Jump to content

Hotcig Kubi pod system review

Jim

Recommended Posts

Vandaag een korte voorstelling van een pod system van Hotcig, tuurlijk kon Hotcig ook niet achterblijven om een podje op de markt te brengen.

Of je nu fan bent van de duizenden pod systems of niet, ze zijn er en zullen niet meer verdwijnen dus net zoals ik gedaan heb "suck it up and just deal with it".

Dus pod system van Hotcig, hier gaan we...

Beginnen doe ik met een filmpje, hier kan je alles eens up close bekijken en krijg je wat extra info.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view/like/subscribe/comment op mijn kanaal weet ik erge te appreciëren.

De verpakking.

d5A0pjd.jpg

Wat er in die verpakking zit buiten het toestel zelf.

6L7cu25.jpg

Nu moet ik wel zeggen dat ik blij was om weer geen rechthoekig staafje dat er als een USB stick uitziet te vinden in de doos.

Nee dit toestel is erg klein en rond, ook de looks en afwerking is net wat leuker dan vele anderen.

Dat rood/zwart is mooi en afgewerkt met een gouden biesje.

XPsW82w.jpg

X0K7bK1.jpg

ge2URLk.jpg

MR9PWkc.jpg

Het podje zit goed op de batterij, zit er goed vast in.

Voor de rest werkt het zoals alle andere podjes, rubber plugje losmaken om te vullen en 1.7ml inhoud.

vUgC9Fx.jpg

cdNZF44.jpg

Als je kijkt op internet zie ik vaak staan 1.8ohm ceramic coil.

Maar als ik kijk door de driptip zie ik toch duidelijk gewone ronde draad met katoen door, misschien zijn of komen er nog ceramic coils maar die heb ik niet.

u12DMZ0.jpg

En ik zie het steeds vaker, voor de "cool" factor stoppen ze er een lanyard/ketting of zakje bij zoals dit.

Moet nu wel zeggen dit zakje is wel leuk gemaakt en past bij het toestel, je moet het toestel er ook niet uithalen om te laden of podje te wissel.

6pJA0QH.jpg

rKsxIvo.jpg

Mijn bevindingen:

- Klein en stealthy toestel.

- Doet wat het moet doen, gewoon een andere pod system.

- Mijn gebruikelijke nicsalt liquid smaakt goed.

- Airflow is vrij strak maar de ohmwaarde van de coil is ook redelijk hoog.

- 1.8ohm coil bij een 550mAh batterij is goed te doen en niet snel leeg.

- Leuk zakje.

Wat beter kon:

- Vullen gaat niet zo vlot als vele anderen, je kan de tip van je flesje amper in de pod stoppen want kort achter de vulpoort heb je een wand.

Dus vul je te gretig dan en snel dan komt de liquid gewoon direct langs de vulpoort terug naar buiten, eens je weet hoe het wel makkelijk gaat is er geen probleem meer natuurlijk.

Edited by Jim
  • Like 7
  • Thanks 1

Ik vind het ding verbazingwekkend klein! Net een stompje sigaar. Het is niet mijn ding, hoewel het misschien wel grappig is om zoiets aan de spiegel in de auto te hangen ?

Voor noodsituaties...

• Like 1

Bedankt voor de goede review ervan... zat op deze te wachten... je bent 1 van eerste die de Kubi reviewt...

Vindt het een veel te leuk uitzient Podje... dus deze moet ik ook maar erbij kopen kan die naast/tussen de VapeAnts E8 en de Minfit om mijn nek hangen....

VapeAnts E8 is net ietsjes kleiner dan de Hotcig Kubi.....

Edited by Camikease