Jump to content

Wotofo Recurve dual RDA review.

Jim

Recommended Posts

Vandaag is de nieuwe Wotofo Recurve dual aan de beurt, en ik had deze RDA al enkele maanden geleden verwacht redelijk snel na de Recurve single coil.

Maar nu is die er toch gekomen, en de naam zegt het al want dit is gewoon een dual coil versie van de originele recurve.

Zelfde stijl van deck maar gewoon iets breder zodat er twee coil naast elkaar kunnen, voor de rest is er ook niks aangepast zoals meer airflow gaten enz.

Maar goed niet te veel praatjes want daar heb ik geen zin in, dus snel wat plaatjes en een filmpje.

In het filmpje laat ik je alles goed zien, krijg je extra info die hier niet staat en zie je me de atty voorzien van coils en katoen.

Je doet me plezier door het filmpje even te bekijken, elke view/like/subscribe/comment op mijn YouTube kanaal weet ik erg te appreciëren!!

Verpakking.

pRdN9Rl.jpg

Spares en extra's lijkt me wel duidelijk en in het filmpje overloop ik alles.

3lIzuSz.jpg

Heb je een single coil Recurve en heb je daar de 22mm topcap voor die je als extra kon kopen dan herken je de stijl, want deze dual heeft zo goed als dezelfde looks.

Recurve logo en verder niks, mooi strak en clean.

68qDegS.jpg

oLkYu1Q.jpg

Onderaan je gebruikelijke info en een lange 510 pin, het perfect voorbeeld van hoe hybrid moet zijn!.

XvRAMaR.jpg

810 driptips bij deze atty, de standaard driptip bij deze gun metal kleur is wel mooi en heeft een marmer look maar je krijgt ook de originele Recurve driptip die je bij de eerste versie had.

kT6gWwT.jpg

Op gebied van airflow zelfde stijl als bij de single coil, goede rustige airflow en niet overdreven veel.

KMjw0O7.jpg

Topcap binnenin.

vsUhaXd.jpg

Het deck is eigenlijk een opengerekt single coil deck, gewoon iets breder gemaakt voor de dual coil.

Wel een aanpassing gedaan zodat de coil en airflow iets hoger komt te zitten, zo krijg je een dieper juice well wat de single coil toch wel ontbrak.

YASoWcV.jpg

C33rv8Q.jpg

38BFhNF.jpg

97B52up.jpg

Je krijgt twee quad core fused clapton coils en een handige nieuwe Wotofo tool om de beentjes in te korten.

Hoe die tool werkt kan je in het filmpje bekijken.

24tFjFr.jpg

Coils plaatsen is poepsimpel, gewoon op maat knippen en dan in de posts plaatsen en aanschroeven.

Hoe dicht of ver je ze van de airflow plaatst moet je zelf uitmaken, ik laat maar zien wat voor mij het beste werkt.

Kmso0vW.jpg

XueW7py.jpg

Kz4Vj5D.jpg

o0fNiWP.jpg

Wicken zelfde verhaal, je plaats zoveel katoen als je zelf wil.

Bij mij raakt het katoen amper de bodem van het juice well.

QK1nR0k.jpg

kTfROfR.jpg

Ik heb niet veel mods waar gun metal mooi op staat, gelukkig heb ik deze Rincoe Manto X nog.

DKRJGNs.jpg

Mijn bevindingen:

- Ik heb eigenlijk niks te klagen over deze atty, bevalt me heel goed.

- Ziet er goed uit, strak en clean.

- Coils, katoen en alle tools krijg je bij de atty.

- Dieper juice well dus deze RDA is ook goed geschikt om gewoon te drippen.

- Alles zit goed in elkaar, o-ringen en schroefjes zijn in orde.

- Airflow is wat mij betreft lekker rustig/smooth, net niet teveel voor mij persoonlijk.

- Smaak heb ik niks op aan te merken, de liquids die ik anders damp smaken lekker.

- Aan volle wolken geen gebrek.

• Like 16
  • Thanks 3

Ik was redelijk te spreken over de single versie behalve dat het een single is ?

Is deze even strak qua trek als de single coil ?

Diepere juicewell en dual coil hmmm ,

deze gaat op de verlanglijst denk ik ?

Knap tankje, voor mij leek het moeilijk op u YouTube review maar met dat tooltje om de draad op maat te knippen zou het toch te doen zijn,dus weer ietsje bijgeleerd, zoals telkens met u uitleg onder de foto's,fijn werk Jim ,kijk al weer uit naar u volgende REVIEWS,(nog eens een rdta??) 

@Kurmit: iets ruimere airflow dan de single maar zeker niet overdreven.

@Rohnny Pollenus: een rdta zit ik zelf ook nog wel op te wachten, spijtig genoeg zijn fabrikant afgestapt van rdta's omdat het niet genoeg verkocht.

De Vapefly Brunhilde was de laatste die ik getest heb, heel goede maar niet veel mensen zitten te wachten op een tank met stalen kabels en een tank die zo groot is als die.

Maar in het high-end wereldje zijn rdta's terug aan een heuse comeback bezig, dus ik verwacht dat China wel snel terug op de kar gaat springen en terug single coil rdta's gaat uitbrengen.

• Thanks 1

Oei dan ga ik verplicht worden terug naar fabriek tankje te zoeken,ik had een Goon 528 clone,maar een van die twee stukjes waar de 2 schroefjes in zitten zijn redelijk los gekomen,dat is voor mij een makkelijk tankje, welke raad u me aan ???? dank jim

Ook al heb ik mn recurve single coil al een tijdje niet meer gebruikt, is het zeker een goede rda. Ben dus zeker benieuwd naar de dual coil versie! De kleur (ik vermoed gunmetal?) van jouw exemplaar is echt mooi! En uiteraard weer een goede en duidelijke review! ?

Ik heb alle vertrouwen in Wotofo. Nu al een profile rda en een unity rta en die bevallen zeer goed.

Deze recurve ziet er weer zo mooi uit, alles mooi glad en afgerond gemaakt. Door jouw review krijg ik nog zin om het te kopen ook ?

Zelf zie ik liever inbus-schroefjes om de coil mee vast te zetten maar dat is altijd te vervangen.

Klopt maar dat was deels te wijten aan de ondiepte van de rda en mijn hoge vermogen + coil, en het feit dat ik of te veel of te weinig duwde op het flesje.

Kwam dus niet goed.

Mogelijk lukt me dat wel met deze.

Vanuit China bestellen gaat nog eventjes moeten wachten want 9/6 vertrek ik op vakantie voor drie weken.

Nette review weer ?

De single Recurve was erg goed qua smaak maar mij wat te restricted.

Bij deze lijkt de airflow een stuk ruimer door de grotere gaten dus ben wel benieuwd.

Die coily tool is een "nice touch". Die van de Rebirth was maar 1 maat, maar deze kun je voor al je RDA's gebruiken?

Tot nu toe alleen maar positieve reacties gezien over de dual.
looks zijn goed, makkelijk op te bouwen en diepe juice wells, deze komt op mijn al veel te lange verlanglijstje.

Vind trouwens dat Wotofo goed bezig is en ook mooie totaalpakketjes levert, nu ook weer met die coily tool er extra bij.