Pasha Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Goedenavond allen, Ik ben in het bezit van een aantal mods die ik uitsluitend met een paar batterijen gebruik die gekoppeld aan elkaar zijn. Nu heb ik een nieuwe kit als cadeau gekregen, Smok Mag Grip. Hier gaat dus 1 batterij in. Moet ik persé een nieuwe batterij aanschaffen of kan ik gewoon van de vele setjes die ik heb 1 paar scheiden en voortaan voor single use gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Ja hoor, scheiding kun je gewoon aanvragen, niks mis mee. Wat sterk wordt afgeraden is na een scheiding weer opnieuw samen in een mod gebruiken maar daar heb ik me zelf al vele malen schuldig aan gemaakt, grootste nadeel daarvan is wel dat de zwakste cel op dat moment nog harder slijt dan normaal als ze getrouwd waren gebleven. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted March 16, 2019 Author Share Posted March 16, 2019 (edited) Na het scheiden zal ik ze ook niet meer hertrouwen, maar ik merk wel dat 1 batterij van de paar iets sneller leeg is als ze is mijn mod zitten. Edited March 16, 2019 by Oomkobus Quotes verwijderd; https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/?tab=comments#comment-1013097 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Da's eigenlijk altijd zo, al zijn de verschillen wel heel klein, geen enkel setje batterijen is 100% getrouwd, nu hebben de meeste mods wel een beveiliging zoals bijvoorbeeld mijn reuleaux, als één van de vier cellen een te lage spanning heeft laat hij me niet vuren, volgens mij doet ie dat al vanaf een verschil van 0.2 volt. Een normale afwijking van 0.02 of zo, moet je je echt niet druk om maken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasha Posted March 16, 2019 Author Share Posted March 16, 2019 Top, super bedankt voor het overdragen van uw kennis ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Graag gedaan gappie, ik vindt het al fantastisch dat je de vraag eerst stelt en niet gaat experimenteren, dus als je nog eens ergens over twijfelt, trek maar gewoon aan de bel, stomme vragen bestaan niet. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts