Jim Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Vandaag een review van de nieuwste Dotmod MTL RTA. Is hun eerste MTL product en geheel in de stijl van Dotmod, dus een beetje "speciaal" op gebied van looks en gebruik. Ik kan je nu al zeggen dat als je hoopt dat deze RTA even makkelijk in gebruik is als vele andere dan is dit geen RTA voor u, dit is een RTA voor de meer hobbyist die niet zo geeft om al het gemak en gerust enkele minuten meer tijd wil spenderen aan de atty. Het is een 22mm RTA met een inhoud van 2ml. Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles goed zien en overloop ik alles en voorzie de atty natuurlijk ook van een build. Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/subscribe☑️/like?/comment?️ op mijn kanaal weet ik erg te appreciëren. De verpakking en extra dingen in de doos. Zoals ik al zei is het uiterlijk wat "speciaal", zo komt de RTA standaard voorzien van een polycarbonaat tankje. Ja ik weet dat dit gevoelig is voor bepaalde tankcracker liquids, maar die gebruik ik niet en als jij dat wel gebruikt dan is deze tank simpelweg niks voor u. De driptip is een driptip die je niet kan vervangen door een eigen driptip, de dripip is ook gelijk de vuldop van de tank. Of dat een pluspunt of minpunt is moet je zelf maar uitmaken, je weet het in ieder geval voor je het koopt he... Je krijgt buiten die fake ultem driptip ook een gewone zwarte driptip. Je krijgt ook een stalen tankje met bovenaan een polycarbonaat venster als je dat liever hebt. De airflow bij deze tank is ook speciaal, zo zie je geen zichtbare airflow regeling of gaten onderaan in de base. Nee de airflow zit helemaal verborgen en zal je zo goed mogelijk proberen uitleggen hoe dat werkt, in mijn filmpje is het een pak duidelijker dan via de pics. Eerst draai je de 510 los en dan verwijder het deck van de base. Je ziet hier in de base waar de airflow binnen zal komen, die vier gaten. Die gaten zijn wel nog regelbaar door aan de de ring rond de base te draaien. Dan gaat de lucht via de gaten in de 510 pin naar de airflow opening on het deck, dit is voor je airflow die recht onder coil uit zal komen. Dat is een 0.8mm gat onder de coil, dus wel strak om een een MTL vape te bekomen. Maar buiten de airflow onder de coil zelf kan je ook nog kiezen voor extra airflow, die drie gaten aan de zijkant. Deze kan je gebruiken als je liever een losse MTL vape hebt of een heel erg restricted DL vape. Om die airflow te gebruiken moet je onder het deck een schroefje losmaken en kan je die openingen gebruiken. Als posts om je coil vast te klemmen hebben ze zo een blokje gebruikt, dat blokje is voorzien van een veer wat je coil plaatsen wel makkelijk maakt. Coiltje geplaatst en voorzien van katoen. Nadat je build is geplaatst kan je dan de kamer over je deck draaien. Nog twee pics om af te sluiten: Mijn bevindingen: - Ik weet zo al dat dit geen tankje is voor de meeste mensen, veel te ingewikkeld en te onpraktisch in gebruik. - Wil je aan je build werken moet je liquid uit de tank zijn. - Wil je spelen met de airflow zelfde verhaal. - Geen mogelijkheid om je eigen driptips te gebruiken. - 2ml inhoud. - Wel een goede en strakke MTL trek als je dat wenst. - De smaak helemaal niks te klagen, lekkere en warme vape door het compacte deck en kamer. Tja dus als je dat leest of bekijkt denk je misschien van wat een nadelen aan deze tank? En ja dat is misschien wel zo, er zijn honderden tanks die simpeler en gebruiksvriendelijker zijn. Voor mij persoonlijk is het niet echt een probleem om wat meer tijd te stoppen in het tankje of dat de tank leeg moet zijn om aan het deck te kunnen. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohnny Pollenus Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Mooie tank, voor een handige Harry een mooie en leerzame review, Knap werk om dit tonen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Goede review ? die komt op mijn verlanglijstje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Mooie uitleg van een takkeding. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Jammer van de dt maar mss komt er wel een of andere cloner met een adapter om dat op te lossen, verder weer een zeer duidelijke foto en video review ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel59 Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Heb je you tube filmpje gezien, maar vindt het een zeer bewerkelijk tankje. Absoluut niet voor mij deze tank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxs81 Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Mooie review weer Jim, vind het wel een mooi tankje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elitehunter Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Hor is de troat hit? Heb de expromizer v4 gekocht. Die viel een beetje tegen. Deze heb ik besteld. Het komt uit belgie (tweede hands). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts