Professor X Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Kan iemand mij uitleggen waarom twee tekoop topics van mij zijn verdwenen? Ik zou net even weer omhoog schoppen en ze zijn niet meer terug te vinden. Eentje met een grootschalig Liquid. En andere met hardware. Ik krijg wel eens wat blackouts maar kan me niet herinneren dat ik ze er zelf heb af gegooid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Na (ik geloof) 2 maanden gaan ze automatisch de prullenbak in als het inactief is. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Misschien zijn ze verkocht? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 4, 2019 Author Share Posted April 4, 2019 @Kurmit meen je niet? Nou lekker is dat. Ik ga die gegevens waar en hoeveel ik iets heb gekocht niet nog een keer opzoeken. @Pazmaster nee het zijn mijn eigen topics. De spullen liggen nog steeds hier thuis, dus verkocht heb ik ze niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Die spreekwoordelijke prullenbak kun jij ook nog gewoon in om te copy pasten. Kijk maar stukje onder het te koop topic 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Als het gaat om dat restje van Koningsdag moet je ff op zn kop in de prullenbak om het er uit te vissen. 3e pagina zag ik iets ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Google bewaard trouwens vaak ook nog dingen in het cachegeheugen. Als je nog weet wat je ongeveer geschreven hebt dan kun je daar op googelen, somskun je het gewoon nog vinden ook al is het verwijderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 @Zen Master Jay, zoals @Kurmit boven al aangeeft, wanneer er twee maanden geen activiteit in een advertentie is wordt deze verwijderd, ten eerste je hebt dus ook al lange tijd je eigen advertenties niet in de gaten gehouden... om te voorkomen dat hij wordt verwijderd kun je je advertentie bumpen, maak ff een post met bump als tekst (Bring Up My Post) Na twee maanden geen activiteit verplaatsen wij hem naar het advertentie archief, daar blijft hij nog maanden staan tot we de advertentie definitief in de kliko gooien. Misschien staan ze nog daar, dan kunnen we hem op aanvraag terugplaatsen, zo niet zal je echt een nieuwe advertentie moeten aanmaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 @Zen Master Jay ik heb je hardware topic terug kunnen vinden, teruggeplaatst en een bump gegeven. Die ander is helaas foetsie. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Professor X Posted April 5, 2019 Author Share Posted April 5, 2019 Thanks @Tamara die liquid topic is niet zo belangrijk die heb ik al gedoneerd aan de Dampbank. De hardware moest idd staan blij. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sub-Ωhm Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Goedzo, nu regelmatig ff je advertentie checken en wanneer nodig bumpen ?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts