Jump to content

Custom Kurmit mod.

Jim

Recommended Posts

Vandaag nog een korte presentatie van een Kurmit mod, deze mod heeft geen naam dus noem ik het maar custom mod.

Het is een single 18650 met een DNA75 chip, de rest vertel ik tussendoor wel.

In het filmpje laat ik je de mod eens up close zien.

Je doet niet enkel mij een plezier door het filmpje te bekijken maar ook Kurmit, hoe meer bekijks en comments er gepost worden onder filmpje hoe meer dat potentiële kopers aantrekt dus laat je gaan!

Ik had een betere thumbnail voorzien maar die is helaas spoorloos verdwenen ??

De blok die gebruikt is voor deze mod is een vervuurde esdoorn burl, heel mooi blokje wat mij betreft!

De mod zelf heeft 40x32x99mm als afmetingen.

Kleur is heel mooi en zit veel detail in het hout, ook de afwerking is goed want de mod is lekker glad en voelt zacht aan.

WqllJNo.jpg

IDT2eGH.jpg

cotu99C.jpg

shjVM4h.jpg

Voor mij zit 50% van het resultaat in de details bij een stabwood mod, iets waar ik wel persoonlijk veel belang aan hecht.

Zo heeft hij in deze gepolijste rvs faceplate heel mooie stabwood knoppen geplaatst, past perfect bij de mod.

77Y7vDa.jpg

sys2oUy.jpg

Bovenaan heb je een 25mm 510 connectie die verzonken zit in het hout.

Op de mod zelf kan je tot 30mm atty's plaatsen zonder dat er overhang is.

XozIXz5.jpg

Onderaan zoals je bij de meeste van deze mods hebt zit er een batterij tube verwerkt in de mod, deze tube is van Moddog.

hHbO0Q8.jpg

Rq6iJv1.jpg

De chip is een DNA75, het gewone model en niet de DNA75C.

Wat mij betreft hoeft het ook niet altijd een 75C te zijn, dat is iets waar ik persoonlijk geen belang aan hecht.

9L91e75.jpg

Nog twee pics om af te sluiten, een handcheck en een pic met de Kayfun 2019 24mm op de mod.

DKlKqZj.jpg

CsWsWIO.jpg

Zo dat was nog een Kurmit creatie, en deze mod is dacht ik nog steeds te koop dus kom eens van je stapel geld af als je deze leuke mod wil hebben.

Voor prijzen en meer info contacteer je Kurmit zelf in een berichtje of mail (dutch.modbuilds@gmail.com), ik kan je hier niet mee helpen.

Edited by Jim
  • Like 13
  • Thanks 1

Toppertje jim hartelijk dank weer voor een mooie review ?

Kost toch aardig wat van je tijd om zoiets te maken.

Maar blijft leuk om dit soort filmpjes te kijken van je !

(Het modje staat trouwens ook in mijn verkoop hoekje)

• Like 1

Dat echte hout vind ik super ehr  - Duits -  GEIL. Maareh, is de helft van de marketing niet een lekker bekkende naam?  Niet dat ik daar ook maar een greintje verstand van heb... Just sayin';-)    Ik herinner me uit een grijs verleden vaag een speciaal vervaardigd pijpje hetwelk bijna een cult status genoot. Hier in t forum ?    Helaas ver boven mijn budget om ff te proberen.   Ik ben dol op vakwerk. Hoe dan ook. 

• Like 1