Jump to content

MK Mods Verita 21700 review.


Jim

Recommended Posts

Een review van een leuke 21700 stabwood mod uit Griekenland.

MK Mods is een relatief klein bedrijfje dat hun mods verkoopt op Facebook in hun besloten groep.

Het is geen modder waar je moet deelnemen aan lists, je kan eventueel gewoon contact opnemen met de modder en zo je mod bestellen.

Ook bieden ze meermaals per maand al afgewerkte mods aan in hun groep en houden ze maandelijks ook een raffle.

Ze zijn dus vrij toegankelijk voor iedereen en je moet niet wachten tot de zon en de maan op één lijn staan om dan deel te nemen aan X1 lijsten enz...

Ik had net voor nieuwjaar al een mod van hun gekocht, de 18650 Manciata en deze mod gebruik ik dagelijks met een MTL tankje als ik rustig in de zetel tv zit te kijken.

Deze Verita is de 21700 mod van hun, die is natuurlijk een beetje groter dan de 18650 maar nog niet overdreven groot.

 

Beginnen doe ik met een Youtube presentatie van de mod, hier krijg je ook afmetingen en krijg je alles eens netjes in detail te zien.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/subscribe☑️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren.

 

 

Net zoals bij de 18650 Manciata krijg je dezelfde spares en extras.

- Een mooi lederen zakje/hoesje

- Lederen sleutelhanger

- Bewijsje van echtheid met de productiedatum

- Een potje wax en een microvezeldoekje

- 18650 adapter

- 510 driptip uit hetzelfde materiaal en blok als de mod

WBB4NwW.jpg

 

MK Mods werkt bijna enkel met stabwood blokken met natuurlijke look, bij hun zal je niet snel hybrid blokken zien met veel resin en opzichtige kleuren.

Nee 95% van al de mods die ik in hun FB groep zie zijn mooie blokken natuurlijk hout en ze gebruiken meestal enkel resin om de barstjes op te vullen die in het hout zitten.

De blok die ik heb is afkomstig van Grieks olijfhout.

Alle MK Mods hebben ook mooie curves en vormen en liggen heeeeel erg goed in de hand.

C4dH4S9.jpg

zUrDCTJ.jpg

kA2T9Mi.jpg

xedZTT8.jpg

 

Bovenaan heb je een Modmaker 510 connectie, hier kan je tanks tot 25mm op kwijt.

o1dv2Tb.jpg

 

Onderaan is het een klassieke schroefdop om je batterij te plaatsen.

Of deze tube ook van Modmaker is weet ik niet, maakt op zich ook weinig van welk merk die is want een tube is een tube he.

Zolang de schroefdraad maar deftig is ben ik tevreden.

Als je echt wil al zou ik niet weten waarom kan je met de bijgeleverde adapter ook een 18650 batterij gebruiken, maar het is een 21700 mod en dan is het wat mij betreft zonde om een 18650 te gaan gebruiken.

QkOL3yj.jpg

RowwfBL.jpg

 

Afwerking daar draait het om bij dit soort mods en daar betaal je dan ook de prijs voor.

Dat is iets waar ik dan ook heel goed naar kijk, als je een paar honderd euro geeft aan een mod dan verwacht ik niks minder dan perfecte afwerking.

En dat krijg je van MK Mods ook, zo zie je op onderstaande pics dat de afwerking echt perfect is.

Geen enkele spleetje dat groter is dan een ander, de afwerking en inwerking van de knoppen en scherm is geweldig.

Alle knoppen volgen ook mooi de curves van de mod, steken niet uit of niks.

aGlpzWl.jpg

F0Y4QvJ.jpg

SOu6jac.jpg

l9rmjKA.jpg

KouOSKr.jpg

4RLC43T.jpg

gZP8qh5.jpg

 

Als board gebruiken ze altijd de DNA75C.

Dit ga ik niet overlopen want de mogelijkheden zijn zo uitgebreid met deze chip.

Gewoon twee pics van het standaard thema dat MK Mods gebruikt bij deze mod.

vHAJH4u.jpg

vFgj90H.jpg

 

Ook krijg je een leuke 510 driptip uit dezelfde blok als je mod.

Mooi maar ik kan die niet gebruiken, ik kan het niet verdragen om hout in mijn mond te hebben.

Raar ik weet het maar zelfs een houten tandenstoker kan ik niet verdragen.

Misschien als ik een beetje vernis over de driptip spuit dat ik die wel ga kunnen gebruiken.

2EB3YDi.jpg

 

Dit is ook iets wat ik graag zie bij MK Mods, dat je atty altijd een beetje verzonken zit in de mod.

De 18650 Manciata heeft dit ook en ik zie het gewoon graag.

LEpJusw.jpg

mi91rYj.jpg

 

 

Mijn bevindingen:

- Tja kort en bondig perfect in mijn ogen en meer kan ik er niet over zeggen.

- DNA75C chip heb ik geen probleem mee, heb al meer dan tien mods gehad met deze chip en nooit een probleem ondervonden.

- Het is een mod die je nog vrij goed kan verkrijgen, zo moet je geen onmogelijke dingen doen en deelnemen aan lijsten om een modje te laten maken.

- Communicatie met de modder verloopt ook erg vlot en goed, levering is met DHL dus dat gaat ook snel en goed.

 

Edited by Jim
  • Like 15
Link to comment
Share on other sites

Heel mooi modje jim , ik kan hier nog wat inspiratie in vinden ?

Van het prijskaartje inclusief levering gaan meeste mensen helaas wel schrikken , en nog maar hopen dat je niet in belgie woont die nemen m zo in beslag ?

Mooie review weer ?

 

Edit: die batt tube is niet van modmaker of ander mij bekende source , zou heel goed zelfgemaakt kunnen zijn.

Edited by Kurmit
Link to comment
Share on other sites

Ik vind het een mooi ding maar perfect is anders. De vuurknop past mooi maar de andere knoppen passen niet in de structuur van het hout er omheen en dat is voor een handgemaakt apparaat een minpunt.

Link to comment
Share on other sites

Dat valt wel mee, je hoeft alleen stukjes hout te zoeken die wat kleur en structuur een beetje passen en daar knopjes van maken. Ik heb vroeger ook wortelfineer gerepareerd en daar moest ik later gewoon naar zoeken waar het zat. Maar misschien let een ander er niet op ?

Link to comment
Share on other sites

De modders zullen dit met plezier voor je doen als je dat zou vragen, al denk ik dat het uitzoeken en het passend maken van de knopjes heel tijdrovend is en tijd=geld natuurlijk zoals in elke business.

Mij stoort het niet, ik ben al tevreden dat de knopjes uit hetzelfde materiaal gemaakt zijn en mooi de curves van de mod volgen.

Als je ze zo perfect zou inwerken dan gaan er mensen zeggen dat ze de knopjes moeilijk kunnen zien/vinden, je kan niet voor iedereen goed doen helaas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...