Jump to content

Tips voor "vindbare" rda die goed is voor fancy builds

Recommended Posts

Guest Luposdei
Posted

Hoihoi! 

Ik ben sinds kort begonnen met rebuildables. Dit doe ik op een drop rda. Nu vind ik de gaatjes van de posts een beetje aan de kleine kant. 

Ik heb de goon gevonden, maar de airflow lijkt me minder prettig aangezien deze van vrij hoog komt. 

Is er misschien iemand met de gouden tip voor een rda met fijne posts voor de wat bredere coils? Het liefst 26mm, maar dat is geen pre!

Ik hoor graag van jullie^^

Posted

Augvape occula heeft grote posts. Geen 26mm trouwens.

Vind het trouwens wel knap dat je zulke grote builds hebben dat ze niet in de drop passen ?

Guest Luposdei
Posted (edited)

Top! Ik zal hem eens opzoeken. 

Nou, ik heb een tube mod, en die is 26mm! Puur looks

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗
Guest Luposdei
Posted (edited)

Oohh, ik ben gewoon een beetje aan het klooien?

Edited by Sub-Ωhm
❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ ❗
Posted

Ik heb sinds kort de Bonza 1.5 RDA, heel tevreden over en volgensmij perfect voor grotere builds. Wel een 24mm ipv 26mm.

Ik heb zelf ook de drop, ben toch benieuwd wat voor coils jij gebruikt dat ze niet op je drop passen ?

Guest Luposdei
Posted

@SeverusVape nou, ik was van plan om een staggered staple clapton te maken. Maar blijkbaar past hij er gewoon in^^ dus ik heb geluk! 

@Sub-Ωhm ik wil wel eens zien hoe jij daar mee vaped. Ik zou wel met een kleiner veertje beginnen:p 

Guest Luposdei
Posted

@Sub-Ωhm

Ik heb nog wel een veer uit een pen en een leeg jampotje liggen mocht je het willen proberen:D