Professor X Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Beste leden, Ik kreeg zonet een email notification dat ik een privébericht heb ontvangen. Nu wil ik deze net gaan lezen staan er geen nieuwe berichten in. En alvorens we een oordeel vellen ik heb nog maar 57% aan berichten erin staan. Hoe kan dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Misschien was de email laat en had je je bericht al gelezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 16 minutes ago, Sledge said: Misschien was de email laat en had je je bericht al gelezen. Nope. Maar is het mogelijk dat de verstuurder het heeft verwijderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oomkobus Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 Dat kan heel goed, ik heb je net een bericht gestuurd, daar krijg je een notificatie mail van, maar ik heb het ook net weer verwijderd. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madman Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 En n nieuwe manier om t FBT te trollen is geboren ? BTW @Zen Master Jay de inhoud van het bericht staat toch in je mail? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Dat trollen valt wel mee hoor, wij kunnen bij dit soort meldingen niet meer dan een paar simpele basis vragen stellen die de vraagsteller mogelijk over het hoofd heeft gezien... We kunnen via onze software op het gebied van DM maar twee dingen zien, ieder account heeft een maximum van 500 DM opgeslagen conversaties, wij kunnen het aantal DM conversaties per account in opslag en het percentage van het totaal inzien. We kunnen zien hoe DM meldingen worden gemeld, per forum notificatie, per mail notificatie of beide/niet en daarvan net als de accounthouder de instellingen wijzigen. En @Zen Master Jay, zoals @Madman hierboven al aangeeft "de inhoud van het bericht staat toch in je mail?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted March 24, 2019 Author Share Posted March 24, 2019 @Sub-Ωhm klopt. Vond het toch wel erg vreemd dat het in een keer weg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts