Jump to content

Wet juice

SCi

Recommended Posts

Tijd om weer eens een probeerseltje uit de crazy eliquid machine te gaan testen ?

Wet juice

Voor 20 ml is nodig :

0,6ml Real flavors rice crispy treat

0,4ml CDD sauer apfel

0,8ml Flavormonks divine custard

Gemixed met een 65/35 vg/pg base met 6mg nic , heeft ruim 5 weken kunnen steepen.

De geur van dit vrijwel kleurloze sapje is een verassing ; overduidelijk groene appel maar verder vang ik niets op..

Gedampt in m'n limitless plus met een enkele clapton coil van 1 ohm op 23 watt.

De smaak is vrij heftig voor m'n gevoel.

De appel maakt een zware aanloop om ineens te worden 'overspoeld' door een deken van custard.

Het geheel geeft een vol mondgevoel.

Het "gevecht" tussen de appel en custard is op zich wel leuk maar ook raar , ik krijg de hele tijd de indruk

dat de appel zich naar voren probeert te 'vechten' maar niet door de custard "muur" heen komt.

Toch zijn beide smaken goed te herkennen tot in de nasmaak aan toe.

De rice crispy treat is een opmerkelijke afwezige ; die kan ik er echt niet uit halen.

Bij 25 watt slaat het geheel nogal om.

De appel en custard lopen nu wat meer naast elkaar maar slaan vrij snel 'dood' .

In de achtergrond zit een bescheiden laagje rice crispy treat maar echt duidelijk word dat niet.

Omdat de appel in de nasmaak heel vlot weg is en de custard niet veel later er ook de brui aan geeft word

de rice crispy treat eventjes wat duidelijker maar valt ook dan weg.

Ik was heel benieuwd naar de appel/custard combinatie en het moet gezegd ; da's een interessante ! 

Toch heb ik het idee dat de appel minder duidelijk moet ; wellicht dat een ander appel aroma hier iets kan betekenen.

De rice crispy treat kan makkelijk worden weggelaten ; die voegt echt amper iets toe aan dit geheel.

Heeft werk nodig !