Jump to content

Geekvape Flint kit review.

Jim

Recommended Posts

Oh nee Jim! Ik heb net op basis van jouw review de Innokin EQ besteld, en nu kom je hiermee! ?

Ik hecht altijd erg veel waarde aan jouw oordeel. Zo kocht ik naar enorme tevredenheid een Hotcig RSQ en een Entheon. Nu ben ik erg benieuwd hoe de smaak hiervan (MTL) zich verhoudt met de Innokin EQ. Is het erg anders/beter?

De Innokin heeft meer airflow dan deze, de Flint is echt MTL.

Op gebied van smaak zitten ze niet ver uit elkaar.

Flint zal op termijn wel goedkoper uitkomen, vijf coiltjes kosten ongeveer 8€ en één pod voor de Innokin kost ongeveer 4€

• Like 1
  • Thanks 1

Ja de driptip is spijtig, die ultem kleurige tips is nooit mijn ding geweest.

In de weggeefhoek? dan gaat er eerst iets beter moeten landen voor deze weg kan.

Voorlopig gebruik ik die veel te graag, het is mijn vaste "salontafel" modje geworden ondertussen en heeft daar een plaatsje gevonden.

De hele avond voor tv zit ik deze Flint te dampen.

• Like 3

Dat van de weggeefhoek was ook maar een flauw mopje hoor. ?  Wat ik me nu zit te bedenken, hoelang zullen deze coils gemaakt worden? Ondertussen zijn voor verschillende subtanks meerdere coils van verschillende merken compatibel, mss moeten ze dat met deze setjes ook doen? Ik ben namelijk wel geneigd om em aan te schaffen, maar als er over een jaar geen coils meer voor zijn, zit je daar. Maar langs de andere kant, zal de batterij het zolang uithouden...

Edited by germanaaizer

• 2 weeks later...
On 12/31/2018 at 12:13 AM, -Sky'line- said:

Okee bedankt voor de info. @WaCro @Madman

Dan wacht ik nog even met bestellen ?

Ik zie dat de prijs ondertussen een stuk hoger is. Als je eventueel interesse hebt in een blauwe dan mag je die van mij overnemen. Die is onderweg. Hij zal niet gebruikt worden, dus gloedje nieuw.

Edited by WaCro
  • Like 1

8 hours ago, WaCro said:

Ik zie dat de prijs ondertussen een stuk hoger is. Als je eventueel interesse hebt in een blauwe dan mag je die van mij overnemen. Die is onderweg. Hij zal niet gebruikt worden, dus gloedje nieuw. €25 inclusief verzending. 

Prima hoor, laat maar weten wanneer die binnen is ?

• Like 1

Bij Efun en 3avape zijn de zwarte in stock, 19$ ongeveer.

Heb bij 3avape trouwens coils besteld, slechts 4.5$ nu in promo voor een pakje van 5 coils plus nog een kortingscode die ze hebben lopen tot morgen.

Direct maar vier pakjes coils besteld daar van zowel de 1.2 als de 1.6ohm coils.

Hoop dat ze er snel zijn want de twee coils die ik kreeg bij deze sample kit zijn opgebruikt en kan momenteel het toestel niet meer gebruiken want heb geen coils meer.

• Like 1

On 31-12-2018 at 12:24, Jim said:

de twee coils die ik kreeg bij deze sample kit zijn opgebruikt en kan momenteel het toestel niet meer gebruiken want heb geen coils meer

ik heb dit type coils eerder elders gezien....maar ... pfff te laat naar bed gegaan, kan ff t merk niet voor me halen

kun je ze niet re-wcken dan ?? kan bijvoorbeeld de topkap er niet (voorzichtig !!) af gewrickt worden ??

- zoals dat met bijvoorbeeld de Ego-One en Justfog Q14 coils gedaan kan worden..

t lijkt me namelijk niet zo dat ze allles door t kleine gaatje waar de Pluspool zit gefrommelt hebben, dus ik vermoed dat t topkapje waar de schroefaansluiting

van de tank zit, dat dat eraf kan, dan kun je er heel gemakkelijk bij, recoil-rewick etc...

Edited by Camikease

Dat zou best kunnen dat je die coils kan rebuilden, ik in ieder geval niet want daar heb ik geen geduld voor.

Heb al moeite met een 28ga MTL coil in een atomizer te voorzien van nieuwe wicks zonder heel de coil uit vorm te trekken, ik plaats liever direct een nieuwe coil dan te prullen aan de oude.

Voor kleine dingen waar je een vergrootglas en pincetjes en toestanden moet gebruiken dat is niks voor mij, ik heb vijf seconden geduld en daarna begin met dingen te gooien ?

• Haha 1