Jump to content

Kopen bij Le petit Vapoteur

Richard1972

Recommended Posts

Iemand hier ervaring mee om er een modje te kopen? De prijzen zijn er echt een stuk lager.

Heb er vrijdagavond wel een RDA besteld gisteren geappt of alles goed aangekomen was (de bankoverschrijving) maar nog geen reactie hierop. Begreep ook vd bank dat dat een paar dagen duurt een overschrijving naar Frankrijk.

Hoor graag jullie ervaringen met dit bedrijf ?

Groet Richard

• 1 month later...

Prima tot dusver.

Inmiddels een paar bestellingen gedaan. Laatste pakketje was kapot en er was een tankje weg.

Contact opgenomen en een tegoedbon voor terug gekregen , netjes afgehandeld.

Woensdag 2 mods besteld en batterijen , verwacht het pakketje maandag , zal update geven

Zeker een goede winkel, bestel er regelmatig concentraten de laatste bestelling is helaas niet afgeleverd door dpd.
Wat heen en weer gemaild en uiteindelijk hebben ze mijn pakketje opnieuw toegestuurd na het invullen van een verklaring.
Hopelijk doet dpd nu zijn werk wel goed.

• Like 1

• 2 weeks later...

Ik probeer ook wat te bestellen bij lepetitvapoteur, maar krijg m'n telefoonnummer maar niet goed ingevuld. Kan iemand mij vertellen wat de correcte manier is?

Edited by Annet
Het is nu gelukt

@Annet, je kan gewoon je 06 of normale nummer invullen zonder de landcode ervoor. Ik heb gewoon mijn 06 ingevuld en dat pakt hij wel, gewoon 10 cijfers dus, geen streepjes en geen landcodes of +.

Ah, lezen is ook een vak, het was al gelukt ?

Edited by fxs81
  • Thanks 1

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pakje met 2x zenith 4ml laten overkomen enwat extra Cools, eentje te weinig ontvangen (één coil ga ik niet moeilijk over doen), via DPD "bezorgd" (in de bosjes gelegd) na precies 7 dagen waarbij een weekend er tussen zat. Pakje was trouwens flink gehavend, en half open alsof iemand er in had zitten snuffelen. Miste gelukkig alleen 1 coil maar waren ze denk ik gewoon vergeten aangezien ze per 5 verpakt zitten.

• Sad 1

• 5 weeks later...

Verleden week voor het eerst besteld via deze website

Ik kan niet anders dan beamen wat hierboven geschreven is.. 

Uitstekend verpakt, leuke extraatjes en redelijke prijzen (hiermee bedoel ik dat voor het verschil ik niet bij de "Verre vrienden" ga shoppen)

Paypall, vlotte levering en overvloedige communicatie (wat gelijk ook het enige negatieve aan het licht brengt. Ik heb nog nooit zo vaak google translatie moeten gebruiken over de voorgang van een bestelling)

857834643_IMG_077015_21_44.thumb.jpeg.9d4c0b5d0d2d7912c7b1eb016bbfc5e1.jpeg

Edited by cybmov
  • Like 2