Jim Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Deze RDA is nog vrij recent en van een fabrikant en ontwerper waar ik nog niks eerder iets van gezien of getest heb. Unicorn Inc. maakt het en Mass Mods is de ontwerper. Het is een 23mm RDA en kan je makkelijk dual coils in kwijt of een dikke single coil. Beginnen zoals gewoonlijk met mijn Youtube presentatie filmpje, hier laat ik alles goed zien en stop ik er ook een build in. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/subscribe☑️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. De verpakking is een stoffen zakje zoals je wel vaker ziet bij RDA's. Spares: - Extra o-ringen en build deck schroeven - Inbussleutel - Squonkpin - Beauty ring - 510 driptip adapter en plastic 810 driptip Ik heb de zwarte en dat zwart is wel hoogglans, al hun kleuren zijn erg hoogglans en hun SS is bijna chroom. Het is wel een mooie RDA volgens mij, het heeft wel iets. 510 pin steekt genoeg uit en volledig hybrid safe. 810 driptip dus en de standaard driptip is een metaal exemplaar, de spare in de verpakking is een plastic 810 driptip. Onder de driptip nog wat branding op de topcap, maar zie je zo goed als niks van met de driptip. Op gebied van airflow kan je kiezen tussen een grote sleuf en tussen een airflow met gaten. In mijn filmpje laat ik ook het verschil horen tussen beide opties. Deze is wat mij betreft het beste, rustige en smooth airflow. Wil je meer airflow en stoort turbulentie je niet dan kies je de grote sleuf opening. Het build deck lijkt heel sterk op de Rebirth RDA, gewoon de twee blokken al posts. Hier krijg je wel heel dikke coils in als dat je ding is. Twee dikke en grote schroeven, als je deze kan laten strippen dan ben je "speciaal". Normaal heb ik altijd wel een paar build pics maar mijn camera zei van nee vandaag geen zin in je review gedoe. En ik had geen zin om opnieuw te beginnen en dit zijn de twee enige pics van de build. Waren twee SS fused clapton coils. Maar je ziet wel hoe de coils geplaatst worden, simpel build deck maar je coils staan bij dit soort deck wel altijd zo raar. Bij de Rebirth had ik hetzelfde gevoel. Wicken is natuurlijk zoals bij elke andere RDA, niks moeilijk aan maar ook geen pics van. In mijn filmpje zie je me wel builden en daar gebruik ik leuke coils van Loyal_2the_coil en ook mijn nieuwe favoriete katoen van Boss Device. Geen lelijke RDA met de beauty ring, heeft wel iets en als mijn driptip op de foto er goed op zou zitten was het nog beter geweest. Mijn bevindingen: - Ik ben positief verrast van deze RDA. Mijn eerste gedacht was van dat gaat turbulent zijn en niet goed dampen, maar na de eerst build was mijn ongelijk bewezen. - De airflow met de drie gaten is erg rustig en stil, de grote sleuf is ruim en turbulent. - Smaak niks over te klagen. - Heel diep juice well, zeker 1.5cm voor de liquid aan je airflow komt. - In de posts krijg je heel dikke coils als je wil en dikke schroeven die je bijna onmogelijk kan strippen. - O-ringen zijn goed. - Het is een 23mm RDA, dus met een lage warme build zal de topcap ook snel warm worden. Deze RDA bevalt me veel beter dan verwacht, heel aangenaam verrast van de airflow en vape. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
felixcat Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Mooie review Jim! Gaat lekker zo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxs81 Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Netjes hoor, bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simply73 Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 Waar kan ik die eliquid vinden die u in dit filmpje hebt gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted March 1, 2019 Author Share Posted March 1, 2019 Goh waar je die online kan vinden kan ik niet zeggen, ik haal die hier "om de hoek" bij mijn lokale shop. Ben gek van liquids met blue raspberry of blue slushy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts