Jim Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Vandaag is de nieuwe Wotofo Recurve dual aan de beurt, en ik had deze RDA al enkele maanden geleden verwacht redelijk snel na de Recurve single coil. Maar nu is die er toch gekomen, en de naam zegt het al want dit is gewoon een dual coil versie van de originele recurve. Zelfde stijl van deck maar gewoon iets breder zodat er twee coil naast elkaar kunnen, voor de rest is er ook niks aangepast zoals meer airflow gaten enz. Maar goed niet te veel praatjes want daar heb ik geen zin in, dus snel wat plaatjes en een filmpje. In het filmpje laat ik je alles goed zien, krijg je extra info die hier niet staat en zie je me de atty voorzien van coils en katoen. Je doet me plezier door het filmpje even te bekijken, elke view/like/subscribe/comment op mijn YouTube kanaal weet ik erg te appreciëren!! Verpakking. Spares en extra's lijkt me wel duidelijk en in het filmpje overloop ik alles. Heb je een single coil Recurve en heb je daar de 22mm topcap voor die je als extra kon kopen dan herken je de stijl, want deze dual heeft zo goed als dezelfde looks. Recurve logo en verder niks, mooi strak en clean. Onderaan je gebruikelijke info en een lange 510 pin, het perfect voorbeeld van hoe hybrid moet zijn!. 810 driptips bij deze atty, de standaard driptip bij deze gun metal kleur is wel mooi en heeft een marmer look maar je krijgt ook de originele Recurve driptip die je bij de eerste versie had. Op gebied van airflow zelfde stijl als bij de single coil, goede rustige airflow en niet overdreven veel. Topcap binnenin. Het deck is eigenlijk een opengerekt single coil deck, gewoon iets breder gemaakt voor de dual coil. Wel een aanpassing gedaan zodat de coil en airflow iets hoger komt te zitten, zo krijg je een dieper juice well wat de single coil toch wel ontbrak. Je krijgt twee quad core fused clapton coils en een handige nieuwe Wotofo tool om de beentjes in te korten. Hoe die tool werkt kan je in het filmpje bekijken. Coils plaatsen is poepsimpel, gewoon op maat knippen en dan in de posts plaatsen en aanschroeven. Hoe dicht of ver je ze van de airflow plaatst moet je zelf uitmaken, ik laat maar zien wat voor mij het beste werkt. Wicken zelfde verhaal, je plaats zoveel katoen als je zelf wil. Bij mij raakt het katoen amper de bodem van het juice well. Ik heb niet veel mods waar gun metal mooi op staat, gelukkig heb ik deze Rincoe Manto X nog. Mijn bevindingen: - Ik heb eigenlijk niks te klagen over deze atty, bevalt me heel goed. - Ziet er goed uit, strak en clean. - Coils, katoen en alle tools krijg je bij de atty. - Dieper juice well dus deze RDA is ook goed geschikt om gewoon te drippen. - Alles zit goed in elkaar, o-ringen en schroefjes zijn in orde. - Airflow is wat mij betreft lekker rustig/smooth, net niet teveel voor mij persoonlijk. - Smaak heb ik niks op aan te merken, de liquids die ik anders damp smaken lekker. - Aan volle wolken geen gebrek. 16 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurmit Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Ik was redelijk te spreken over de single versie behalve dat het een single is ? Is deze even strak qua trek als de single coil ? Diepere juicewell en dual coil hmmm , deze gaat op de verlanglijst denk ik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohnny Pollenus Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Knap tankje, voor mij leek het moeilijk op u YouTube review maar met dat tooltje om de draad op maat te knippen zou het toch te doen zijn,dus weer ietsje bijgeleerd, zoals telkens met u uitleg onder de foto's,fijn werk Jim ,kijk al weer uit naar u volgende REVIEWS,(nog eens een rdta??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted May 23, 2019 Author Share Posted May 23, 2019 @Kurmit: iets ruimere airflow dan de single maar zeker niet overdreven. @Rohnny Pollenus: een rdta zit ik zelf ook nog wel op te wachten, spijtig genoeg zijn fabrikant afgestapt van rdta's omdat het niet genoeg verkocht. De Vapefly Brunhilde was de laatste die ik getest heb, heel goede maar niet veel mensen zitten te wachten op een tank met stalen kabels en een tank die zo groot is als die. Maar in het high-end wereldje zijn rdta's terug aan een heuse comeback bezig, dus ik verwacht dat China wel snel terug op de kar gaat springen en terug single coil rdta's gaat uitbrengen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohnny Pollenus Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Oei dan ga ik verplicht worden terug naar fabriek tankje te zoeken,ik had een Goon 528 clone,maar een van die twee stukjes waar de 2 schroefjes in zitten zijn redelijk los gekomen,dat is voor mij een makkelijk tankje, welke raad u me aan ???? dank jim Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted May 24, 2019 Share Posted May 24, 2019 Goeie review weer, Jim ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johannes Koning Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 mooi tankje Jim Heb het even op YouTube bekeken de kleur staat me ook wel aan. En makkelijk op te bouwen en handig cut tooltje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelvm1 Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Super mooie tank en mooi gewickt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Goede foto review, ? hou van de kleur, leuk builddeck ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
germanaaizer Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Ook al heb ik mn recurve single coil al een tijdje niet meer gebruikt, is het zeker een goede rda. Ben dus zeker benieuwd naar de dual coil versie! De kleur (ik vermoed gunmetal?) van jouw exemplaar is echt mooi! En uiteraard weer een goede en duidelijke review! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilltheman Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Het lijkt mij een lekker dampertje, airflow lijkt me ook aangenaam en de mooie finish! Thanks Jim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeesB Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Ik heb alle vertrouwen in Wotofo. Nu al een profile rda en een unity rta en die bevallen zeer goed. Deze recurve ziet er weer zo mooi uit, alles mooi glad en afgerond gemaakt. Door jouw review krijg ik nog zin om het te kopen ook ? Zelf zie ik liever inbus-schroefjes om de coil mee vast te zetten maar dat is altijd te vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Op een squonker vond ik de recurve best oké, enkel brande mijn wick regelmatig in de midden door . Hopelijk is dat bij deze niet het geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted May 27, 2019 Author Share Posted May 27, 2019 Daar kan de atty niks aan doen dat de wick in het midden brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luc rafc Posted May 27, 2019 Share Posted May 27, 2019 Klopt maar dat was deels te wijten aan de ondiepte van de rda en mijn hoge vermogen + coil, en het feit dat ik of te veel of te weinig duwde op het flesje. Kwam dus niet goed. Mogelijk lukt me dat wel met deze. Vanuit China bestellen gaat nog eventjes moeten wachten want 9/6 vertrek ik op vakantie voor drie weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaNova Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Nette review weer ? De single Recurve was erg goed qua smaak maar mij wat te restricted. Bij deze lijkt de airflow een stuk ruimer door de grotere gaten dus ben wel benieuwd. Die coily tool is een "nice touch". Die van de Rebirth was maar 1 maat, maar deze kun je voor al je RDA's gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Weer een leuke review thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMrD Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 De recurve staat ook nog op mijn verlanglijstje ,kijken of hij de ""drop"" van de troon kan stoten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cumulus Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Heb pas de single coil versie aangeschaft. Die vind ik super, erg benieuwd naar deze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1EyedVaper Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Hele fijne rda. Gebruik hem nu al enkele weken regelmatig. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z'meer Posted May 31, 2019 Share Posted May 31, 2019 Tot nu toe alleen maar positieve reacties gezien over de dual. looks zijn goed, makkelijk op te bouwen en diepe juice wells, deze komt op mijn al veel te lange verlanglijstje. Vind trouwens dat Wotofo goed bezig is en ook mooie totaalpakketjes levert, nu ook weer met die coily tool er extra bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umit Acar Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Mooie tankje ziet er goed uitVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan van Den Broek Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Zit er een goede rda/rsa uit, maar ik zit momenteel hardte twijfelen over deze en de profile rda, mesh rebuildable is nieuw en nieuw is leuk hahaha, dilemma's :') alleszins, zeer prettig review zowel in tekst als de yt video! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekir Posted June 3, 2019 Share Posted June 3, 2019 Ben erg benieuwd naar deze rda, ziet er erg goed uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hies Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Heb de single coil van de Recurve thuis liggen en daar erg over te spreken! Ben benieuwd naar deze :D! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts