Richard1972 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Iemand hier ervaring mee om er een modje te kopen? De prijzen zijn er echt een stuk lager. Heb er vrijdagavond wel een RDA besteld gisteren geappt of alles goed aangekomen was (de bankoverschrijving) maar nog geen reactie hierop. Begreep ook vd bank dat dat een paar dagen duurt een overschrijving naar Frankrijk. Hoor graag jullie ervaringen met dit bedrijf ? Groet Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Goed bedrijf, levert alleen niet meer naar België. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maickie Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Niks mis mee heb wel eens wat besteld bij ze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Topshop! Al een aantal bestellingen gedaan daar. Duurt een paar dagen en dan is het in huis. Netjes verpakt, redelijke prijzen. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Probeer dit eens volgende keer @Richard1972. Dan krijg je waarschijnlijk alle info die je wilt op n presenteerblaadje ? 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teunh Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Woensdag besteld en had het maandag binnen :-} 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 @Richard1972 Ik heb je topic verhuisd naar Webshops buitenland 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floor-is Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Heel blij met LPV, shippen snel, prijzen zijn prima en toen er een keer iets was was de service ook dikke prima! Heb er gisteren nog €250 achtergelaten ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Orb Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Prima tot dusver. Inmiddels een paar bestellingen gedaan. Laatste pakketje was kapot en er was een tankje weg. Contact opgenomen en een tegoedbon voor terug gekregen , netjes afgehandeld. Woensdag 2 mods besteld en batterijen , verwacht het pakketje maandag , zal update geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert69 Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Heb daar m'n Kayfun lite gekocht, binnen een week in huis, geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetraO Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Ik heb er wat pods en coils gekocht die in Nederland niet of nauwelijks te krijgen zijn. Goede winkel. Ze leveren snel en keurig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barry55 Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Zeker een goede winkel, bestel er regelmatig concentraten de laatste bestelling is helaas niet afgeleverd door dpd. Wat heen en weer gemaild en uiteindelijk hebben ze mijn pakketje opnieuw toegestuurd na het invullen van een verklaring. Hopelijk doet dpd nu zijn werk wel goed. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxs81 Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Ook al 2x een bestelling gedaan daar, steeds met 3 dagen al in huis. Gaat vlotjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 (edited) Ik probeer ook wat te bestellen bij lepetitvapoteur, maar krijg m'n telefoonnummer maar niet goed ingevuld. Kan iemand mij vertellen wat de correcte manier is? Edited April 4, 2019 by Annet Het is nu gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxs81 Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 (edited) @Annet, je kan gewoon je 06 of normale nummer invullen zonder de landcode ervoor. Ik heb gewoon mijn 06 ingevuld en dat pakt hij wel, gewoon 10 cijfers dus, geen streepjes en geen landcodes of +. Ah, lezen is ook een vak, het was al gelukt ? Edited April 4, 2019 by fxs81 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Toch bedankt voor de moeite die je genomen hebt, @fxs81 ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Vanmorgen mijn spulletjes binnen gekregen. Het zou 4 werkdagen duren en rekening houdend met het weekend ertussen zou het donderdag aankomen. Netjes dus! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Vrijdag 5-4-2019 besteld, vandaag 9-4-2019 ontvangen! Alles weer netjes in orde, er zaten nog wat leuke goodies bij! TOP SHOP! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice1974 Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Net 2 literflessen base en wat aroma’s besteld, de literflessen base zijn tot 23:59 in de aanbieding voor €7,90 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thuban Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Pakje met 2x zenith 4ml laten overkomen enwat extra Cools, eentje te weinig ontvangen (één coil ga ik niet moeilijk over doen), via DPD "bezorgd" (in de bosjes gelegd) na precies 7 dagen waarbij een weekend er tussen zat. Pakje was trouwens flink gehavend, en half open alsof iemand er in had zitten snuffelen. Miste gelukkig alleen 1 coil maar waren ze denk ik gewoon vergeten aangezien ze per 5 verpakt zitten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thuban Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Oh en mijn "goodies" waren een snoepje en een magneetje. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Je kan even goed sturen dat je pakje niet is aangekomen, dan heb je het maar dubbel als ze het opnieuw opsturen, of je geld terug. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juicy Eck Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 dit is beetje mijn vaste webshop. uitstekende service. schappelijke prijzen. goed aanbod en een verrekt mooie site. en ze doen niet zo moeilijk als het gaat om tpd inhoud van tankjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybmov Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 (edited) Verleden week voor het eerst besteld via deze website Ik kan niet anders dan beamen wat hierboven geschreven is.. Uitstekend verpakt, leuke extraatjes en redelijke prijzen (hiermee bedoel ik dat voor het verschil ik niet bij de "Verre vrienden" ga shoppen) Paypall, vlotte levering en overvloedige communicatie (wat gelijk ook het enige negatieve aan het licht brengt. Ik heb nog nooit zo vaak google translatie moeten gebruiken over de voorgang van een bestelling) Edited June 14, 2019 by cybmov 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Z Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Hier ook net voor het eerst een bestelling binnen en was zoals hierboven beschreven, zal er vaker gaan bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts