Jump to content

Flavormonks tabak 37

SCi

Recommended Posts

Enkele dagen na m'n vorige proef nu een andere uit de tobacco bastards serie ; no. 37 dit keer.

Batch gemaakt met 10% aroma volgens aanbeveling met een 60/40 (vg/pg ) base met 6mg nic , heeft 12 dagen kunnen steepen.

De geur van dit transparante sapje is enigzins zoetig , in de achtergrond zit iets rokerigs maar heel duidelijk is dit niet.

Gedampt in m'n aromamizer titan met een enkele clapton coil van 0,7 ohm op 4,4 volt.

Ook nu is de smaak vrij soepel.

Het geheel komt vrij rustig op smaak.

De voorgrond begint vrij zoetig maar overheerst niet , hierna volgt een mooie rokerige laag zonder echte smaakuitschieters.

Ik herken er absoluut iets sigaret achtigs in maar kan het lastig plaatsen ; het heeft wel iets weg van pall mall maar ik meen ook gauloises er in te proeven.

Een echte nasmaak is er niet , het geheel blijft niet al te lang hangen.

Omwille van de vage smaak heb ik het voltage stapsgewijs wat opgehoogd.

Er lijkt dat ietsje meer diepte en body in de smaak te komen maar de verschillen zijn erg klein.

Ik heb de neiging om te denken dat iets meer aroma hier geen kwaad zou kunnen al ben ik bang dat dan ook het zoetige

element versterkt word.

Op zich is dit helemaal zo'n gek aroma niet maar het resultaat is nogal vaag.

Ik mis een beetje een unieke eigenschap of een iets meer uitgesproken smaak.

Wie een tabaksaroma wil wat simpel en licht van smaak is zou dit wel een aanrader kunnen zijn.

• Like 4