geen fan van de o-ringen, als ze droog zijn krijg je de topcap niet op het deck dus je moet altijd liquid op de ringen smeren. Ze zijn ook iets te dik wat mij betreft, ik ben iemand die vaak de topcap afneemt om te checken of mijn katoen nog nat genoeg is en het was telkens een gedoe met de standaard ringen. Heb ze ondertussen al vervangen met spare o-ringen van een andere RDA en nu is het goed voor mij. Edited November 30, 2018 by Jim 9 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.R.30T Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 (edited) Hij ziet er prima uit @Jim ! ?? Ik denk dat dit sowieso wel een rda is die ik ga kopen , de airflow vind ik briljant bedacht . ? Edited November 30, 2018 by M.R.30T. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaporMarc Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Lijkt wel heeeeeel veel op: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raycoupe Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Ik vind het een zwaar minpunt dat deze RDA maar twee schroefjes heeft, voor vier pootjes van twee coils. Ik vind dat altijd erg onhandig prutsen, beide coils moeten precies goed staan als je het schroefje aandraait. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sflmaniac Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Weer een strakke revieuw en leuk einde van je YT filmpje [emoji23][emoji23][emoji23]Sowieso die weer ff een like gegeven[emoji106][emoji2532] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Nice! Lijkt me makkelijk om op te bouwen. Ook het airflowsysteem ziet er goed uit, rechtstreeks op de coils. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Lijkt me een mooie rda. alleen twee schroeven word even wennen voor mij. goede revieuw. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts