Popular Post Jim Posted March 7, 2019 Popular Post Share Posted March 7, 2019 Vandaag eens een mod bekijken die door veel mensen geliefd is. De Voopoo Drag 2, dual 18650 mod met de Gene chip. De eerste versie heb ik niet gehad en kan dan ook niet gaan vergelijken. Ga er maar direct invliegen. Beginnen doe ik zoals gewoonlijk met een Youtube presentatie filmpje, hier laat ik de mod uitgebreid zien alsook het menu en krijg je de afmetingen. Je doet me plezier door het filmpje even te bekijken of aan te klikken, elke view?️/subscribe☑️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. De verpakking: De andere spulletjes die je in de doos krijgt. Ik had de B-ink kleur gekozen omdat die het mooist was voor mij persoonlijk, dat zwart en wit resin motief is wel mooi. Je hebt maar aan één kant dat resin, aan de andere kant heb je het grote drag logo wat de eerste versie ook had. De mod ligt wel goed in de hand, de hoeken mochten nog iets meer afgerond worden om perfect te zijn want nu zijn sommige hoeken wel vrij "scherp". Het toestel is ook niet te groot en dik wat wel een pluspunt is. De kwaliteit van de lak lijkt me wel beter te zijn dan de eerste versie, vaak zie ik handchecks van de drag 1 waar de paint bijna weg is. Knopjes zijn heel goed en stevig, geen beweging of gerammel van de knopjes. De 510 is goed en lijkt me ook zeer kwalitatief, maar zit wel niet gecentreerd. En de 510 zit ook een dikke millimeter hoger dan het frame, hebben ze bewust gedaan zodat je geen krassen kan hebben op het frame door je atty. Of dat een pluspunt is voor je of niet moet je zelf maar uitmaken, ik persoonlijk wordt helemaal gek van die kleine spatie te zien tussen mod en atty. Mijn OCD kan dit niet aan. Waar het drag logo staat, dat paneel is ook je batterij cover. Dat zit op het frame met twee magneten maar toch heb je in alle richtingen een beetje speling met dat cover. Het is nog niet echt storend maar ik merk het wel vrij vaak als ik de mod normaal hanteer en gebruik. Binnenin is alles wel netjes en clean afgewerkt. De Gene chip die is door vele mensen als heel goed bevonden en zelf kan ik hier weinig over zeggen. Ik ben een wattage damper en alle andere functies (TC/TCR/enz) gebruik ik niet dus kan ook niet met zekerheid zeggen dat het allemaal perfect is. Een kleine upgrade had men wel mogen doen, dat blauwe kleurtje en font zijn een beetje gedateerd. Maar storen doet het me niet, zelf stel ik mijn wattage in en verder kijk ik enkel nog eens naar het scherm om te kijken of de batterijen bijna leeg zijn. Ga gewoon wat random pics laten zien van het menu en functies, in mijn filmpje krijg je wat meer uitleg en overloop ik alles wel eens. Nog een handcheck en sfeerpic om af te sluiten. Mijn bevindingen: - Toestel werkt goed en doet wat het moet doen. - Ziet er ook wel goed uit, zeker met dat zwart-witte resin. - De mod is niet groot en zwaar, valt nog allemaal heel goed mee. - Het board had wel een opfrissing kunnen gebruiken, een leuker font en witte kleur bv. - Er zit wat speling in het batterijcover, lichtjes maar wel merkbaar. - De 510 die hoger zit dan de frame is voor mij persoonlijk iets waar ik op afknap, vele mensen zullen zicht hier niet aan storen maar ik kan het niet zien. Heb dan liever wat cirkels rond de 510 in de paint staan dan een spleet te zien tussen mod en atty. - De FIT mode in het menu mocht wat beter uitgelegd worden in de handleiding, heb gekeken in het boekje maar het is heel vaag besproken. Het heeft iets te maken met als je subohmtanks zou gebruiken, maar wat en hoe juist kan ik niet afleiden uit de handleiding. 16 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYVI Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Leuke review, deze staat hoog op mijn verlanglijst, super mooie mod! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 @Jim en gleufjes tussen atty en mod gaan niet samen ?? Mooie review weer ik zal is ff kijken bij yt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidV Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Mooi overzichtelijke review weer, thanks! De eerste versie van de Drag bevalt me goed (thuis op de bank - ietsje te bulky om overal mee naar toe te sjouwen...). Dank voor al je inzet voor de community! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbedoeske_007 Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Ik ken iemand die de eerste drag heeft en is er tevreden van. Hij fired snel en dat is wel leuk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohnny Pollenus Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 (edited) Prachtige Mod,fijne uitleg, Mooi werk JIM! Edited March 7, 2019 by Rohnny Pollenus Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxs81 Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 (edited) So, mooie review weer hoor. ? Leuke mod ook. Van mij had de andere kant ook wel dat resin patroon mogen hebben. Edited March 7, 2019 by fxs81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Thanks Jim....weer wat wijzer geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flasheh Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Qua design ziet hij er best wel leuk uit. De verhoogde connector stoort me niet, ik vind krassen op m'n mod net vreselijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Het feit dat de 510 nu in het midden staat vindt ik wel veel beter, het hele uitzicht is óók wel mooier dan de eerste. Weer een goede review. Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Toch een klein beetje jammer dat de 'drag' nog steeds zo groot op de zijkant staat, maar valt mss snel op te lossen met een wrap oid. Voor de rest, mooie mod. En uiteraard weer een goede review! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Goede review Jim thanks/comment hier en een like en comment op yt ? Super van je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Ik blijf het een mooie mod vinden, zeker ook in deze kleuren Dat DRAG logo vind ik dan juist weer geweldig. ZO zie je, smaken verchillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blij Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Kritisch en eerlijk zoals altijd.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Zeer mooie mod, kzou er zo verliefd kunnen op worden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Voopoo heeft voor mij als producent afgedaan sinds ze hun product schaamteloos geplugd hebben op een YouTube kanaal bestemd voor minderjarigen (categorie 8 tot 14). Veel reviewers hebben Voopoo daarna ook de rug toegekeerd. Na de naai-streek die ze Vandy-Vape geflikt hebben, krijgen ze van mij geen cent meer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teunh Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Ik heb de drag alleen online gezien. Nooit in een winkel of in het wild. Lijkt me een simpel maar doeltreffende Mod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MellyFreak Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Goeie Review, en de mod ziet goed uit vooral in deze kleur? deze zal zeker op mijn verlanglijstje komen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burnharder Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Super review en heeft mij wel aan het denken gezet om voor deze te kiezen of voor de crown 4.. Nieuwe horizontech falcon king is onderweg en zal deze denk ik prima bijpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
christa Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 top review Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijsdezwart Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Zoals altijd super review! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z'meer Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Blijft een mooie simpele dual batt mod en moet zeggen mooie kleuren combi heb je gekozen ! nadeel blijf ik het grote drag logo vinden en dan toch de kleine gleuf tussen mod en atty. Ga hem waarschijnlijk dan nog vaak proberen aan te draaien omdat ik denk dat die los zit. Verder doet die waar die voor is gemaakt en lijkt erg veel op zijn voorganger. Keep up the good work! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 Misschien ook interessant voor dampers die overwegen deze aan te schaffen (of te winnen ) en wat niet genoemd wordt in deze review : Net zo als met de eerste Drag mod kun je via https://www.voopoo.com/service een tool downloaden (alleen voor Windows) waarmee je de screens kan aanpassen, materiaalkeuzes kan beperken, power en/of temperatuurcurves kan configureren en nog wat andere parameters kan aanpassen. Voor plaatjes/meer info zie de Drag review van @Dnns84 : 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cumulus Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Weer een prima review! Ik vind dat resin motief mooi, zeker in zwart wit. Bedankt weer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Therin Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Mooi apparaatje, die gaat op de verlanglijst! Thanks voor de review? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts