Jim Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Deze Innokin mod is al enkele maanden op de markt maar heb ze sinds enkele weken pas in bezit gekregen. Het is de Proton mod, je kan die in kit kopen met een subtank of ook gewoon de mod los en dat is wat ik heb want de subtank zegt me toch niks. Dual 18650 mod die erg compact is, heeft een heel mooi en duidelijk scherm en een firebar in plaats een knop. Beginnen doe ik zoals gewoonlijk met een Youtube presentatie, hier laat ik de mod uitvoering zien en overloop ik ook het ganse menu. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke subscribe☑️/view?️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. The box. Je krijgt ook nog het gebruikelijke papierwerk en een usb kabel. En dit is dan de mod, zoals je ziet heb ik de grijs met blauw versie en samen met de rode zijn dat mijn favoriete kleuren van deze mod. Normaal meet ik in mijn filmpje alles na met de schuifmaat maar dat ben ik blijkbaar vergeten, daarom plaats ik de afmetingen voor deze keer op de foto zelf. De kant met dit symbool daar zit je firebar. Degelijke 510 connectie en je kan op deze mod tot 28mm gaan zonder overhang. Een mooi getint scherm maar ondanks dat het getint is kan je alles toch goed aflezen. De bediening is door middel van een joystick en hier heb ik minder problemen mee dan de joystick bediening van Yihi. Onderaan een deftig batterijklepje, dit is nog niet zomaar open gegaan tijdens gebruik of als je de mod op tafel plaatst. Toestel aan/uit schakelen is bij elke Innokin mod nu door drie maal op de vuurknop te drukken, ik kan enkel maar hopen dat meerdere fabrikanten die keuze willen maken in plaats van vijf maal op de vuurknop te duwen. Dit is het werkscherm in wattage modus, mooi en duidelijk afleesbaar display. Kleine extra wat je bij de meeste andere mods niet hebt is dat je batterij indicator van kleur veranderd naarmate je batterij leeg raakt (groen/geel/rood). Niks echt speciaal maar toch een leuke feature die de meeste andere mods niet hebben. Dan ga ik gewoon wat rondom pics laten zien van het menu en opties, het zijn teveel dingen om van alles een foto te maken en in mijn filmpje overloop ik elk ding. Je kan ook de kleuren van het font veranderen, altijd leuk als je die optie hebt. Hier twee van de nog vele andere kleuren. Nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Deze mod staat zonder twijfel in mijn top 3 van favoriete dual 18650 mods. - Is net iets compacter als vele andere dual battery mods die ik heb. - Ligt goed in de hand. - De firebar werkt erg goed en reactietijd van het vuren is instant. - Bediening met de joystick gaat ook vlot en minder gedoe als bij Yihi. - Mooi en duidelijk afleesbaar scherm, mijn foto's zijn in daglicht gemaakt en zelfs dan blijft het duidelijk. - Geen gerammel van knopjes of je batterijen. Wat iets beter kon: - In het menu had ik graag een "back" knop gezien bij sommige settings, nu verlaat je vaak het menu als je iets geselecteerd hebt en moet je terug het menu afgaan wil je iets anders kiezen. Is eigenlijk meer muggenziften van mij want hoe vaak overloop je het menu eens je uw settings gevonden hebt? Maar toch een simpele "back" knop had ik liever gehad, dat zou het helemaal af gemaakt hebben. 15 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juicy Eck Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 bedankt voor de goede review. had het zelf niet beter kunnen beschrijven ? Heb de Proton plex kit in de witte uitvoering nu voor een maand of 3 en ik vind het echt een super ding. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostenko Posted January 9, 2019 Share Posted January 9, 2019 thx voor de mooie review en foto's. Ik heb alleen de mod besteld ter vervanging van mijn smok mag grip ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted January 9, 2019 Share Posted January 9, 2019 Mooi modje, zowel het model als de kleurcombinatie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Goeie review ! Ik blijf toch een zwak houden voor innokin spul na de koop van een coolfire 4 plus en een isub S tank. Zo te zien is het nog altijd degelijk spul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorisd1980 Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Ik zou hem graag ook aanschaffen, maar afgezien van de chinese websites lijkt dit nog altijd niet mogelijk in Nederland.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted January 10, 2019 Author Share Posted January 10, 2019 In de UK zijn wel enkele webshops die de mod verkopen (met of zonder subtank kit) Geen idee hoe het komt maar in BE en blijkbaar ook NL is Innokin niet zo populair in shops. Deze Proton is een topmodje, ben er heel tevreden over. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Prachtig modje zeg! En weer een lekkere no-nonsens review. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cumulus Posted January 10, 2019 Share Posted January 10, 2019 Mooie review, bij een mooie mod! Beda Bedankt weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostenko Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Ik heb de innokin proton in de sale gekocht en dit is echt een super compacte mod, licht van gewicht en met eenvoudige menu structuur. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBenz Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Heb de Proton nu een tweetal maanden in gebruik. Is mijn favoriete dual 18650. Heb nog een Augvape VX200 in bestelling nu, deze is nog lichter, maar niet dezelfde kwaliteit waarschijnlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiebel Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Mooie review! Deze review heeft mij geholpen in het kiezen van mijn nieuwe MOD ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts