Jim Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 (edited) Deze mod van Smoant is er al een paar maand denk ik maar heb ze nu pas kunnen testen. Een dual 18650 mod, met een "smartphone" achtig scherm en menu, met een mesh subtank. In mijn Youtube presentatie filmpje kan je alles eens van dichtbij bekijken, en zie je me ook het menu overlopen. Je doet me plezier door het filmpje even te bekijken of aan te klikken, elke view?️/subscribe☑️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. De verpakking. Wat je nog krijgt buiten de mod en tank, lijkt me wel duidelijk op de foto wat het is. De mod is gelukkig voorzien van een protector, zonder dit had je ongetwijfeld al krasjes op dat grote scherm. Als ik het scherm gewoon bekijk dan moet ik denken aan een smartphone van twee jaar geleden, en je zou denken dat het touchscreen is. Een usb stekker aan de zijkant om te laden of firmware upgrades. Ik raad iedereen aan batterijen extern te laden maar het is wat het is, er zijn nog heel veel mensen die enkel mods opladen via de usb. En deze mod zou je batterijen laden aan 1.5A. Achteraan deze tekening en kleuren, het is niet wat mijn voorkeur heeft maar ik kan het nog hebben. Vuurknop die niet te clicky is en onder de vuurknop zit een knopje om de touch sensors te vergrendelen. Bovenaan een goede geveerde 510 en onderaan genoeg gaten voor venting. Batterij klepje zit er met drie magneten op, maar toch lijkt dat niet genoeg om geen speling te krijgen in het cover. In mijn filmpje kan je goed zien wat ik bedoel. Geen lintje maar is bij deze mod niet nodig, de batterijen komen er vlot uit. Indicatie in het wit is ook heel duidelijk. Dan het menu eens bekijken, in mijn filmpje zie je me heel het menu overlopen en dat zou teveel zijn om dat allemaal op foto vast te leggen. Vijf keer op de vuurknop drukken op de mod aan/uit te zetten, heeft geen al te lange booth up tijd nodig om op te starten. En dan kon je direct op het werkscherm. Je kan kiezen dat je een klok of wallpaper krijgt als je het scherm een aantal seconden niet gebruikt. Drie keer op de vuurknop duwen brengt je in het menu, lijkt op apps van je telefoon. Om iets te selecteren heb je onderaan deze touch buttons, die zijn erg gevoelig en dienen ook om je wattage in te stellen. Het is bijna onmogelijk om die niet te vergrendelen na elke gebruik, want bij de minste aanraking tegen die sensors ben je ergens iets aan het ontregelen. Bij eerste in gebruikname van de mod staat de vibratie stand aan van die knopjes, dit is voor mij zelf irritant en heb ik direct uitgeschakeld. Variable wattage mode. TC mode. En je hebt nog andere instellingen wat je kan doen. Je kan drie thema's voor het werkscherm kiezen. Deze eerste hebben ze al een gebruikt bij de Charon mini mod. Of dit met een grote wallpaper of een foto die je zelf kan uploaden via een file op je pc. Standaard staan deze wallpapers nog op de mod staan. Of dit muziek thema, elke keer je nog maar een geluid maakt zie je die balkjes op en neer dansen en zie je onderaan de touch buttons oplichten als een discolicht. Ik gebruik het niet maar zullen mensen zijn die dit cool vinden. De subtank is een tank zoals er ondertussen honderden zijn, ze zijn en werken bijna allemaal hetzelfde en het enige verschil zit vaak in de coil zelf. Je krijgt twee coils bij deze tank, voor hoger en lager wattage. Inhoud van de tank is met het gewone glas 2ml en met het bubble glas 4ml. Nog een handcheck om af te sluiten. Mijn bevindingen: - De BMI van deze mod is hoger dan gedacht, de mod kampt met wat overgewicht en is voor mensen die graag een grote en zwaardere mod hebben. - Leuk scherm en voor mij persoonlijk duidelijk en scherp genoeg. - Makkelijk te bedienen ook, heb nog geen foutjes ondervonden tijdens het bedienen van de mod. - Responstijd van het vuren is het niet de snelste mod die ik heb. - TC weet ik niks van, maar er zijn mensen hier op het forum die de mod hebben en wel TC gebruiken en die kunnen als ze willen meer info geven over de TC. - De coils van deze subtank zijn niet slecht, smaak is er wel degelijk. - Door de 4ml inhoud ga je wel snel opnieuw moeten vullen, voor de rest is het een subtank die hetzelfde is als honderden anderen. Als ik over iets kan klagen: - Er zit wat speling in het batterij klepje, ik geef het gewoon mee dat het er is. Of je dat storend voor je is kan ik niet bepalen, het is er maar ik persoonlijk kan er mee leven. Edited December 18, 2018 by Jim 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Heel goede review weer, like hier en op yt natuurlijk Mooie mod, lekker groot scherm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Sjieke ... ook de review natuurlijk, like always ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stekke Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 De dag nadat ze mijn in beslag hebben genomen, de review... [emoji28]Spijtig dat ze niet de functie van vaporesso hebben overgenomen, locken wanneer je vuurt. Misschien was de reactiesnelheid dan nog trager... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirlorrie Posted January 24, 2019 Share Posted January 24, 2019 (edited) Waar koop je de coils en de batterijen? Bedankt voor de review trouwens, is zeer handig. Edited January 24, 2019 by sirlorrie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted January 24, 2019 Author Share Posted January 24, 2019 @sirlorrie: De coils kan het makkelijkst vinden in China, ik zou deze aanraden: https://www.fasttech.com/product/9682715 Batterijen koop ik altijd bij Nkon.nl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
biancalou Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 is er ook iemand die de beste TCR Range weet voor de SS316L ????? Het moet zitten tussen de 60 -150 maar waar ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Smoke Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 88-92 @biancalou 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stekke Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Ik heb hem al 3 keer besteld, 3 keer in beslag genomen. Wel 3 keer mijn geld terug gehad. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts