Kurmit Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Hey kan iemand van het FBT even die server een schop geven of reset knop indrukken aub ! Is al hele middag zo snel als een pot pindakaas ondersteboven leeg laten lopen ? 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 (edited) We zijn bekend met het probleem. @Sledge is werken en @Sub-Ωhm is waarschijnlijk gewoon lekker van zijn weekend aan het genieten. @Oomkobus en ik klagen tegen elkaar dat het forum zo traag is maar als moderator hebben we onvoldoende rechten om wat aan het probleem te doen. Geduld dus helaas. Ps. Wat @wahanassatta aan het doen is weet ik niet. Misschien komt hij ons zo nog redden. Edited April 27, 2019 by Tamara 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Ik dacht dat het aan mij lag... maar niet dus. Gaat nu alweer wat sneller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheVapingRaven Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 32 minutes ago, Tamara said: @Sledge is werken en @Sub-Ωhm is waarschijnlijk gewoon lekker van zijn weekend aan het genieten Zijn ze vergeten de hamsters te voeren? SCHANDE! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Server CPU Net de server opnieuw gestart, maar ben er niet zeker van of het verholpen is. Even aankijken, maar vrees dat ik op dit moment ook niet veel kan doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Is niet verholpen maar bedankt voor de poging Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 MySQL server is ontzettend druk met iets .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Ik ben er nog niet compleet gerust op, maar het ziet er nu iets beter uit. Helaas kan ik er echt even niet verder induiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Snap ik @Sledge Voorlopig lijkt hij weer snel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazmaster Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Hij gaat weer als 'n speer ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Yup lijkt voor nu opgelost , thanks @Sledge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Hij lag er net zelfs even helemaal uit bij mij maar nu inderdaad weer top! ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tamara Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Er waren, neem ik aan, wat reboots nodig @DeParelVanHetZuiden. Eerst site down brengen, dan database en dan in omgekeerde volgorde weer opstarten. Kan wat tijd in beslag nemen. Gelukkig kon Sledge de tijd vinden tussen zijn werkzaamheden door. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeParelVanHetZuiden Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 @Tamara Geen probleem ook verder hoor! Dat er iets mis was hier al gelezen en had ook wel het vermoeden dat er alles aan gedaan werd om het op te lossen. We hebben nou eenmaal ook andere bezigheden buiten het forum om ? top dat @Sledge de moeite heeft genomen er tussendoor naar te kijken! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyDiamond Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Cheerio voor het FBT!! 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianna Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 Draait weer lekker, zelfs met mijn antieke spullen 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts